Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.361
Iedereen probeert nog snel even een Arnold Schwarzenegger te worden vlak voor de zomer :D
Maar is het wel zeker dat de ATX schijven er over 2 weken weer zijn ? (volgens de vrouw voor de telefoon wel maar ik had meer vragen betreffende voorraden en overal was het antwoord 2 weken op)

In april komen heel wat leveringen binnen dus dat zal inderdaad één tot twee weken zijn :) er zijn momenteel echter ook veel backorders dus hoe lang de voorraad meegaat durf ik niet te zeggen. De volgende levering zal dan pas weer na circa een maand zijn.

Met andere woorden ik kan beter alvast bestellen wil ik er bij zijn.
Hoe zit het met de rubber-coated Heavy Duty, Barbarian etc, 50mm schijven, komen deze ook snel weer in voorraad, het gaat dan om de 20kg schijven ?
En is het ook mogelijk om dan 150kg af te nemen voor een soortgelijke kilo prijs als een 100kg set of ben je dan verplicht 200kg af te nemen ?

Dan neem ik wel wat minder gewicht eerst met rubber coated.

• #7.363
ATX, Barbarian en MegaTec (Rubber-Gripper) zijn allemaal dezelfde halterschijven, enkel met een ander logo erop geplakt :) Levertijden zijn dus hetzelfde.

Heavy Duty weet ik zo even niet. Voor levertijden van producten die niet op voorraad zijn het beste even mailen naar onze klantenservice, die kunnen je dat allemaal vertellen.

150 kg is natuurlijk ook mogelijk maar dan kun je niet via de webshop bestellen. Je zult je order dan per e-mail moeten doorsturen.

Misschien dat je hier nog wat met de prijs kan doen, fitness-seller ;-)

* 250 KG ATX gietijzer schijven
* Dumbell 2x 50mm
* EZ Curlstang
* Halterstang 220 ATX econ power bar
* 2 rubber matten 30mm (50x50)
* veersluiters 50mm 3 paar

Kom ik totaal al € 868,50 exclusief verzending.

• #7.365
Misschien dat je hier nog wat met de prijs kan doen, fitness-seller ;-)

* 250 KG ATX gietijzer schijven

* Dumbell 2x 50mm

* EZ Curlstang

* Halterstang 220 ATX econ power bar

* 2 rubber matten 30mm (50x50)

* veersluiters 50mm 3 paar

Kom ik totaal al € 868,50 exclusief verzending.
Nee helaas dat kan ik niet, dit is ook niet de juiste plek/manier om korting te vragen. Je kunt het beste even een e-mail sturen en vragen naar de mogelijkheden. Een klein extraatje zal bijvoorbeeld geen probleem zijn.

Wij geven op de meeste ATX producten overigens geen korting, tenzij bij grote afname. De prijs-kwaliteitsverhouding van de stang in je bestelling is op zich bijvoorbeeld al een flinke korting ;)

Laatst bewerkt:
Jammer, zal het eens proberen maar vrees dat het niks wordt als ik je zo hoor.

• #7.369
Nieuwe opstrekstang van ATX

NIEUW

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ATX Pull-Up System

• Massieve constructie, dubbel zo zwaar als vergelijkbare systemen
  • Oneindig aan elkaar te koppelen dankzij het modulaire ontwerp
  • De wandafstand is variabel instelbaar van 44 cm tot 89 cm
  • Ideaal voor CrossFit oefeningen zoals Kipping Pull-ups en Bar Muscle-ups

• #7.371
Wanneer komen de powerliftriemen met clipsluiting weer op voorraad? Kijk al een tijdje regelmatig op jullie site, mis ik het steeds of zijn ze er al een tijd niet meer?
Maatje M van deze of S van deze.

http://www.fitness-seller.nl/iron-force-powerlift-riem-met-clipsluiting/
Nee die komen voorlopig helaas niet terug in voorraad, de meeste huidige riemen zijn momenteel in de uitverkoop. Het zal nog wel een tijdje (weken of maanden) duren voordat de nieuwe productlijnen beschikbaar zijn.

Voor 69 euro meer zou ik voor deze gaan:
http://www.washingtonpost.com/news/...y-get-it-from-your-pill/?tid=trending_strip_6

Steviger, zwaarder, grotere rom en hogere doorverkoopwaarde. Ik denk dat member Vsral deze heeft en ergens een filmpje heeft waar die deze zwaar belast en dat ding beweegt geen mm/
Mijn volgende aanschaf, als ik er ooit nog één koop, dan is het deze wel.
Verkeerde URL copy-paste? :)

Bedoel je deze: http://www.fitness-seller.nl/barbarian-lat-tower/ ?

Laatst bewerkt:
De barbarian weegt het dubbele en heeft beter geleidingsysteem. Zou ook mijn keuze zijn ;)

Hallo Fitness Seller,
Komt de Powerline vertical leg press nog terug op voorraad? Staat 100 euro goedkoper dan andere webshops!

• #7.376
Hallo Fitness Seller,
Komt de Powerline vertical leg press nog terug op voorraad? Staat 100 euro goedkoper dan andere webshops!

Normaal gesproken wel ja :) ik heb nu alleen geen overzicht van de levertijd, mail even naar onze klantenservice voor info!

IMG_20150401_155911_zpshs021snh.jpg

deze jongen heeft het toch 4 jaar uitgehouden :) gelukkig heb ik nog de IRONFORCE Nylon dip belt die ik niet zo snel kapot zie gaan :D

• #7.378
deze jongen heeft het toch 4 jaar uitgehouden :) gelukkig heb ik nog de IRONFORCE Nylon dip belt die ik niet zo snel kapot zie gaan :D
Haha wow, wij zien niet vaak een kapotte dip belt! Zo te zien is het leer uitgescheurd bij de nagel. Die zal wel flink gebruikt zijn zeker :flex:

Ik ben benieuwd hoe lang je Iron Force Dip Belt het uithoudt! Update over 4 jaar? :D

Haha wow, wij zien niet vaak een kapotte dip belt! Zo te zien is het leer uitgescheurd bij de nagel. Die zal wel flink gebruikt zijn zeker :flex:

Ik ben benieuwd hoe lang je Iron Force Dip Belt het uithoudt! Update over 4 jaar? :D

die leren dip belt heeft idd wel wat moeten slikken, Ik implementeer negatives en dan zijn gewichten van 70kg + een beetje veel. De ironforce draagt zulke lasten zonder probleem, dus binnen 4 jaar doet hij gewoon nog mee, weet ik zeker

• #7.380
die leren dip belt heeft idd wel wat moeten slikken, Ik implementeer negatives en dan zijn gewichten van 70kg + een beetje veel. De ironforce draagt zulke lasten zonder probleem, dus binnen 4 jaar doet hij gewoon nog mee, weet ik zeker
Dat is inderdaad aardig wat gewicht :) De Iron Force Dip Belt zal normaal gesproken inderdaad een stuk duurzamer moeten zijn :cool:

Terug
Naar boven