MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.141
Dit is inderdaad een héél andere kwaliteit dan Marbo. De hefarmen zijn veilig belastbaar tot 250 kg (125 kg per kant) en het toestel is ook een heel stuk stabieler. Hier zul je dus jarenlang plezier van hebben.

Het toestel heeft standaard 30 mm schijfopnames, je kunt zelf twee losse 50 mm adapters kopen zodat je ook 50 mm halterschijven kunt gebruiken. Deze adapters kun je gewoon over de 30 mm schijfopnames plaatsen en je kunt deze dus erop zetten en eraf halen wanneer je wil.

De MegaTec toestellen zijn bedoeld voor homegyms, niet voor sportscholen. De meeste klanten zijn dus ook particulieren. In sportscholen zal men eerder losse halterbanken (vlak, incline, decline) neerzetten in plaats van dit soort verstelbare halterbanken. Voor thuisgebruik is het natuurlijk ideaal omdat je alle oefeningen op hetzelfde toestel kunt doen.

"Accessoires niet inbegrepen" heeft betrekking op alle extra's die je op de foto's ziet, zoals de halterschijven, 50 mm adapters en de accessoires die je voorin het bankje kunt plaatsen. Je ontvangt dus alleen het toestel, zonder toebehoren.

aah oke, dus het toestel wat ik daar zie krijg je. Als ik gewichten haal dan kan ik mijn borst en schouders goed trainen hiermee. En als ik mijn benen wil trainen hierop dan kan ik die extra onderdelen erbij bestellen.

Hoe zit het met het in elkaar zetten van het apparaat, is het moeilijk of simpel of gaat men wel eens de fout hiermee in en kun je het beter door de bezorgers laten in elkaar zetten?

Als ik hem morgen zou bestellen, wat is de verwachtte levertijd?

• #7.143
aah oke, dus het toestel wat ik daar zie krijg je. Als ik gewichten haal dan kan ik mijn borst en schouders goed trainen hiermee. En als ik mijn benen wil trainen hierop dan kan ik die extra onderdelen erbij bestellen.

Hoe zit het met het in elkaar zetten van het apparaat, is het moeilijk of simpel of gaat men wel eens de fout hiermee in en kun je het beter door de bezorgers laten in elkaar zetten?

Als ik hem morgen zou bestellen, wat is de verwachtte levertijd?
Je dient het toestel zelf te monteren. Je kunt de opbouwhandleiding downloaden op de website, onder de productfoto's in het tabblad "Downloads".

Het toestel is momenteel niet op voorraad en wordt over circa twee weken weer verwacht (dat staat ook aangegeven op de productpagina). De levertijd kan dus een paar weken duren. Zodra het toestel weer terug in voorraad is kunnen wij in ieder geval binnen enkele dagen leveren.

Je dient het toestel zelf te monteren. Je kunt de opbouwhandleiding downloaden op de website, onder de productfoto's in het tabblad "Downloads".

Het toestel is momenteel niet op voorraad en wordt over circa twee weken weer verwacht (dat staat ook aangegeven op de productpagina). De levertijd kan dus een paar weken duren. Zodra het toestel weer terug in voorraad is kunnen wij in ieder geval binnen enkele dagen leveren.

Oke, ik zal meteen de handleiding downloaden. Hartstikke bedankt.

gone

Laatst bewerkt:
Die ontbreken bij mij ook.(Gaan naverzonden worden)

idem dito bij mij, zaten er niet bij

---------- Toegevoegd om 09:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:22 ----------

Ik kan al wat feedback geven ivm de montage van de barbarian cage met pulley. Wat zeer handig zou zijn is de mogelijkheid om hoge resolutie foto's te downloaden van de cage en pulley gemaakt vanuit verschillende standpunten. De foto's die nu op de site staan hebben een te lage resolutie en bij inzoomen verlies je dus detail. Ik heb verschillende keren naar de foto's gekeken om iets te verifiëren, high res pics zouden een zeer handige tool zijn.

Het is belangrijk dat de cage waterpas staat, idem voor de lat pulley. Ik heb een zeer oneffen vloer en ik moet mij dus behelpen met metalen plaatjes onder de steunvoeten. Waarom geen verstelbaar systeem dat je kan verzetten in hoogte? Ik heb thuis een pooltafel en de voeten zijn eigenlijk gewoon grote schroeven / vijzen met een rubberen voet zodat je die perfect waterpas kan zetten. Een gelijkaardig systeem op de cage en pulley zou zeer handig zijn. Gewicht kan geen probleem zijn, een 9ft pool weegt meer dan 400 kg.

Ik heb hem besteld, hopelijk krijg ik hem spoedig binnen.

• #7.148
Het is belangrijk dat de cage waterpas staat, idem voor de lat pulley. Ik heb een zeer oneffen vloer en ik moet mij dus behelpen met metalen plaatjes onder de steunvoeten. Waarom geen verstelbaar systeem dat je kan verzetten in hoogte? Ik heb thuis een pooltafel en de voeten zijn eigenlijk gewoon grote schroeven / vijzen met een rubberen voet zodat je die perfect waterpas kan zetten. Een gelijkaardig systeem op de cage en pulley zou zeer handig zijn. Gewicht kan geen probleem zijn, een 9ft pool weegt meer dan 400 kg.
Zo'n systeem zou het geheel natuurlijk weer duurder maken. En aangezien er vrijwel helemaal geen behoefte aan is zouden dat voor de meeste mensen overbodige kosten zijn. Er zijn niet veel trainingsruimtes met zulke scheve vloeren lijkt mij ;)

Ik heb hem besteld, hopelijk krijg ik hem spoedig binnen.
Bedankt voor de bestelling. Ik hoop ook dat het toestel snel binnenkomt, er zijn namelijk al aardig wat pre-orders :)

Naast de reeds besproken problemen had ik eigenlijk nog 2 vraagjes:

• Bij de pulley mankeer ik de 2 rubberen schijfjes die tussen de gewichtslede en de 2 ijzeren buizen dienen te komen. Als ik het gewicht momenteel zou laten zakken is dit ijzer op ijzer.
    Concreet gaat het over stuk nummer 25 uit de handleiding: 'Rubber-Bumper 25/80/15'.
    Heb jij dit wél freegeek?
  • Ik heb 2 onderdelen die ik niet gebruikt heb, 2 ijzeren plaatjes (zie foto) met 3 gaten. Ik denk dat dit van de cage is (kan echter ook van het RAS bankje of het barbarian legg accessoire zijn), het past namelijk mooi over de 3 vijzen aan de zijkant waarmee de achterkant van het rack (met de fat bar dus) werd bevestigd. In de handleiding wordt er echter niet over gesproken, en ook op fotos zie ik de plaatjes niet..

Alvast bedankt.
De 2 rubber ringen voor de pulley heb ik ook niet gekregen. Die 2 ijzeren plaatjes heb ik ook niet gebruikt.

---------- Toegevoegd om 10:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:54 ----------

Zo'n systeem zou het geheel natuurlijk weer duurder maken. En aangezien er vrijwel helemaal geen behoefte aan is zouden dat voor de meeste mensen overbodige kosten zijn. Er zijn niet veel trainingsruimtes met zulke scheve vloeren lijkt mij ;)

Bedankt voor de bestelling. Ik hoop ook dat het toestel snel binnenkomt, er zijn namelijk al aardig wat pre-orders :)
Poten zijn gewoon schroeven, denk dat kost nog zou meevallen, maar inderdaad mijn vloer is zeer oneffen, op het belachelijke af [emoji3]

• #7.150
Even gecheckt:

Wij hebben inderdaad meerdere meldingen ontvangen van de twee rubber ringen de afgelopen week. Blijkbaar ontbreken deze in sommige dozen maar die hebben wij los op voorraad dus die kunnen snel worden nageleverd. Als deze ontbreken dus gewoon even per e-mail melden bij de klantenservice :)

De twee ijzeren plaatjes die over blijven zijn van het vorige model Power Cage dus die zijn niet langer nodig, geen idee waarin deze in de fabriek erbij zijn verpakt :rolleyes:

Geen dank, jullie bedankt. Ik ga er van uit dat het goed komt. Heeft deze apparaat enige onderhoud nodig dat je weet?

Verder zou ik graag willen weten of je enig idee hebt wanneer de onderdeel Barbarian Leg Lift weer op vooraad is.

• #7.152
Ik ga er van uit dat het goed komt. Heeft deze apparaat enige onderhoud nodig dat je weet?
Nee, normaal gesproken niet. Je zou de kogellagers van de hefarmen eventueel eens kunnen smeren als je merkt dat deze niet meer zo soepel lopen maar dat zal normaal gesproken niet zo snel gebeuren.

Wat zeer handig zou zijn is de mogelijkheid om hoge resolutie foto's te downloaden van de cage en pulley gemaakt vanuit verschillende standpunten. De foto's die nu op de site staan hebben een te lage resolutie en bij inzoomen verlies je dus detail. Ik heb verschillende keren naar de foto's gekeken om iets te verifiëren, high res pics zouden een zeer handige tool zijn.

Ik kan dit alleen maar bevestigen.

Ook zou het wat duidelijker mogen zijn (met afbeelding of text) dat de bout die in de gewichtslede gaat er dus NIET helemaal in hoeft :D langs de onderkant loopt het gat gewoon door, dat kan tot de foute conclusies leiden. Of ben ik de enige die hier onzeker over was?

• #7.154
Ik kan dit alleen maar bevestigen.

Ook zou het wat duidelijker mogen zijn (met afbeelding of text) dat de bout die in de gewichtslede gaat er dus NIET helemaal in hoeft :D langs de onderkant loopt het gat gewoon door, dat kan tot de foute conclusies leiden. Of ben ik de enige die hier onzeker over was?
De kabels worden als jaren zo bevestigd en dat heeft nog nooit in de opbouwhandleiding gestaan. Ik geloof niet dat er ooit onduidelijkheden zijn geweest (misschien hier en daar eens een klant die hierover informeerde) maar gezien wat er bij jou allemaal is gebeurd denk ik dat ik de ingenieur wel ga vragen om er een extra tekening aan toe te voegen :p

De kabels worden als jaren zo bevestigd en dat heeft nog nooit in de opbouwhandleiding gestaan. Ik geloof niet dat er ooit onduidelijkheden zijn geweest (misschien hier en daar eens een klant die hierover informeerde) maar gezien wat er bij jou allemaal is gebeurd denk ik dat ik de ingenieur wel ga vragen om er een extra tekening aan toe te voegen :p

Mja... Maar begrijp je me een beetje, je ziet een bout met een moer op en een je hebt het gat in de gewichtslede. Het gat loopt ook helemaal door. Je zou dan toch denken 'de bout in het gat draaien en dan langs de andere kan de moer bevestigen', dat is toch de gebruikelijke toepassing, niet?

Soit, het zal dan wel aan mij liggen zeker :D

• #7.156
Mja... Maar begrijp je me een beetje, je ziet een bout met een moer op en een je hebt het gat in de gewichtslede. Het gat loopt ook helemaal door. Je zou dan toch denken 'de bout in het gat draaien en dan langs de andere kan de moer bevestigen', dat is toch de gebruikelijke toepassing, niet?

Soit, het zal dan wel aan mij liggen zeker :D

Als de bout lang genoeg is zou dat inderdaad een mogelijkheid zijn. Ik begrijp je denkwijze en dat het dan verwarrend kan zijn :)

Zoals gezegd heb ik de ingenieur in ieder geval op de hoogte gebracht.

Hallo FS,

Heb een rack bij jullie besteld, enig idee wanneer het Megatec rack weer op voorraad is? 4 Weken geleden zou het 4 weken zijn.

Wat is overigens de maat van de verpakking zoals hij vervoerd word?

Alvast dank.

• #7.158
Hallo FS,

Heb een rack bij jullie besteld, enig idee wanneer het Megatec rack weer op voorraad is? 4 Weken geleden zou het 4 weken zijn.

Wat is overigens de maat van de verpakking zoals hij vervoerd word?

Alvast dank.

Er is voor zover ik weet nog geen levertermijn bekend voor de MegaTec racks (zowel power rack als half rack). Normaal gesproken zal er vorige maand dus ook niet vier weken zijn gezegd als concrete levertermijn, dat zal eerder als absoluut minimum zijn aangegeven.

De grootste doos is iets meer dan 200 cm lang, daarin zitten de palen. Daarnaast zijn er nog twee kleinere dozen. In een wat ruimere auto moet dit normaal gesproken wel passen als je de achterbank omlaag klapt.

Laatst bewerkt:
Er is voor zover ik weet nog geen levertermijn bekend voor de MegaTec racks (zowel power rack als half rack). Normaal gesproken zal er vorige maand dus ook niet vier weken zijn gezegd als concrete levertermijn, dat zal eerder als absoluut minimum zijn aangegeven.

De grootste doos is iets meer dan 200 cm lang, daarin zitten de palen. Daarnaast zijn er nog twee kleinere dozen. In een wat ruimere auto moet dit normaal gesproken wel passen als je de achterbank omlaag klapt.

Beste FS,

Dank voor het antwoord, er is inderdaad ca. genoemd;

"Dit kan naar verwachting nog c.a. 4 weken duren.

Ik hoop je hiermee naar tevredenheid te hebben beantwoord.

Met sportieve groet,
Afdeling Klantenservice"

Wachten het gewoon nog even af.

• #7.160
Beste FS,

Dank voor het antwoord, er is inderdaad ca. genoemd;

"Dit kan naar verwachting nog c.a. 4 weken duren.

Ik hoop je hiermee naar tevredenheid te hebben beantwoord.

Met sportieve groet,

Afdeling Klantenservice"

Wachten het gewoon nog even af.

Je kunt eventueel nog eens op die mail reageren voor een update maar momenteel is er helaas nog geen concrete datum bekend.

Terug
Naar boven