Robin N
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is vakantie voor iedereen heen ik kan begrijpen dat één persoon mijn bestelling niet onmiddellijk (alleen) wil gereed maken
![]()
LOL!!

Ik ben op zoek naar een Cambered Bar ... maar in 30mm ... bestaat zoiets?
Het bestaat dus
En nu natuurlijk de vraag: waar kan je het in de buurt bestellen?
Maybe someday?Wanneer ga je bands en chains aan je gamma toevoegen![]()
Op dit moment geen plannen voor in ieder geval!Dat kan ik op voorhand nooit aangeven, dat is namelijk afhankelijk van de grootte van de bestelling, de bestelde artikelen, de drukte op dat moment etc. Normaal gesproken duurt het verwerken van bestellingen één tot vijf werkdagen. Levering naar België – afhankelijk van de bestelgrootte – meestal ook één tot vijf werkdagenHoe lang bedraagt leveringstermijn naar belgie eigelijk?
Vraag je aan mij waar je die kunt bestellen?
Ik heb werkelijk geen idee, wij bieden ze in ieder geval niet aan.Vraag je aan mij waar je die kunt bestellen?Ik heb werkelijk geen idee, wij bieden ze in ieder geval niet aan.

Vooralsnog in ieder geval niet neeBedoelde eerder wanneer ik zo'n barbell bij jullie kan bestellen
But no prob, zet mijn zoektocht verder![]()
Succes met de zoektocht!Rubberen schijven zijn inderdaad wat groter. We hebben nog nooit klachten ontvangen over een loskomende binnenring!Wat zijn de ervaringen met rubber?
Zijn de rubberen eigelijk groter? En hoe zit het bij de metalen ring binnenin voor over de halters te schuiven, wilt deze wel eens los komen hebben jullie dit nog nooit meegemaakt?
'k ga me ook een bestelling plaatsen, 'k ben er alleen niet uit kwa schijven, rubber of gietijzer.
Wat zijn de ervaringen met rubber?
Zijn de rubberen eigelijk groter? En hoe zit het bij de metalen ring binnenin voor over de halters te schuiven, wilt deze wel eens los komen hebben jullie dit nog nooit meegemaakt?
.De stang met geleide-elementen weegt circa 14kgHoeveel weegt de bar die zich in de barbarian smithmachine bevind![]()
Bij deze dan de eerste.Rubberen schijven zijn inderdaad wat groter. We hebben nog nooit klachten ontvangen over een loskomende binnenring!
Bij deze dan de eerste.
Deze schijven hebben dit probleem toch hoor:
http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p52_Halterschijven-Rubber-Gripper---50mm.html
Het is niet bij elke schijf, maar ze zijn er toch gevoelig voor.
De binnenring is slechts 1 mm dik terwijl bij mijn hoekige schijven de binnenring 3 mm is.
mijn schoonmoeder mocht blijkbaar vroeg uit de veren
Alles ziet er zeer degelijk uit. Ik zal enige reviewtjes plaatsen in de loop van de volgende dagen.
maar 'k heb al mailtje gestuurd, dat zal wel in orde komen zeker?