Ot92
Huge Freak
- Waardering
- 1.030
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 10%
Waarschijnlijk is de vraag al eerder gesteld, maar wanneer komt deze riem (http://www.fitness-seller.nl/powerliftriem/) weer binnen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deze komt voorlopig helaas nog niet terug in voorraad. Wij zijn op zoek naar een nieuwe fabrikant voor een nieuwe lijn powerliftriemen en gewichthefriemen. De eerste leveringen zullen waarschijnlijk nog wel een paar maanden duren.Waarschijnlijk is de vraag al eerder gesteld, maar wanneer komt deze riem (http://www.fitness-seller.nl/powerliftriem/) weer binnen?
Waarschijnlijk is de vraag al eerder gesteld, maar wanneer komt deze riem (http://www.fitness-seller.nl/powerliftriem/) weer binnen?
Dit is de afgelopen jaren vrijwel nooit voorgekomen dus dat is inderdaad wel bizar. Ik vraag mij af wat je voor halterstang hebt dan. EDIT: maar dat zou natuurlijk niets mogen uitmaken, als je stang te dik was zouden je gewichten ook niet meer passenDit ga je niet geloven.
Nieuwe atx collar was binnen.
Eerste keer dat ik hem om me stang heen en en krak.

Als je wedstrijden doet zou ik inderdaad ook wat meer uitgeven aan een riem dan twee tientjesNiet dat ik fitness seller wil afkraken, maar mocht je nog powerlifting ambities hebben zou ik een IPF approved riem kopen. Ik heb die jij linkt ook en mag die niet meer dragen bij wedstrijden.
Als je die ambities niet hebt is het een prima riem !

Deze komt voorlopig helaas nog niet terug in voorraad. Wij zijn op zoek naar een nieuwe fabrikant voor een nieuwe lijn powerliftriemen en gewichthefriemen. De eerste leveringen zullen waarschijnlijk nog wel een paar maanden duren.

Niet dat ik fitness seller wil afkraken, maar mocht je nog powerlifting ambities hebben zou ik een IPF approved riem kopen. Ik heb die jij linkt ook en mag die niet meer dragen bij wedstrijden.
Als je die ambities niet hebt is het een prima riem !
Als je wedstrijden doet zou ik inderdaad ook wat meer uitgeven aan een riem dan twee tientjes![]()

onze klantenservice krijgt iedere dag vragen over de powerliftriemen en gewichthefriemen dus het is jammer dat er momenteel niet veel maten in voorraad zijn. Hopen dat de nieuwe lijn snel klaar is en aan de verwachtingen voldoet! Maar dat gaat zoals gezegd nog wel even duren...Dit is de afgelopen jaren vrijwel nooit voorgekomen dus dat is wel heel bizar. Ik vraag mij af wat je voor halterstang hebt dan. Heb je de sleeve al eens nauwkeurig opgemeten met een schuifmaat?
Als je wedstrijden doet zou ik inderdaad ook wat meer uitgeven aan een riem dan twee tientjes
Als ik mij niet vergis is onze Premium Powerliftriem wel gewoon toegelaten.
Thanks, ik wist niet dat alleen specifieke producten van bepaalde fabrikanten toegestaan werden...Ik heb 5 jaar prima gelift met die riem van 2 tientjes van jullie, nu wordt ik door de IPF gedwongen om een dure riem te kopen.
die ironforce staat er overigens ook niet bij ; [Link niet meer beschikbaar]
het is echt een groot handjegeklap tussen sponsoren en de IPF,Thanks, ik wist niet dat alleen specifieke producten van bepaalde fabrikanten toegestaan werden...
het is echt een groot handjegeklap tussen sponsoren en de IPF,
ach nu weet je het als iemand er naar vraagt
Dit is de afgelopen jaren vrijwel nooit voorgekomen dus dat is inderdaad wel bizar. Ik vraag mij af wat je voor halterstang hebt dan. EDIT: maar dat zou natuurlijk niets mogen uitmaken, als je stang te dik was zouden je gewichten ook niet meer passen
Misschien ligt het echt aan de omgevingstemperatuur in je trainingsruimte, alhoewel ik dit probleem nog nooit eerder heb gehoord bij klanten. Je zult namelijk zeker niet de enige zijn die in een koude garage of kelder traint met ATX of Lock-Jaw Collars. Stuur nog maar eens een melding naar onze klantenservice, zet dan beide kapotte collars even samen op de foto (dus de oude en de nieuwe).
Als je wedstrijden doet zou ik inderdaad ook wat meer uitgeven aan een riem dan twee tientjes
Als ik mij niet vergis is onze Premium Powerliftriem wel gewoon toegelaten.
Thanks, ik verwacht dat ze alledrie goed zullen bevallenBestelling gisteren binnen. Iron force dip belt, wrist wraps en straps. Zal over een aantal maanden alledrie reviewen op de site.

Het kan inderdaad wel eens voorkomen. Volgens mij was er ook eens een collar gebroken bij de video-opnames met Niels Gordijn (al meer dan een jaar geleden). Dus ik denk dat je gewoon pech hebt gehad. Dubbele pech zelfsJa ik baal er ook wel van.
Zoals ik al zei eerste keer om en stang en gelijk gebroken.
Ik train inderdaad wel in een niet verwarmde garagebox, maar de stang die ik gebruik is een atx.
Ik zal wel weer een melden maken.

Voor zover ik weet is er niets veranderd aan de gebruikte materialen. We verkopen ook nog redelijk wat collars elke week dus als het een materiaalfout is hadden we er vast wel meer van gehoord. Plastic blijft echter gevoelig voor schade dus het zal altijd wel eens kunnen voorkomen.ATX pro collars worden in mijn kelder gebruikt bij een temp van 12 graden, is ook een ATX BB.
De nieuwe voelen wel iets anders aan dan die van 1 jaar geleden, maar kan ook het idee zijn.
Thanks, ik verwacht dat ze alledrie goed zullen bevallen
Het kan inderdaad wel eens voorkomen. Volgens mij was er ook eens een collar gebroken bij de video-opnames met Niels Gordijn (al meer dan een jaar geleden). Dus ik denk dat je gewoon pech hebt gehad. Dubbele pech zelfs
Voor zover ik weet is er niets veranderd aan de gebruikte materialen. We verkopen ook nog redelijk wat collars elke week dus als het een materiaalfout is hadden we er vast wel meer van gehoord. Plastic blijft echter gevoelig voor schade dus het zal altijd wel eens kunnen voorkomen.
Klopt, die zijn gemaakt van metaal dus die zullen niet snel kapot gaanJa zal wel pech zijn, voor de rest lees je vrijwel niks slechts over die dingen.
De breuken zitten ook op 2 verschillende plekken.
De lock jaw elite collars kunnen zeker op geen enkele manier breken?(mits je niet met je vrachtwagen eroverheen rijd)

Jawel hoor, je bestelling staat al sinds gisteren klaar voor afhalen. Daarvan is ook een bevestiging per e-mail gestuurd.Heb eergisteren mailtje gestuurd maar nog niets ontvangen, maar geeft niet.
De bestelling zal zaterdag wel opgehaald kunnen worden veronderstel ik?