- Waardering
- 2.701
Dat is heel mooi om te horenIk ben nog steeds zeer tevreden over de atx ram bar;

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is heel mooi om te horenIk ben nog steeds zeer tevreden over de atx ram bar;

Ik ben nog steeds zeer tevreden over de atx ram bar;

+1 ik ook over de mijne
Eerst vond ik de knurling wat te scherp. Vooral de center knurl tijdens het SQ'en. Maar ik ben het gewend geworden![]()
Beiden zouden binnen 1-2 weken moeten binnenkomen, het is even afwachten wanneer de leveringen precies aankomen.wanneer komt de atx fat bar en de barbarian preacher bicep curl accessoire terug binnen?
Dat vraag je aan de verkeerde webshop, dat toestel verkopen wij namelijk nietWaarom is de prijs verhoogd van de powermark 470hr ?

Waarom is de prijs verhoogd van de powermark 470hr ?
Geen probleemexcuus haha!
Bij jullie bestel ik binnenkort de barbarian dip bars :-)
De Barbarian Dip Bars zullen binnenkort helaas ook een paar euro duurder worden naar € 75 
De powerlifting markeringen staan 81 cm uit elkaar, dat zijn de binnenste ringen. De markeringen voor olympisch gewichtheffen staan 91 cm uit elkaar, dat zijn de buitenste ringen.bij onze sportschool ligt een ATX bar met zwarte logo in bet uiteinde van de sleeves. bij die bar zitten twee ringen op het gedeelte waar je de bar vast houdt, welke van de twee is de normale afmeting voor PL? de buitenste of binnenste ring?
Powertec of MegaTec? Wij zijn vorig jaar namelijk gestopt als distributeur van Powertec dus daar kunnen wij geen producten meer van leveren.Fitness Seller, enig idee hoe ik aan een extra setje aflegbouten voor de powertec powercage kom? Zie ze nergens in jullie assortiment terug komen
Powertec... Niet toevallig ander merk liggen wat ook past? Wil binnenkort ook een nieuwe barbell bij jullie bestellen en zou zonde zijn als ik bestellen moet splitsen over verschillende leveranciers.Powertec of MegaTec? Wij zijn vorig jaar namelijk gestopt als distributeur van Powertec dus daar kunnen wij geen producten meer van leveren.
Volgens mij is er inmiddels wel een nieuwe leverancier voor Powertec in Nederland. Wellicht kun je de aflegbouten via hen bestellen!
Volgens mij niet... Je zou even een e-mail naar onze klantenservice kunnen sturen. Vermeld daarbij dan ook de frame maat (volgens mij was dat 60 x 60 mm bij Powertec) en de diameter van het gat (erg belangrijk). Zij kunnen dan nakijken of er eventueel iets past maar volgens mij hebben wij hier geen losse haken liggen die geschikt zijnPowertec... Niet toevallig ander merk liggen wat ook past? Wil binnenkort ook een nieuwe barbell bij jullie bestellen en zou zonde zijn als ik bestellen moet splitsen over verschillende leveranciers.
Thanks voor de reactie in ieder geval!

Ga het vanavond even meten. Wel typisch van Powertec, moet toch mogelijk zijn om los te bestellen... Zie trouwens dat de apparatuur tegenwoordig gaat onder de naam van Workbench. Als de afmetingen ook veranderd zijn kan ik het wel vergeten vrees ik.Volgens mij niet... Je zou even een e-mail naar onze klantenservice kunnen sturen. Vermeld daarbij dan ook de frame maat (volgens mij was dat 60 x 60 mm bij Powertec) en de diameter van het gat (erg belangrijk). Zij kunnen dan nakijken of er eventueel iets past maar volgens mij hebben wij hier geen losse haken liggen die geschikt zijn
Overigens heeft Powertec die aflegbouten nooit los beschikbaar gesteld toen wij de toestellen nog in het assortiment hadden.
Wij konden losse onderdelen enkel krijgen als dat nodig was voor een defect of iets dergelijks. Maar wellicht is dat inmiddels veranderd, neem anders gewoon even contact op met de nieuwe distributeur.Ga het vanavond even meten. Wel typisch van Powertec, moet toch mogelijk zijn om los te bestellen... Zie trouwens dat de apparatuur tegenwoordig gaat onder de naam van Workbench. Als de afmetingen ook veranderd zijn kan ik het wel vergeten vrees ik.
Zal vanavond even pm sturen met de afmetingen en dan zien we wel weer verder

Bedoel je het nieuwe model Barbarian J-Hooks? Die passen inderdaad ook op het Heavy Duty HD-2 Power RackEnig idee of die J-hooks van Barbarian in een Heavy Duty HD2 rack passen?