Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Jeetje...jij bent supersnel. Ik ga meteen kijken.
Alweer bedankt man :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Handleidingen zijn inderdaad verkrijgbaar op de website van Barbarian :)

Bedankt voor je review ook!

Graag gedaan..... volgende maand komt er denk ik weer een bestelling:D

Het is vakantie voor iedereen he :) en ik kan begrijpen dat één persoon mijn bestelling niet onmiddellijk (alleen) wil gereed maken ;)

:D LOL!!

Heb zelf ook mijn bestelling geplaatst en betaald!!
Nu wachten totdat die wordt verzonden!! oelalalaa heb er zin in, wil het uitproberen... :rolleyes:

( idd wel fijne site fitness-seller ben benieuwd of de levering etc ook allemaal netjes verloopt maar neem ik wel aan als ik de reviews lees) ;)

Wanneer ga je bands en chains aan je gamma toevoegen :p

Hoe lang bedraagt leveringstermijn naar belgie eigelijk?

Ik ben op zoek naar een Cambered Bar ... maar in 30mm ... bestaat zoiets?

Even je best doen Rob :P:

http://www.google.com/search?q=Cambered+Bar geeft je (bovenste is 30mm):
im0022camb.gif

Het bestaat dus :p

En nu natuurlijk de vraag: waar kan je het in de buurt bestellen?

Bumper de bump ...

Wanneer ga je bands en chains aan je gamma toevoegen :p
Maybe someday? :) Op dit moment geen plannen voor in ieder geval!

Hoe lang bedraagt leveringstermijn naar belgie eigelijk?
Dat kan ik op voorhand nooit aangeven, dat is namelijk afhankelijk van de grootte van de bestelling, de bestelde artikelen, de drukte op dat moment etc. Normaal gesproken duurt het verwerken van bestellingen één tot vijf werkdagen. Levering naar België – afhankelijk van de bestelgrootte – meestal ook één tot vijf werkdagen

Vraag je aan mij waar je die kunt bestellen? :p Ik heb werkelijk geen idee, wij bieden ze in ieder geval niet aan.

Net ook weer een bestelling geplaats (en betaald natuurlijk)....
Ben benieuwd:D

'k ga me ook een bestelling plaatsen, 'k ben er alleen niet uit kwa schijven, rubber of gietijzer.
Wat zijn de ervaringen met rubber?
Zijn de rubberen eigelijk groter? En hoe zit het bij de metalen ring binnenin voor over de halters te schuiven, wilt deze wel eens los komen hebben jullie dit nog nooit meegemaakt?

Zijn de rubberen eigelijk groter? En hoe zit het bij de metalen ring binnenin voor over de halters te schuiven, wilt deze wel eens los komen hebben jullie dit nog nooit meegemaakt?
Rubberen schijven zijn inderdaad wat groter. We hebben nog nooit klachten ontvangen over een loskomende binnenring!

Verder is er geen verschil tussen gietijzeren en rubberen schijven, het gaat mensen bij rubberen schijven vooral om de vloerbeschermende en geluidsdempende eigenschappen.

'k ga me ook een bestelling plaatsen, 'k ben er alleen niet uit kwa schijven, rubber of gietijzer.

Ik heb deze nu een aantal maanden:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ook al het ik ze pas kort, de binnenringen zitten allemaal muurvast, die zie ik niet snel loskomen. De diameter is gelijk vanaf 10kg, dat vind ik erg prettig, kleurcodes zijn olympisch, dus makkelijk herkenbaar. Het rubber zorgt ervoor dat de vloer heel blijft bij de neerkletteren en dat de buren niet al te hard klagen bij het landen bij de deadlifts :).

Hallo Marvin,

Hoeveel weegt de bar die zich in de barbarian smithmachine bevind ???

15 of 20 kg ???

Bedankt.
Alain

Rubberen schijven zijn inderdaad wat groter. We hebben nog nooit klachten ontvangen over een loskomende binnenring!
Bij deze dan de eerste.

Deze schijven hebben dit probleem toch hoor:
http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p52_Halterschijven-Rubber-Gripper---50mm.html
Het is niet bij elke schijf, maar ze zijn er toch gevoelig voor.

De binnenring is slechts 1 mm dik terwijl bij mijn hoekige schijven de binnenring 3 mm is.

Bij deze dan de eerste.

Deze schijven hebben dit probleem toch hoor:
http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p52_Halterschijven-Rubber-Gripper---50mm.html
Het is niet bij elke schijf, maar ze zijn er toch gevoelig voor.

De binnenring is slechts 1 mm dik terwijl bij mijn hoekige schijven de binnenring 3 mm is.

Die zwarte die jij dus ook hebt dacht ik dus aan te schaffen.
Mm, ik twijfel nog tussen deze en gietijzeren maar het is niet men bedoeling dat ze beginnen los te komen denk ik zo.
Hoe lang heb je ze trouwens?

Gisteren was mijn powerrack met extra's geleverd :) mijn schoonmoeder mocht blijkbaar vroeg uit de veren :) Alles ziet er zeer degelijk uit. Ik zal enige reviewtjes plaatsen in de loop van de volgende dagen.

Er miste wel 2x10kg in mijn standaardpakket gewichtjes :( maar 'k heb al mailtje gestuurd, dat zal wel in orde komen zeker? :)

Terug
Naar boven