AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.342
Wanneer komt dit weer binnen?
Ik wacht al een tijdje om mijn volledige bestelling te plaatsen.

http://www.fitness-seller.nl/set-halterschijven-50-kg-rubber-gripper-50-mm/

Rubber Gripper kan nog tot eind april duren, er is momenteel helaas nog geen concrete levertermijn.

Er komen wel nog enkele kleine leveringen binnen maar die zullen voornamelijk voor de backorders van de 10 kg, 15 kg en 20 kg gewichten zijn. Mocht er dan nog vrije voorraad zijn zal dat natuurlijk wel direct op de website worden aangegeven.

Laatst bewerkt:
  • #7.343
NIEUW

Extra noodsteunen voor training buiten je rack:

bb-sbr-370.jpg

Barbarian Front Spotter Arms

• 37 cm lange noodsteunen
  • Met 10 mm dikke rubberstroken om je halterstang te beschermen
  • Onder andere geschikt voor de nieuwe Barbarian Power Cage
Bekijk ook de andere accessoires voor de Barbarian racks:

Wanneer komt het MegaTec Half Rack + Lat Pulley met Gewichtstapel weer op voorraad?

• #7.345
Wanneer komt het MegaTec Half Rack + Lat Pulley met Gewichtstapel weer op voorraad?
Ai, dan ben je net te laat... het MegaTec Half Rack is afgelopen weekend uitverkocht geraakt :(
Voor eind april komt er helaas nog geen nieuwe levering binnen zoals het nu uitziet.

• #7.348
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Doe mee aan de winactie op Facebook en maak kans op een ATX Suspension Trainer Pro t.w.v. € 89,00!

De ATX Suspension Trainer Pro is een draagbaar full-body trainingssysteem waarmee je altijd en overal kunt trainen met je eigen lichaamsgewicht!

Deze professionele Suspension Trainer van ATX is speciaal ontwikkeld voor intensieve trainingen. Hoogwaardige materialen, zoals industriële nylon en zware haken, onderscheiden dit product van vergelijkbare suspension trainers. De ATX Suspension Trainer Pro is uitstekend geschikt voor de hoogste eisen.

wat gebeurd er als je een bestelling plaatst met meerdere items, en een is niet op voorraad. Wordt de hele bestelling dan pas verzonden alles alle items er zijn, of komt er een nazending, en zou dat gevolgen hebben voor verzendkosten?

• #7.350
wat gebeurd er als je een bestelling plaatst met meerdere items, en een is niet op voorraad. Wordt de hele bestelling dan pas verzonden alles alle items er zijn, of komt er een nazending, en zou dat gevolgen hebben voor verzendkosten?
Over het algemeen zullen bestellingen in één keer verzonden worden zodra alle producten beschikbaar zijn.

Als je artikelen bestelt die niet in voorraad zijn is de mogelijkheid voor een (gratis) deellevering afhankelijk van de bestelling en de situatie, zoals de levertijd en de kosten van de nalevering etc. Kleine pakketjes sturen wij vaak gratis na maar als de zending te duur wordt is dat niet mogelijk, tenzij je daar extra verzendkosten voor betaalt.

Ik had een bestelling gezet met adaptors omdat ik overschakel op 50 mm
en vroeg mij af wanneer deze zou verzonden worden (bestelling 100159654)
Ik had deze geplaatst toen de artikelen als voorradig aangegeven stonden maar nu staat erbij dat ze zijn uitverkocht.

• #7.352
Ik had deze geplaatst toen de artikelen als voorradig aangegeven stonden maar nu staat erbij dat ze zijn uitverkocht.
Je hebt betaald per bankoverschrijving maar tussen het moment van bestellen en de bevestiging van de betaling zaten drie dagen, dus in die tijd zal het artikel uitverkocht zijn geraakt :(

Er is momenteel nog geen levertermijn bekend, dit zal dus nog zeker een aantal weken gaan duren.
Je kunt eventueel kijken of je ergens anders een alternatief kunt vinden, dan kun je je bestelling bij ons natuurlijk gewoon weer annuleren.

Ik heb per abuis twee setjes besteld, als je interesse hebt kun je ze van mij overnemen. Stuur mij een pm als je ze wilt.

• #7.355
Daarnet de dip bars besteld voor mijn Barbarian Half Rack. Ben blij dat deze eindelijk te koop zijn want dit maakt mijn half rack echt AF!

Nu hopen dat ze snel geleverd worden :p
Nice :) De Dip Bars zouden binnen circa 1-2 weken beschikbaar moeten zijn!

atx gietijzeren schijven

Dacht vandaag wat ATX gietijzeren schijven te bestellen bij megafitness-shop maar kwam er al snel achter dat zij niet verzenden naar Nederland blijkbaar...
Was eerst bij jullie maar dit staat in bestelling en kan nog 2 weken duren en daar waren ze en in voorraad en een stukje goedkoper, zelfs met de verzendkosten.
Jullie zijn toch een reseller van megafitness-shop, of zie ik dat verkeerd?
Mits dat zo is is het wel vreemd dat ze daar gelijk kunnen leveren en bij jullie 2 weken levertijd is...

Verder jammer dat er geen korting of onderhandeling mogelijk is bij grotere afname of je moet gigantisch veel afnemen.

Ook valt me op dat heel veel producten niet op voorraad zijn.

Nu lijkt het wel heel negatief wat ik allemaal hier neer zet maar goed dat is mijn eerste ervaring met jullie tot nog toe.

Voor de rest wel heel veel keus en een overzichtelijke site en ik bestel vast en zeker nog wel wat spul bij jullie.

Maar schiet aub op met die atx schijven dan.

• #7.357
Dacht vandaag wat ATX gietijzeren schijven te bestellen bij megafitness-shop maar kwam er al snel achter dat zij niet verzenden naar Nederland blijkbaar...

Was eerst bij jullie maar dit staat in bestelling en kan nog 2 weken duren en daar waren ze en in voorraad en een stukje goedkoper, zelfs met de verzendkosten.

Jullie zijn toch een reseller van megafitness-shop, of zie ik dat verkeerd?

Mits dat zo is is het wel vreemd dat ze daar gelijk kunnen leveren en bij jullie 2 weken levertijd is...

Verder jammer dat er geen korting of onderhandeling mogelijk is bij grotere afname of je moet gigantisch veel afnemen.

Ook valt me op dat heel veel producten niet op voorraad zijn.

Nu lijkt het wel heel negatief wat ik allemaal hier neer zet maar goed dat is mijn eerste ervaring met jullie tot nog toe.

Voor de rest wel heel veel keus en een overzichtelijke site en ik bestel vast en zeker nog wel wat spul bij jullie.

Maar schiet aub op met die atx schijven dan.

Wij hanteren gewoon een eigen voorraad dus er kan bij ons inderdaad wel eens iets uitverkocht zijn of juist andersom.

De levering van de ATX halterschijven is onderweg maar ik kan helaas niets veranderen aan wanneer of hoe snel het hier aankomt :p

atx schijven

Wij hanteren gewoon een eigen voorraad dus er kan bij ons inderdaad wel eens iets uitverkocht zijn of juist andersom. De levering van de ATX halterschijven is onderweg maar ik kan helaas niets veranderen aan wanneer of hoe snel het hier aankomt :p

Tuurlijk, het is niet anders. Baal alleen dat ik niet in Duitsland kan bestellen omdat ze daar dus wel in voorraad zijn.
Ook dacht ik dat jullie een onderdeel van megafitness-shop waren en zodoende misschien de voorraden daar vandaan komen maar dat had ik dus mis(had het waarschijnlijk wat vlotter geweest).
Hebben jullie dan op enige manier met megafitness-shop te maken omdat ze jullie wel vermelden op hun website ?
Ik keek ook al naar andere merken maar veelal zijn de 20kg schijven niet op voorraad, misschien een idee om die dingen wat meer in te kopen ;-)

• #7.359
Tuurlijk, het is niet anders. Baal alleen dat ik niet in Duitsland kan bestellen omdat ze daar dus wel in voorraad zijn.
Ook dacht ik dat jullie een onderdeel van megafitness-shop waren en zodoende misschien de voorraden daar vandaan komen maar dat had ik dus mis(had het waarschijnlijk wat vlotter geweest).
Hebben jullie dan op enige manier met megafitness-shop te maken omdat ze jullie wel vermelden op hun website ?
Ik keek ook al naar andere merken maar veelal zijn de 20kg schijven niet op voorraad, misschien een idee om die dingen wat meer in te kopen ;-)
Ja dat klopt maar voorraden worden helaas niet gedeeld. Het is momenteel ook ontzettend druk, waardoor veel populaire gewichten en toestellen uitverkocht zijn. Dat is helaas geen kwestie van meer inkopen, de productie kan de vraag niet bijhouden. Vanaf mei zal die drukte waarschijnlijk pas weer afnemen.

Ja dat klopt maar voorraden worden niet gedeeld. Het is momenteel gewoon ontzettend druk, waardoor veel gewichten uitverkocht zijn. Dat is helaas geen kwestie van meer inkopen, de productie kan de vraag niet bijhouden. Vanaf mei zal die drukte waarschijnlijk pas weer afnemen.

Iedereen probeert nog snel even een Arnold Schwarzenegger te worden vlak voor de zomer :D
Maar is het wel zeker dat de ATX schijven er over 2 weken weer zijn ? (volgens de vrouw voor de telefoon wel maar ik had meer vragen betreffende voorraden en overal was het antwoord 2 weken op)

Terug
Naar boven