AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.301
Ik had maandag bij jullie de barbarian leg lift accessory bestelt. Wanneer word deze ongeveer verzonden?

Bestelling: 100158774

Zie de berichtgeving op onze website, alle verwerkingstijden zijn momenteel helaas wat langer. Ik neem dat de bestelling in de loop van de volgende week wel verzonden zal worden.

Edit: Leg Lift blijkt helaas uitverkocht, zal één of twee weekjes duren :(

Laatst bewerkt door een moderator:
Is het bekend wanneer de "MegaTec Half Rack + Lat Pulley met Gewichtstapel" weer op voorraad is?
..of is het mogelijk om daar via de website een email van te krijgen?

Zo'n half-rack lijkt mij de perfecte oplossing voor een slaapkameropstelling.
Bedankt en succes mannen.
Eddy

• #7.303
Is het bekend wanneer de "MegaTec Half Rack + Lat Pulley met Gewichtstapel" weer op voorraad is?
..of is het mogelijk om daar via de website een email van te krijgen?

Zo'n half-rack lijkt mij de perfecte oplossing voor een slaapkameropstelling.
Bedankt en succes mannen.
Eddy
Nee daar is nog geen levertermijn van bekend. Is nog vol in productie dus dat gaat nog een aantal weken duren. Je kunt de website in de gaten houden of over een aantal weken nogmaals informeren bij onze klantenservice om op de hoogte te blijven.

Doe ik dat.
Bedankt voor je super snelle reactie.

Ik zag op de site ATX dip bar staan die je in het rack kan inhaken. Past deze ook in het barbarian squatrack? Gaten zijn dacht ik te groot of niet?

• #7.306
Ik zag op de site ATX dip bar staan die je in het rack kan inhaken. Past deze ook in het barbarian squatrack? Gaten zijn dacht ik te groot of niet?

Nee dat past niet, het frame van ATX is ook nog wat groter (namelijk 80x80 mm).

Volgens mij zijn de losse dip bars voor het Barbarian Half Rack (nieuwe uitvoering) echter al klaar, dus die zouden ook binnen enkele weken beschikbaar moeten zijn!

Bedankt voor de bestelling! Als je niets hebt aangegeven bij je bestelling niet. Je krijgt dan gewoon bericht van de verzending en de dag erna wordt geleverd. Als je wil dat wij op voorhand contact opnemen zul je even moeten mailen en je bestelnummer vermelden, dan kunnen wij daar rekening mee houden :)

De levertijd kan nog wel wat weekjes duren ben ik bang, de levering die gisteren is binnengekomen is namelijk alweer helemaal op aan pre-orders :(

Hij ligt in de hal te wachten tot ik klaar ben met werk :)

• #7.308
Hij ligt in de hal te wachten tot ik klaar ben met werk :)
Das snel, ik geloof ook dat de nieuwe levering van de Power Cage alweer helemaal uitverkocht is dus je had nog net op tijd besteld :) Veel plezier met trainen, hopelijk bevalt het rack goed!

Nee dat past niet, het frame van ATX is ook nog wat groter (namelijk 80x80 mm).

Volgens mij zijn de losse dip bars voor het Barbarian Half Rack (nieuwe uitvoering) echter al klaar, dus die zouden ook binnen enkele weken beschikbaar moeten zijn!

Spijtig maar had het al verwacht, in ieder geval bedankt voor de reactie! :)

Deze zijn zeker ook niet geschikt voor het squatrack aangezien de gaten van de nieuwere racks kleiner zijn en dichter op elkaar zitten?

• #7.310
Spijtig maar had het al verwacht, in ieder geval bedankt voor de reactie! :)

Deze zijn zeker ook niet geschikt voor het squatrack aangezien de gaten van de nieuwere racks kleiner zijn en dichter op elkaar zitten?
Oeps, ik dacht dat je het half rack bedoelde... Nee helaas, het squat rack heeft volledig andere afmetingen en gaten.

Misschien kun je iemand (Henk) vragen om dit voor je op maat te maken.

Oeps, ik dacht dat je het half rack bedoelde... Nee helaas, het squat rack heeft volledig andere afmetingen en gaten.

Misschien kun je iemand (Henk) vragen om dit voor je op maat te maken.

Nee haha, is geen enkel probleem had het wel verwacht omdat het nieuwe assortiment meerdere gaten heeft.

Dat kan ik wellicht proberen, bedankt! :thumbs:

gone

Laatst bewerkt:
  • #7.313
Dat klinkt goed:D Zijn daar al foto's van? En ik kocht m'n half rack eind december 2014, dus ik neem aan dat het de nieuwe uitvoering is....?

Yes zou gewoon moeten passen. Nog geen foto's maar is dezelfde constructie als de ATX Dip Bars.

Zijn de barbarian plates van 25kg er niet meer?

EDIT: nevermind, helemaal over gekeken :o

Beste fitness seller,

Ik heb ongeveer een jaar geleden de volgende dumbell aangeschaft bij jullie.
http://www.fitness-seller.nl/olympische-eco-dumbellstang-zwart/
Ik heb deze ongeveer 10x gebruikt en het ringetje tussen het grip gedeelte en het gedeelte waar je de schijven op doet is al losgeschoten.. Dit hoort toch niet zo snel al te gebeuren?
Ik had er 50kg opzitten en volgens de website hebben ze een belastbaarheid van 100kg

Laatst bewerkt:
Heb dat probleem ook al gehad, na wat hammer curls met 15kg ofzo.
De lasnaad is daar gewoon niet sterk genoeg denk ik. Had toen wel een nieuwe stang opgestuurd gekregen :thumbs:

• #7.317
Beste fitness seller,

Ik heb ongeveer een jaar geleden de volgende dumbell aangeschaft bij jullie.
http://www.fitness-seller.nl/olympische-eco-dumbellstang-zwart/
Ik heb deze ongeveer 10x gebruikt en het ringetje tussen het grip gedeelte en het gedeelte waar je de schijven op doet is al losgeschoten.. Dit hoort toch niet zo snel al te gebeuren?
Ik had er 50kg opzitten en volgens de website hebben ze een belastbaarheid van 100kg
De belastbaarheid van het staal is inderdaad ruim 100 kg (nog wel meer). Ik heb dit even intern besproken en als de ring is afgebroken kan dat wellicht door een lasfout komen, of de dumbbells hebben misschien een flinke klap gemaakt. Stuur even een e-mail met duidelijke foto's naar onze klantenservice, dan zullen zij dit verder afgehandeld. Zet de afgebroken ring en de onderdelen vanuit meerdere hoeken op de foto plus eventueel nog een close-up foto van de lasnaad.

50 kg op een dumbbell is natuurlijk wel ontzettend veel, ik zou met zulke gewichten geen ECO materiaal meer aanschaffen. De ECO materialen zijn meer bedoeld voor beginners en bij dit soort gewichten kun je veel beter de duurdere olympische dumbbells aanschaffen. De kwaliteit is een stuk hoger, zeker van de lagering, dus dat merk je ook goed tijdens je training. Indien je wil overstappen op de duurdere dumbbells kun je dat ook aangeven in je e-mail aan onze klantenservice.

Heb dat probleem ook al gehad, na wat hammer curls met 15kg ofzo.
De lasnaad is daar gewoon niet sterk genoeg denk ik. Had toen wel een nieuwe stang opgestuurd gekregen :thumbs:
De kwaliteit en afwerking van de ECO materialen is inderdaad niet zo goed als van de duurdere materialen, zie alleen al het verschil in materiaaldikte op de foto's van de dumbbells. Als het inderdaad een slechte lasnaad betreft wordt de stang in ieder geval vervangen maar bij dit soort gewichten (50 kg) is het beter om de duurdere materialen te gebruiken.

Laatst bewerkt:
wanneer zouden de 20kg schijven van de goedkoopste olympische schijven terug in voorraad zijn?

mocht dit echt lang duren bekijk ik het even welke ik zou kopen, maar als dit snel terug in stock komt wacht ik nog wel even

• #7.319
wanneer zouden de 20kg schijven van de goedkoopste olympische schijven terug in voorraad zijn?

mocht dit echt lang duren bekijk ik het even welke ik zou kopen, maar als dit snel terug in stock komt wacht ik nog wel even
Voorlopig helaas niet, de 20 kg Gietijzeren Olympische Halterschijven zullen waarschijnlijk pas tegen eind april weer binnenkomen.

Ik ben nog steeds zeer tevreden over de atx ram bar;

Terug
Naar boven