Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt natuurlijk gelijk dat de kabel nu gewoon vast zit maar ik zou het onderdeel gewoon reparerenAls ik in jouw plaats was, gebruikte ik de lat pulley ZO, met afgebroken bout. Het stukje dat op de kabel geperst zit, zit tenslotte waar het MOET zitten. En DAAR trek je de gewichten op. De borgmoer dient enkel om zeker te zijn dat de bout niet vanzelf uit de ankerplaat zou komen. Maar dat stuk dat er inzit, zal er NIET vanzelf uitkomen en dus kan je het zo veilig gebruiken totdat er later eventueel een kabel breekt of zo...
Just my 2 cents....

Een deadlift jack. Wij maken er waarschijnlijk ooit wel één voor de ATX serie maar momenteel is dat even geen prioriteit. Wanneer je op deadlift jack zoekt vind je wel wat verkoopadressen (powercage.nl)Beste FS!
Is er ook een ''deadlift hefboom'' (of hoe heet zo'n ding in vak-jargon) verkrijgbaar bij jullie?

Defecten kun je melden bij onze klantenservice, stuur een e-mail met een duidelijke foto van het defecte product erbij.Beste fs, ik heb mijn atx bar + atx locks nu 1 of 2 maanden, vandaag wilde ik me collar vast maken en toen brak deze. Ik neem aan dat dit binnen de garantie valt?
Defecten kun je melden bij onze klantenservice, stuur een e-mail met een duidelijke foto van het defecte product erbij.
Of dit onder de garantie valt ligt er natuurlijk aan hoe het defect is ontstaan, dat kan ik zo niet beoordelen. Heb je een gewicht op de collar laten vallen of ben je er op gaan staan ofzo?
Ja je moet je wel natuurlijk wel aan de aanbevolen gebruikstemperatuur houdenNee niks geks, ik berg ze altijd netjes op.
Het enige wat ik deed was hem sluiten.
Misschien dat het met de kou te maken heeft?

Kan ik (via PM?) op de hoogte gehouden worden wanneer de barbarian smith binnen is. Op de site staat namelijk nog steeds dat de leverdatum onbekend is. Ik weet niet of er veel pre orders zijn, maar ik wil hem direct bestellen zodra die weer in het assortiment komt![]()
Zodra er iets bekend is staat dat ook op de website hoor. En wanneer het toestel in voorraad is staat dat ook direct online. Maar als je een indicatie wil krijgen kun je mailen naar de klantenservice, dan kunnen ze je ook op de hoogte houden. Ik kan dat hier via PM helaas niet gaan bijhouden.

Ja, omdat je een paar pagina's eerder aangaf dat deze waarschijnlijk nog in januari binnen zou komen, keek ik zojuist op de site en stond er dat de levertijd onbekend was. Dus ik dacht misschien is deze niet bijgewerkt op de site of is er in tussentijds iets veranderd. Dus ik laat me liever op de hoogte houden, dan dat ik zelf continu op de site moet kijken... Maar goed, heb al een mailtje verstuurd inmiddels naar de klantenservice.![]()

De gietijzeren Barbarian halterschijven worden over circa 2 weken verwacht.wanneer komen de 25kg barbarian plates weer binnen?
Van beide toestellen zijn nog geen levertermijnen bekend, ik kan helaas nog geen indicatie maken (zal nog minimaal 4 weken duren). Je kunt wellicht het beste over circa 2-3 weken contact opnemen met onze klantenservice, wellicht dat er dan al wat data bekend zijn.wanneer komt het megatec half rack weer binnen, en de barbarian free stands met vebindingsbalk?
Ben hier al geruime tijd op aan het wachten voor mijn bestelling te zetten
Om op de Barbarian/MegaTec bankjes te passen moet een accessoire een frame hebben van 45 x 45 mm. De Marbo accessoires hebben een te dun frame maar de Iron Force (en dus ook Body-Solid) accessoires passen wel.@FS Ik heb de Megatec RAS bank. Nu ben ik aan het kijken voor een biceps preacher attachement. Ik zie wel dat er de Barbarian line biceps curl accesory is, maar past er toevallig geen van een ander merk op deze bank aub? Eigenlijk gewoon de steun/kussen, zonder het mechanisme om gewivht aan te hangen, zodat ik met de gewone EZ curl stang kan werken. Zolang de vierkante buis maar van de goede diameter is, zodat ie in de RAS bank kan schuiven. Eventuele verstel-gaten kan ik zelf boren![]()
Daar kan ik zo natuurlijk niets over zeggen, klinkt eventueel als een beschadigde lager maar de messingbussen gaan normaal gesproken niet snel kapot, dat is eerder iets dat ik zou verwachten bij kogellagers of naaldlagers.Ik heb een paar maanden geleden bij jullie de atx power bar mk gekocht.
Nu zit ik met een probleem.
De linker sleeve is heel soepel maar de rechter draait amper en maakt een raar geluid.
Daar kan ik zo natuurlijk niets over zeggen, klinkt eventueel als een beschadigde lager maar de messingbussen gaan normaal gesproken niet snel kapot, dat is eerder iets dat ik zou verwachten bij kogellagers of naaldlagers.
Even een video maken waarop dit goed zichtbaar/hoorbaar is en naar onze klantenservice sturen. Vermeld ook voor welke toepassingen je de halterstang hebt gebruikt. Als je in de buurt woont kun je de halterstang eventueel ook langsbrengen zodat wij deze kunnen nakijken.
Ok bedankt, je zult snel een reactie ontvangenIk heb een video ervan naar de klantenservice gestuurd.
Gelukkig woon ik kort bij (ongeveer een 15 min).
Ik had de halter alleen gebruikt voor te squatten, bankdrukken en deadliften.
Deadliften in combinatie met rubber coated plates van bij jullie en onder stevige dikke rubberematten.
Ik liet hem ook niet vallen bij deadlift meer gecontroleerd naar onder.