AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.281
De 18e een belt gekocht, maar nog geen mail gekregen dat hij verzonden is. Krijg je daar normaliter geen mail van, of moet hij nog verzonden worden? Factuurnummer 200153374‏
Je krijgt inderdaad per e-mail bericht van de verzending, je bestelling is echter nog niet verzonden. Deze bestelling wordt sinds donderdag verwerkt aangezien je woensdagavond na sluitingstijd hebt besteld. De verwerkingstijd is meestal gewoon één werkdag voor dit soort kleine orders, echter is het momenteel helaas ontzettend druk.

Zoals aangegeven op de website hebben alle bestellingen momenteel een langere verwerkingstijd, omdat wij deze week enkele dagen gesloten waren vanwege Carnaval. De achterstand wordt nu druk weggewerkt. Ik ga ervan uit dat je bestelling maandag verzonden wordt :)

Laatst bewerkt:
Je krijgt inderdaad per e-mail bericht van de verzending, je bestelling is echter nog niet verzonden. Deze bestelling wordt sinds donderdag verwerkt aangezien je woensdagavond na sluitingstijd hebt besteld. De verwerkingstijd is meestal gewoon één werkdag voor dit soort kleine orders, echter is het momenteel helaas ontzettend druk.

Zoals aangegeven op de website hebben alle bestellingen momenteel een langere verwerkingstijd, omdat wij deze week enkele dagen gesloten waren vanwege Carnaval. De achterstand wordt nu druk weggewerkt. Ik ga ervan uit dat je bestelling maandag verzonden wordt :)

Oke, nouja hopen dat ik hem dinsdag voor squats heb :cool:

een vraagje, hoe zit het met de maatvoering van de knie bandages?(WLA-62029) want je hebt s/m en l/xl hoe weet ik wat ik heb? bedankt voor het antwoord!

• #7.284
een vraagje, hoe zit het met de maatvoering van de knie bandages?(WLA-62029) want je hebt s/m en l/xl hoe weet ik wat ik heb? bedankt voor het antwoord!
Daar is geen maatvoering van, dit zijn ook algemene dubbelmaten in plaats van losse maten. Voor een strakkere fit neem je S/M en voor een lossere fit L/XL. Tenzij je van jezelf weet dat je geen al te grote benen hebt, dan gewoon S/M kiezen.

Deze kniebandages van € 6,40 zijn ook niet bedoeld voor de zwaarste krachttraining, dan kun je beter op zoek gaan naar wat professionelere (duurdere) Knee Sleeves die meer ondersteuning bieden :)

Laatst bewerkt:
Ik heb de lever belt binnen, maar ik moet eerlijk zijn hij valt me zwaar tegen.
De lever klikt helemaal niet vast? Heel klein stootje ( met wind wil het haast) en hij slaat al weer open.. En de 4 stukken waar je de lever in drukt schiet hij ook meteen weer uit als je dan de lever hard aan drukt. Dit hoort toch niet zo makkelijk te gaan?

• #7.286
Ik heb de lever belt binnen, maar ik moet eerlijk zijn hij valt me zwaar tegen.
De lever klikt helemaal niet vast? Heel klein stootje ( met wind wil het haast) en hij slaat al weer open.. En de 4 stukken waar je de lever in drukt schiet hij ook meteen weer uit als je dan de lever hard aan drukt. Dit hoort toch niet zo makkelijk te gaan?
Heb je de riem ook al daadwerkelijk gedragen? Als je de riem niet om doet staat er namelijk geen spanning op en dan sluit de hendel inderdaad niet goed ;)

Er hoeft ook niets vast te klikken, wanneer je de riem aan hebt zorgt de spanning ervoor dat de sluiting dicht blijft.

Heb je de riem ook al daadwerkelijk gedragen? Als je de riem niet om doet staat er namelijk geen spanning op en dan sluit de hendel inderdaad niet goed ;)

Er hoeft ook niets vast te klikken, wanneer je de riem aan hebt zorgt de spanning ervoor dat de sluiting dicht blijft.

Ja heb hem even om gehad, maar dan zie je nog steeds dat de 4 pinnen bijna er uit schieten. Ik ga hem vanavond proberen tijdens het squatten. Maar het leek me dat het niet zo makkelijk hoort te gaan.

• #7.288
Ja heb hem even om gehad, maar dan zie je nog steeds dat de 4 pinnen bijna er uit schieten. Ik ga hem vanavond proberen tijdens het squatten. Maar het leek me dat het niet zo makkelijk hoort te gaan.
Probeer de riem vanavond eerst maar eens uit dan. Stel de maat wel eerst af zodat de riem ook goed strak zit wanneer je deze draagt! Er moet namelijk wel spanning op de riem staan (om de clipsluiting dicht te houden maar ook zodat je met je buikspieren goed tegen de riem kunt duwen tijdens het liften).

Mocht je na je training nog steeds denken dat er een probleem is dan kun je even een video maken (terwijl je de riem draagt) en naar onze klantenservice sturen. Ik ga er echter vanuit dat de clipsluiting gewoon werkt aangezien daar nooit problemen mee zijn :)

Wanneer komen de heavy duty HD-1 en HD-2 power rack terug in voorraad? Alvast bedankt!

Als je bij de Barbarian Power Cage + Lat Pulley 50mm schijfopname kiest, krijg je dan adapters erbij of is het echt een andere opname?

• #7.292
Als je bij de Barbarian Power Cage + Lat Pulley 50mm schijfopname kiest, krijg je dan adapters erbij of is het echt een andere opname?
De opname is hetzelfde, er worden twee adapters bijgeleverd. Je kunt de adapters dus altijd weer verwijderen en gebruik maken van de 30 mm pinnen, mocht dat wenselijk zijn.

De opname is hetzelfde, er worden twee adapters bijgeleverd. Je kunt de adapters dus altijd weer verwijderen en gebruik maken van de 30 mm pinnen, mocht dat wenselijk zijn.

Dank voor de snelle reactie. Hij is besteld met 50mm optie :)

Is er nog een contactmoment over wanneer de levering plaatsvind? Dan kan ik een dag vrij daarvoor inplannen.

• #7.296
Dank voor de snelle reactie. Hij is besteld met 50mm optie :)

Is er nog een contactmoment over wanneer de levering plaatsvind? Dan kan ik een dag vrij daarvoor inplannen.

Bedankt voor de bestelling! Als je niets hebt aangegeven bij je bestelling niet. Je krijgt dan gewoon bericht van de verzending en de dag erna wordt geleverd. Als je wil dat wij op voorhand contact opnemen zul je even moeten mailen en je bestelnummer vermelden, dan kunnen wij daar rekening mee houden :)

De levertijd kan nog wel wat weekjes duren ben ik bang, de levering die gisteren is binnengekomen is namelijk alweer helemaal op aan pre-orders :(

Ik heb het ook aangegeven in het opmerkingen veld :) En ik ben me bewust van de levertijd, dank voor de waarschuwing.

Wanneer komen de Iron Force BFID7 Multi Benches weer op voorraad?

Ik had maandag bij jullie de barbarian leg lift accessory bestelt. Wanneer word deze ongeveer verzonden?

Bestelling: 100158774

Terug
Naar boven