Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beste FS,
Is er al geweten wanneer de gietijzeren Barbarian halterschijven van 5 kg (30 mm) terug op voorraad zullen zijn?
Bedankt!
Grtz
Enkele maanden geleden speciaal bij jullie besteld voor die single prong belt. Deze week is ie eindelijk aangekomen en nu blijkt het een double prong belt te zijn.wtf mannen
100150204
Wij hebben alle klanten in ieder geval eerst benaderd met de vraag of zij de double prong uitvoering wel of niet wilden ontvangen, voordat wij de riemen hebben verzonden.Dat is natuurlijk geen probleemOver de nieuwe barbarian powercage met Latpulley, als de beensteun verwijderd wordt, houdt je nog een obstakel waarmee deze op zijn plaats gehouden wordt. Deze zit uiteraard op de hoogte te zitten van een gemiddeld bench, maar heb je nu wel genoeg diept om hierin te benchpressen?
Dus hoeveel ruimte zit er tussen dit obstakel en het midden van de barbell deze in de J-hooks hangt?
Dat onderdeel van de lat pulley zit een stuk achter de palen van de cage (precies boven de achterste dwarsbalk). Ervan uitgaande dat je met je hoofd gewoon ter hoogte van de palen ligt zou je dus geen problemen moeten hebben met het unracken van de halterstang bij vlakke benchpress.Dat is natuurlijk geen probleemDat onderdeel van de lat pulley zit een stuk achter de palen van de cage (precies boven de achterste dwarsbalk). Ervan uitgaande dat je met je hoofd gewoon ter hoogte van de palen ligt zou je dus geen problemen moeten hebben met het unracken van de halterstang bij vlakke benchpress. De afstand van dat onderdeel tot de halterstang / J-Hooks is in ieder geval circa 30 cm.
.Nee hoor, het materiaal is exact hetzelfde (75 x 75 x 3 mm) en de constructie is grotendeels hetzelfde gebleven. De totale belastbaarheid is als ik mij niet vergis zelfs hoger geworden bij het nieuwe model. De ingenieur heeft dat volgens mij alleen gedaan om de maximale totale belastbaarheid van 650 kg niet te overschrijden. Niet dat het er veel toe doet, niemand doet chin-ups met 200 kg totaalgewichtThanks, ik lig met mijn ogen net voorbij de halterstang, dat start het fijnst, maar met 30cm moet zelfs mijn voorhoofd daar makkelijk tussen passen.
Wel weer jammer dat ze van het nieuwe rack het max chin gewicht teruggebracht hebben naar 200 kg. Is deze echt zoveel minder sterk geworden dan de vorige versie?

Nee hoor, het materiaal is exact hetzelfde (75 x 75 x 3 mm) en de constructie is grotendeels hetzelfde gebleven. De totale belastbaarheid is als ik mij niet vergis zelfs hoger geworden bij het nieuwe model. De ingenieur heeft dat volgens mij alleen gedaan om de maximale totale belastbaarheid van 650 kg niet te overschrijden. Niet dat het er veel toe doet, niemand doet chin-ups met 200 kg totaalgewicht![]()
. Ik vroeg het trouwens omdat een totale belastbaarheid niet hetzelfde is als traingewicht, met momentum en alles meegerekend zou ik best eens een hogere piek belasting dan 200 kunnen creeren met Chinups, misschien wat buik trainingen, etc. Als het een grotere bestelling betreft met een Power Cage dan kunnen wij de J-Hooks kosteloos naleveren, mochten die niet op tijd binnenkomen.Zag dat de extra J-hooks voor de powercage niet op voorraad zijn, als ik deze nu meebestel zijn ze er dan op tijd om mee te leveren met de powercage, worden ze nageleverd of wordt mijn gehele bestelling dan later geleverd daardoor?
Edit: typo
De MegaTec safety spotters zijn niet los verkrijgbaar dus dat is helaas niet mogelijkIk twijfel tussen het megatec half rack, of de megatec smith,
mijn vraag is kunnen die safety spotters van op dat half rack ook op het smith worden gezet voor wanneer ik met een losse barbell wil trainen?
kan ik deze dan apart bijbestellen?

Ik twijfel tussen het megatec half rack, of de megatec smith,
mijn vraag is kunnen die safety spotters van op dat half rack ook op het smith worden gezet voor wanneer ik met een losse barbell wil trainen?
kan ik deze dan apart bijbestellen?
Probleem met de leg press van barbarian. De klep op de "geleider" kun je omhoog doen om er een leg press van te maken, echter na de assemblage past de "stop niet door het gaatje van de klep om deze omhoog te houden. Is dit een vaker voorkomend probleem ?
Bedoel je het platform waar je met je voeten tegen drukt? Nog nooit gehoord dat het verstellen daarvan niet werkt dus we zullen eerst moeten uitzoeken wat er misgaat. Stuur enkele duidelijke foto's van het probleem naar onze klantenservice en licht goed toe wat er aan de hand is. Hopelijk is het gewoon een montagefoutje, want alle gaten en onderdelen horen normaal gesproken goed uitgelijnd te zijn.
Als het gat inderdaad niet klopt en je kunt dit zelf niet vergroten, zullen we het platform en de slede moeten ophalen om deze te repareren. Als je de foto's al hebt doorgestuurd zul je er in ieder geval later vandaag bericht over krijgen, zodra de ingenieur er naar heeft gekeken.Ja, dat bedoel ik inderdaad. Onder is namelijk een vierkante uitgezaagd om het het uiteinde van het platform er in te laten vallen. Het probleem is dat het gedeelte van het platform met het gat voor het vastzetten ergens onder niet helemaal lekker aansluit. Aangezien de schroefgaten wat breden zijn, heb ik ook wat proberen te schuiven, maar ik zit al maximaal. Dus eerlijk gezegd verwacht ik niet dat dit een montagefout is. Ik zou de sleuf wat breder kunnen maken, maar heb hier niet direct het materiaal voor...
Ik heb al foto's naar de klantenservice gestuurd.
Als het gat inderdaad niet klopt en je kunt dit zelf niet vergroten, zullen we het platform en de slede moeten ophalen om deze te repareren. Als je de foto's al hebt doorgestuurd zul je er in ieder geval later vandaag bericht over krijgen, zodra de ingenieur er naar heeft gekeken.

Ik heb de foto's nog niet gezien dus aan de hand van je beschrijving kan ik mij er even niets bij voorstellen hahaDe uitlijning ziet er mijn inziens goed uit, ook van de sleuf. Het lijkt er meer op dat het gedeelte van het platform met het gat om de pin te bevestigen, wat schuin afloopt en daar net niet past. Maar goed, oplossing lijkt sleuf breder maken. Ik wacht het antwoord van de ingenieur wel af en kijken hoe we dit kunnen fixen.
Bedankt tot zover !![]()
Ik ga ervan uit dat je snel bericht zult krijgen.