Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.221
Beste FS,

Heb bij jullie het Megatec Full Rack besteld. Nu zie ik dat bij jullie Duitse partner (moederbedrijf?) de racks ruim op voorraad en direct leverbaar zijn. Kan er al iets concreet gemeld worden omtrent de levering vanuit Fitness Seller?

De voorraden worden niet gedeeld. Mail even naar de klantenservice als je meer info wil over je bestelling, ik ga ervan uit dat de racks snel binnenkomen.

Ok, ga ik doen dank.

gone

Laatst bewerkt:
  • #7.224
Beste FS
Heeft u enig idee van de totale hoogte van de Iron Force (body solid) attachemant aub?
Want als de buis van 45x45 te kort is heeft het niet veel zin natuurlijk om deze in de megatec bank te steken. (te ver voorover buigen.)
Want ik zie dat die van Barbarian redelijk lang is(totaal 79 cm)
De exacte afmetingen weet ik helaas niet. Wij hebben dit wel eens uitgeprobeerd en volgens mij was het attachment wat langer. De onderkant raakte eerder de bodem van het bankje waardoor je slechts twee standen (de hoogste) kon gebruiken.

gone

Laatst bewerkt:
  • #7.226
Als dat idd zo is, valt daar wel een mouw aan te passen. Beetje inkorten en wat gaten bijboren mss.
Heb al overal gezocht om de afmetingen te vinden. Echter zonder succes.
Ik heb even een exemplaar voor je opgemeten, het frame is circa 55 cm lang tot aan het kussen (het kussen steekt nog een stuk uit).

De houder voor de halterstang zit wat dieper. De onderkant van de houder zit op circa 25 cm hoogte vanaf de onderkant van het frame.

Laatst bewerkt:
gone

Laatst bewerkt:
Nieuwe collar getest, 5 keer gefilmd hoe ik hem sluitte, maar hij is heel gebleven :thumbs:
Nou lijkt het wel of deze minder kracht nodig heeft om te sluiten, maar daar ben ik niet geheel zeker van.

• #7.229
Nieuwe collar getest, 5 keer gefilmd hoe ik hem sluitte, maar hij is heel gebleven :thumbs:
Nou lijkt het wel of deze minder kracht nodig heeft om te sluiten, maar daar ben ik niet geheel zeker van.
Mooi zo, hopelijk heb je er nu geen problemen meer mee dan :)

Enig idee wanneer jullie Powerline roman chair terug op voorraad komt?

Enig idee wanneer bestelling 100157939 verzonden gaat worden ? Heb enkel wat meters kabel besteld gisteren, had ook verwacht dat deze al verzonden zou zijn.

• #7.234
Enig idee wanneer bestelling 100157939 verzonden gaat worden ? Heb enkel wat meters kabel besteld gisteren, had ook verwacht dat deze al verzonden zou zijn.
Je hebt gistermiddag besteld maar dat was blijkbaar te laat voor de verzending van die dag. De staalkabel moet ook eerst op de gewenste lengte geknipt worden dus alle staalkabel bestellingen worden meestal tegelijk klaargemaakt. De bestelling zal normaal gesproken vandaag de deur uit gaan maar daar krijg je gewoon per e-mail bericht van :)

Ik zie bij de nieuwe barbarian cage het volgende:

* Nieuw: optioneel verkrijgbare Front Spotters voor de voorkant van het rack, circa 37 cm lang

Maar deze zijn nergens op de site te vinden, zijn die er al?

• #7.236
Ik zie bij de nieuwe barbarian cage het volgende:

* Nieuw: optioneel verkrijgbare Front Spotters voor de voorkant van het rack, circa 37 cm lang

Maar deze zijn nergens op de site te vinden, zijn die er al?
Nee die zijn er nog niet, de eerste levering moet nog binnenkomen. Deze zullen op korte termijn online staan, hou onze nieuwe producten in de gaten.

Beste FS,

Als ik de MegaTec Bench RAS vanavond bestel kan deze Zaterdag a.s. bij mij (Almere) geleverd worden?

En wat zijn de bezorgkosten voor dat bankje?

Groet,

Mike

• #7.238
Beste FS,

Als ik de MegaTec Bench RAS vanavond bestel kan deze Zaterdag a.s. bij mij (Almere) geleverd worden?

En wat zijn de bezorgkosten voor dat bankje?

Groet,

Mike
Als je vanavond bestelt kunnen wij de bank normaal gesproken morgen verzenden maar het is momenteel echt ontzettend druk, ik kan dat helaas dus even niet garanderen. Deze bank weegt ook 45 kg dus de bestelling moet sowieso per transporteur verzonden worden. De transporteur bezorgt echter niet standaard op zaterdag, enkel tegen een meerprijs. Je zult dus even moeten mailen naar de klantenservice om de kosten voor zaterdaglevering op te vragen. Bij een normale levering zal de bank de volgende werkdag geleverd worden, op maandag dus (mits de bestelling morgen verzonden kan worden).

Besteld op afhaal, hoop dat ik hem Zaterdag bij jullie af kan halen.

Dank voor je antwoord.

Terug
Naar boven