AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Ik heb de foto's nog niet gezien dus aan de hand van je beschrijving kan ik mij er even niets bij voorstellen haha :) Ik ga ervan uit dat je snel bericht zult krijgen.

Ja leg het ook maar eens uit zonder foto's, als je ze ziet zal het hopelijk snel duidelijk zijn :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.262
NIEUW

De ATX Log Bar is binnenkort verkrijgbaar:

atx-log-bar.jpg

Deze Strongman Log van ATX wordt gemaakt in Duitsland en heeft een eigengewicht van 32 kg.
Zeer massieve uitvoering van 5 mm dik staal, volledig gelast en extra versterkt.

Kunnen jullie aan de Ironmaster adjustable dumbbells geraken?
Graag ontvang ik via pm de prijs hiervoor.

Tnx !

Reeds enkele jaren tevreden van mijn aankoop bij Fitness Seller, maar vanavond was het toch even verschieten toen de musketon kapot schoot aan de pulley tijdens een cable oefening.
Door de plotse klap ondervond ook het 'kabelwielgedeelte' schade.
Zie foto's.

Had lelijk kunnen aflopen maar gelukkig geen lichamelijke schade :o. Zou het mogelijk zijn om vervangstukken op te sturen voor het beschadigde materiaal?

2015-02-11 21.10.51.jpg

2015-02-11 21.11.00.jpg

2015-02-11 20.43.35.jpg

• #7.265
Kunnen jullie aan de Ironmaster adjustable dumbbells geraken?
Graag ontvang ik via pm de prijs hiervoor.

Tnx !

Wij verkopen helaas geen Ironmaster producten. Volgens mij is er echter al sinds enkele maanden een Nederlandse distributeur, dus daar kun je waarschijnlijk gewoon alle producten krijgen :)

Reeds enkele jaren tevreden van mijn aankoop bij Fitness Seller, maar vanavond was het toch even verschieten toen de musketon kapot schoot aan de pulley tijdens een cable oefening.
Door de plotse klap ondervond ook het 'kabelwielgedeelte' schade.
Zie foto's.

Had lelijk kunnen aflopen maar gelukkig geen lichamelijke schade :o. Zou het mogelijk zijn om vervangstukken op te sturen voor het beschadigde materiaal?

Oei, dat is inderdaad even schrikken. Gelukkig geen blessure!

Zo te zien is de sluiting van de karabijnhaak open gesprongen. Als de sluiting kapot springt en je de lattrekstang of greep eruit getrokken hebt, dan zat er normaal gesproken iets scheef. Waarschijnlijk stond er daardoor teveel druk op de zijkant van de karabijnhaak (een eenvoudige veersluiting) in plaats van op de sterke rondingen aan de bovenkant en onderkant van de haak. Je dient er goed op te letten dat de karabijnhaak goed recht zit tijdens oefeningen.

Zijn er toevallig nog wat producten die je wil bestellen op korte termijn? Dan zal ik een nieuwe haak en katrol toevoegen aan je bestelling. Zo niet dan kun je even een e-mail naar onze klantenservice sturen.

Laatst bewerkt:
Een bestelling die ik vandaag plaats nog, kan ik die zaterdag al ophalen in Sittard?

• #7.267
Een bestelling die ik vandaag plaats nog, kan ik die zaterdag al ophalen in Sittard?

Dat ligt er natuurlijk aan... een paar handschoenen is een ander verhaal dan een hele homegym met een 200 kg halterset en accessoires etc. ;)

Dat ligt er natuurlijk aan... een paar handschoenen is een ander verhaal dan een hele homegym met een 200 kg halterset en accessoires etc. ;)
Heb een mailtje gehad dat het pas voor volgende week gaat zijn! Het gaat om een ATX bar, bumpers en nog wat ijzer
Bedankt!

• #7.269
Heb een mailtje gehad dat het pas voor volgende week gaat zijn! Het gaat om een ATX bar, bumpers en nog wat ijzer
Bedankt!
Ja het is erg druk momenteel dus één dag is een beetje last-minute... Tot volgende week dan :)

Wij verkopen helaas geen Ironmaster producten. Volgens mij is er echter al sinds enkele maanden een Nederlandse distributeur, dus daar kun je waarschijnlijk gewoon alle producten krijgen :)

Oei, dat is inderdaad even schrikken. Gelukkig geen blessure!

Zo te zien is de sluiting van de karabijnhaak open gesprongen. Als de sluiting kapot springt en je de lattrekstang of greep eruit getrokken hebt, dan zat er normaal gesproken iets scheef. Waarschijnlijk stond er daardoor teveel druk op de zijkant van de karabijnhaak (een eenvoudige veersluiting) in plaats van op de sterke rondingen aan de bovenkant en onderkant van de haak. Je dient er goed op te letten dat de karabijnhaak goed recht zit tijdens oefeningen.

Zijn er toevallig nog wat producten die je wil bestellen op korte termijn? Dan zal ik een nieuwe haak en katrol toevoegen aan je bestelling. Zo niet dan kun je even een e-mail naar onze klantenservice sturen.

Is de karabijnhaak die aan het onderstel van het rack hangt, niet deze aan de lat pull attachment. Ik heb die haak in de drie jaar dat ik het rack heb nooit veranderd, dus dan zou die al al die tijd fout gezeten hebben. kan natuurlijk wel! Zal eens door de shop surfen, heb altijd wel wat op verlanglijstje staan :)

Hey,

Ik heb die halterbank binnen en moet hem nog in elkaar zetten

• #7.275
Heb net een mail gekregen dat mijn bestelling toch "klaar voor afhaling is" Ik kan ze dus morgen gaan ophalen!
Goed nieuws! Tot straks dan :)

Is de karabijnhaak die aan het onderstel van het rack hangt, niet deze aan de lat pull attachment. Ik heb die haak in de drie jaar dat ik het rack heb nooit veranderd, dus dan zou die al al die tijd fout gezeten hebben. kan natuurlijk wel! Zal eens door de shop surfen, heb altijd wel wat op verlanglijstje staan :)
Die kan inderdaad ook scheef zijn gaan zitten, bijvoorbeeld wanneer de gewichten teruggaan naar de beginstand en de kabel spanning verliest. De kans dat zoiets gebeurt is gelukkig vrijwel nihil, ik heb pas één keer eerder bij een klant een opengesprongen karabijnhaak gezien. Normaal gesproken gaan de karabijnhaken vanwege hun vorm vanzelf in de juiste positie tijdens het gebruik. Als je je zorgen maakt zijn er eventueel ook karabijnhaken verkrijgbaar met een extra schroefsluiting die voorkomt dat de haak kan openspringen of karabijnhaken met een gesloten oog. Die zijn niet zo praktisch als je de haak of greep vaak moet wisselen maar aan het andere uiteinde van de kabel zou dat niets moeten uitmaken :)

Hey,

Ik heb die halterbank binnen en moet hem nog in elkaar zetten
Ik weet even niet over welke halterbank het precies gaat maar hopelijk bevalt ie! Succes met de montage! :flex:

Laatst bewerkt:
  • #7.277
  • #7.279
Wat is het verschil tussen de Marbo Trainingsbank MS-L101 (http://www.fitness-seller.nl/marbo-trainingsbank-ms-l101) en de Marbo Trainingsbank MS-L102 (http://www.fitness-seller.nl/marbo-trainingsbank-ms-l102)? En wat is de reden waarom de L101 10 euro meer kost?
Er zijn vrijwel geen verschillen qua specificaties, enkel het ontwerp is anders. De MS-L101 is iets langer en heeft een mooier, gebogen frame. Ieder zijn voorkeur :)

Als je geen gebruik gaat maken van de uitbreidingen kun je de adapter bij de MS-L101 eventueel nog eraf schroeven en weglaten. Bij de MS-L102 zit de adapter vast in het frame verwerkt.

Laatst bewerkt:
De 18e een belt gekocht, maar nog geen mail gekregen dat hij verzonden is. Krijg je daar normaliter geen mail van, of moet hij nog verzonden worden? Factuurnummer 200153374‏

Terug
Naar boven