AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Mja, ik had het de 19e besteld en vooruit betaald.

Vorige keer was het: de ene dag het mailtje dat het verzonden is, de volgende dag in huis...dus ik lig achter mijn deur te wachten morgen :D

Marvin had al iets geschreven dat het druk was bij ze.... dus...

Mja, ik had het de 19e besteld en vooruit betaald.

Vorige keer was het: de ene dag het mailtje dat het verzonden is, de volgende dag in huis...dus ik lig achter mijn deur te wachten morgen :D

Marvin had al iets geschreven dat het druk was bij ze.... dus...

Boven de 200 kg dient u rekening te houden met een levertijd van 3-7 werkdagen.

awww :( gaat nog wel ffies duren dan

Wat heb je besteld dan.
Mijn vorige bestelling was de Barbarian lattower met 100kilo gewichten.
Daar stond op de factuur van de chauffeur dat het precies 200 kilo was :cool:

Nu wacht ik op de powertec olympic bench zonder gewichten...duss

Wat heb je besteld dan.
Mijn vorige bestelling was de Barbarian lattower met 100kilo gewichten.
Daar stond op de factuur van de chauffeur dat het precies 200 kilo was :cool:

Nu wacht ik op de powertec olympic bench zonder gewichten...duss

Professionele halterstang 50mm x 220cm - tot 700kg
50mm - Chromen stelring
Barbarian Power Cage System incl. Multi Bench
Set Halterschijven 100kg - Gietijzer-Barbarian 50mm
Set Halterschijven 50kg - Gietijzer-Barbarian 50mm
Magnesium Grip Chalk

:D

das een tikkie boven de 200kilo:D

misschien beetje brutaal maar wanneer kan ik ongeveer verwachten dat mijn bestelling verstuurd word ?

Is toch niets brutaals aan.... info vragen mag altijd

• Topic Starter Topic Starter
misschien beetje brutaal maar wanneer kan ik ongeveer verwachten dat mijn bestelling verstuurd word ?
Je bestelling wordt nu twee werkdagen verwerkt, dus dat zal volgende week worden. Als je dit topic een beetje volgt weet je vast dat ik geen uitlatingen doe over een exacte verzenddatum, aangezien dat vaak lastig is om aan te geven ;) Je krijgt automatisch per e-mail bericht wanneer je bestelling door ons is verzonden.

Daar komen we weer met een belastbaarheidsvraag, in de zoekresultaten staat er dat die multi bench tot 400 kg belastbaar is,
maar kijk ik bij de productinformatie staat er dat hij tot 350 kg belastbaar is.

Wat is nu juist?

Beiden :p

Extra versterkte loodrechte steunarm in de vlakke positie, daardoor tot 400kg belastbaar!

Vlak 400kg dus, daar gebruik je een andere steun dan bij incline/decline!

Vanochtend heb ik mijn olympic bench binnen gekregen en hem meteen in elkaar gezet.
Het is even pielen want de ene foto in de beschrijving staat goed en het volgende onderdeel staat in spiegelbeeld van wat ik heb gekregen, maar het is uiteindelijk wel gelukt.

Jammer alleen dat mijn halterstang niet meegelevert is.....???

Die was volgens het postbedrijf "eventjes weg" en zou morgen wel komen of zo.....

Laatst bewerkt:
Vanochtend heb ik mijn olumpic bench binnen gekregen en hem meteen in elkaar gezet.
Het is even pielen want de ene foto in de beschrijving staat goed en het volgende onderdeel staat in spiegelbeeld van wat ik heb gekregen, maar het is uiteindelijk wel gelukt.

Jammer alleen dat mijn halterstang niet meegelevert is.....???

Die was volgens het postbedrijf "eventjes weg" en zou morgen wel komen of zo.....
Veel plezier ermee :)

Halterstangen raken tijdens het sorteren bij de pakketdienst inderdaad wel eens gescheiden van de overige pakketjes, die zal in dat geval dus gewoon worden nageleverd.

Heb je helemaal gelijk in Marvin....
Hij is net aangekomen...ze bezorgen dus gewoon 2 keer per dag!!

Ik zal zo eens een deftige review schrijven:cool:

In ieder geval superspul Marvin!!

Beste Marvin,

in hoeverre is er de kans dat bij de barbarian multi bench , de mogelijkheid van een preachercurl adaptor en een legextension/curl adaptor er aan zit te komen???

Ik denk dat dit een goede aanvulling is op dit degelijke product(de bench dan).
Vraag me af hoe jullie dat bij fitness-seller zien?

gr

in hoeverre is er de kans dat bij de barbarian multi bench , de mogelijkheid van een preachercurl adaptor en een legextension/curl adaptor er aan zit te komen???

Ik denk dat dit een goede aanvulling is op dit degelijke product(de bench dan).
Vraag me af hoe jullie dat bij fitness-seller zien?
Deze adapters zullen er voor de Barbarian Multi Bench niet komen.

Ik heb vandaag men pakketje ontvangen
en bij het volgende
http://www.fitness-seller.nl/produc...rian-Power-Cage-System-incl--Multi-Bench.html

staat een plaatje met
http://www.fitness-seller.nl/images/product_images/popup_images/457_8.jpg

niet alle onderdelen op dit plaatje worden mee geleverd ?
ik dacht namelijk dat ik deze er wel bij kreeg en heb nu vervolgens niets om aan het lat station vast te maken
Stuur voor ontbrekende onderdelen even een mailtje naar de klantenservice, daarvoor is dit topic niet bedoeld! Vermeld dan ook je bestelnummer, aan je nickname kan ik dat namelijk niet direct herleiden.

Terug
Naar boven