AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Die zwarte die jij dus ook hebt dacht ik dus aan te schaffen.
Mm, ik twijfel nog tussen deze en gietijzeren maar het is niet men bedoeling dat ze beginnen los te komen denk ik zo.
Hoe lang heb je ze trouwens?
Paar maanden.
Rubbercoated is gewoon aangenamer voor vloeren en muren.
De binnenringen vallen er wel niet uit, maar er bestaat toch betere kwaliteit.
Zal vanavond eens een vergelijkende foto nemen tussen deze schijven en mijn hoekige schijven.

• Topic Starter Topic Starter
Je kunt in dat geval gewoon aanspraak maken op de garantie hoor!

Ik was van plan om een rubberen dumbbell set bij jullie te bestellen, maar nu zie ik dat jullie er ook hebben in kunststof. Wat zijn de bevindegen daarvan?

Ik was van plan om een rubberen dumbbell set bij jullie te bestellen, maar nu zie ik dat jullie er ook hebben in kunststof. Wat zijn de bevindegen daarvan?
Die PE schijven bieden we pas sinds deze week aan. Simpel gezegd zijn deze wat meer bedoeld voor beginners; de schijven zijn een stuk goedkoper omdat er geen ijzer in zit maar een samengeperste vulling, hierdoor zijn de schijven echter ook een stuk dikker. De vloerbeschermende en geluiddempende eigenschappen van de rubberen schijven gelden ook voor de kunststof PE schijven!

De afgelopen week zijn er in verband met de bezorgingen van een groot aantal producten aan ons magazijn bijna geen bestellingen verzonden.

Hou er a.u.b. rekening mee dat de verwerkingstijd van alle openstaande bestellingen daardoor wat langer zal zijn!

Ik heb ondertussen al een aantal reviews geplaatst.

Hebben jullie al nieuws over die 2x10kg schijven die ontbraken?

Ik heb ondertussen al een aantal reviews geplaatst.

Hebben jullie al nieuws over die 2x10kg schijven die ontbraken?
Ik had je daar gisteren toch een e-mail over gestuurd of was dat een andere klant waarvan ook twee 10kg schijven ontbraken? :o PM anders even je bestelnummer dan zal ik het nakijken!

Bedankt voor de reviews :)

Ik had je daar gisteren toch een e-mail over gestuurd of was dat een andere klant waarvan ook twee 10kg schijven ontbraken? :o PM anders even je bestelnummer dan zal ik het nakijken!

Bedankt voor de reviews :)
Ah, juist ja, ik zie het. Had over de mail heen gekeken. Ik stuur je bestelnr nog wel eens via PM.

het is wat met die 10 kg gewichten, maar komt allemaal goed ,spreek uitervaring. lol
Ik twijfel er niet aan :) daarom maak ik nu al mond aan mond reclame :)

Zal eindelijk eind deze week mijn powerrack in elkaar kunnen steken. 't Staat tijdelijk bij mijn ouders :( maar ik kan al deadliften, bb rowen, db benchen enzo op mijn appartement ondertussen. Dus dat verzacht de pijn =) Ik vind het trouwens leuk om onze gasten hun verwonderde gezichten te bekijken als ze al die gewichten zien liggen op ons niet al te grote appartement. Ik heb er nu al een geïnteresseerde spo(r)(t)ter bij :D

Het beendeel kun je hier bestellen, een voordeelprijs voor het nieuwe model Utility Bench incl. Leg Lift Attachment is er niet!

dat is jammer ,want is toch een prijs voordeel van 60 euro bij de oude bank
en de nieuwe bank is ook speciaal ontworpen hiervoor als ik naar de handgrepen kijk.

de oude bank ziet die er zo uit als op deze
[Afbeelding niet meer beschikbaar]link http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p316_Powertec-Utility-Bench-incl--Beendeel.html

of zo als deze ,waarbij de rug leuning anders is
48ff7ad61f1150d39c463995a914824b.jpg

dat is jammer ,want is toch een prijs voordeel van 60 euro bij de oude bank
en de nieuwe bank is ook speciaal ontworpen hiervoor als ik naar de handgrepen kijk.
Je kunt de Leg Lift Attachment gewoon gebruiken op het nieuwe model Utility Bench hoor! De voordeelprijs is echter enkel in combinatie met de oude modellen, die moeten de deur uit – sla je slag zou ik zeggen :)

de oude bank ziet die er zo uit als op deze
link http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p316_Powertec-Utility-Bench-incl--Beendeel.html

of zo als deze ,waarbij de rug leuning anders is
De rechte rugleuning is nog een oudere afbeelding, de laatste exemplaren van het oude model Utility Bench hebben dezelfde gevormde rugleuning als op die tweede afbeelding!

in een ander topic is een revieuw geschreven over de barbarian power cage
en daar werd gereageerd dat de officiële belasting nog bekent werd gemaakt.

Is er ondertussen al een bekendmaking ?

edit : Is er nog een kans dat de barbarian dipping belt terug komt ?

Laatst bewerkt:
Hebben jullie ook vloermatten? En dan bedoel ik niet die beschermende lagen om je grond te beschermen, maar van die zachtere matten om grond oefeningen op te doen.

in een ander topic is een revieuw geschreven over de barbarian power cage
en daar werd gereageerd dat de officiële belasting nog bekent werd gemaakt.

Is er ondertussen al een bekendmaking ?
Officieel zullen we de belastbaarheid waarschijnlijk op 400kg neerzetten, maar we werken bij onze Barbarian Line met andere veiligheidsmarges. Ter vergelijking, het Powertec Power Rack zou met met diezelfde marges op 300kg staan (ipv 450kg).

edit : Is er nog een kans dat de barbarian dipping belt terug komt ?
Dat is wel de bedoeling ja maar helaas heeft onze leverancier problemen met de aanlevering. Waarschijnlijk stappen we over op een andere leverancier maar ik durf nu nog niet te zeggen wanneer deze belt terugkomt :(

Hebben jullie ook vloermatten? En dan bedoel ik niet die beschermende lagen om je grond te beschermen, maar van die zachtere matten om grond oefeningen op te doen.
Wij zullen binnenkort fitnessmatten en yogamatten toevoegen aan de shop, echter kan ik hierover ook nog niet zeggen hoelang dit nog gaat duren!

bestelling net geplaatst
nu wachten met smart :)

De afgelopen week zijn er in verband met de bezorgingen van een groot aantal producten aan ons magazijn bijna geen bestellingen verzonden.

Hou er a.u.b. rekening mee dat de verwerkingstijd van alle openstaande bestellingen daardoor wat langer zal zijn!

Zijn die bezorgingen aan jullie magazijn inmiddels verwerkt?
Want ik sta nog steeds te popelen om mijn bestelling in ontvangst te nemen.;)

Groeten Robin

Vandaag lekker mn gewichten binnen gekregen en ziet er super uit!! Heb er iets langer op moeten wachten dan ik had gehoopt, maar dat maakt niks uit. Super service in ieder geval en ik ga hier zeker nog vaker spullen bestellen.

Mischien wel handig om in het vervolg het magnesium blok apart van de schijven te doen marvin dit geeft namelijk nogal troep ;)

:rocker:
Ik kreeg vandaag het mailtje dat mijn bestelling verstuurd is

:cool:

Terug
Naar boven