Porro, je kunt in het vervolg beter eerst even contact opnemen met onze klantenservice als iets niet lukt. De vorige keer ging dat namelijk al fout met het hameren en nu is er zelfs een bout afgebroken.
De bout bovenin de gewichtslede hoeft er inderdaad niet helemaal in, dit is een stelbout. Dat had Freegeek je ook al verteld hier in het topic, dus ik begrijp niet waarom je deze dan toch nog zou forceren.
Ik zou helaas niet weten hoe je die afgebroken bout nu weer eruit krijgt, dit is de eerste keer dat zoiets is gebeurd. De kabel zal sowieso vervangen moeten worden, en ik ben bang de slede ook. Stuur de foto's in ieder geval maar even door naar onze klantenservice, dan zal het na het weekend worden opgepakt.
Je opmerking over veel geld uitgeven en geen kwaliteit krijgen stoot mij een beetje tegen het hoofd. Jammer. Ik begrijp dat je gefrustreerd bent maar beide "problemen" waren zo op te lossen maar zijn erger gemaakt door je eigen handelingen. Dit had gemakkelijk voorkomen kunnen worden als je even bij ons had aangeklopt voor hulp. Onze klantenservice zal je in ieder geval helpen dit op te lossen