porro
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 12%
Klinkt allemaal toch raar. Ik kocht een 3-tal weken geleden identiek dezelfde bank(Megatec RAS) en die stak ik op mijn eentje op +/- 20 minuten perfect in mekaar....Kwam geen hamer aan te pas. Welke bouten moest je dan eruit halen die zo vast zaten??
Oei, dat klinkt niet zo goed. Ik hoop niet dat je de onderdelen hebt verbogen of beschadigd door het gehamer, want als de moer niet meer erop past vermoed ik dat de schroefdraad beschadigd is geraakt. Je had wellicht beter eerst even contact met ons kunnen opnemen.
De MegaTec bank heeft vanwege het geavanceerde verstelsysteem erg veel bewegende onderdelen. Om ervoor te zorgen dat het bankje niet aan alle kanten wiebelt moeten de onderdelen erg nauwsluitend zijn. Er zijn wel eens wat klanten geweest die opmerkingen maakten over dat deze assen niet makkelijk eruit kwamen of niet goed erin gingen maar dat is altijd goedgekomen. Het is in ieder geval nog nooit voorgekomen dat iemand de montage niet kon afronden doordat onderdelen muurvast zaten. Ik ga ervan uit dat het nu dus ook wel zal goedkomen.
Hier een foto van de steunarm. De bout zat er al in, maar die zat echt MUURVAST, ik overdrijf niet.. Op de foto heb ik hem al een paar cm eruit kunnen kloppen, dan heb ik met een tang 5 min lang moeten draaien en trekken om hem er uiteindelijk uit te krijgen. Het was 1 holte die te krap was, door de andere ging hij vlotjes door. Nu krijg ik de schroeven er amper op door het kloppen ja...
Het is niet het eerste apparaat dat ik ineen steek en ik ben niet achterlijk ofzo.