MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Deze adapters zullen er voor de Barbarian Multi Bench niet komen.

Stuur voor ontbrekende onderdelen even een mailtje naar de klantenservice, daarvoor is dit topic niet bedoeld! Vermeld dan ook je bestelnummer, aan je nickname kan ik dat namelijk niet direct herleiden.

my bad
was bedoeld als vraag eigenlijk
als je wilt kan ik de post aanpassen

• Topic Starter Topic Starter
my bad
was bedoeld als vraag eigenlijk
als je wilt kan ik de post aanpassen
Geen probleem hoor, zo bedoelde ik het ook niet :) Ik wilde je er enkel op wijzen dat je voor ontbrekende en beschadigde artikelen of dergelijke beter direct kunt e-mailen naar de klantenservice, dan wordt het namelijk een stuk sneller verwerkt!

Hey,

Zijn de halterschijven bestand tegen regen of kunnen deze best behandeld worden met een of ander product?

Hoi Marvin,

Ik zie op je website staan dat halterschijven 2 euro zijn voor schijven van 1,25 kg. Bij de 0,5 kg schijven zie k echter geen prijs. Geef je deze gratis weg of ben ik gewoon blind?

Hey,

Zijn de halterschijven bestand tegen regen of kunnen deze best behandeld worden met een of ander product?
Normaal gesproken zullen de schijven niet gaan roesten van regen, behandeling is dus geen vereiste!

Hoi Marvin,

Ik zie op je website staan dat halterschijven 2 euro zijn voor schijven van 1,25 kg. Bij de 0,5 kg schijven zie k echter geen prijs. Geef je deze gratis weg of ben ik gewoon blind?
Als een artikel meerdere keuzeopties heeft, zoals verschillende gewichten, staat de prijs van de goedkoopste optie rechtsboven (de normale artikelprijsaanduiding dus)

Geen probleem hoor, zo bedoelde ik het ook niet :) Ik wilde je er enkel op wijzen dat je voor ontbrekende en beschadigde artikelen of dergelijke beter direct kunt e-mailen naar de klantenservice, dan wordt het namelijk een stuk sneller verwerkt!

Mijn 2x10 zijn deze week net toegekomen ;) bestelling compleet

Vraagje, zijn de halterschijven opgeslagen? 'k Kom net van vakantie, blijken ze duurder geworden te zijn? 'k dacht dat het 2weekjes geleden 129euro was voor 100kg en nu 149euro

Alle halterschijven zijn inderdaad duurder geworden, dat is helaas het risico van wachten met het plaatsen van een bestelling :(

ik ben van plan deze te bestellen: http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p419_Gietijzeren-Curl-Set-60kg.html
maar ik vroeg me af of het ook mogelijk is de schijven aan te passen dus
4 x 10 kg
2 x 5 kg
en 2 x 2,5 kg
zo komt het wel op hetzelfde gewicht uit
De inhoud van deze voordeelsets kunnen niet gewijzigd worden. In dat geval zul je de stang los moeten bestellen met een gewichtenset van bijvoorbeeld 50kg, die kun je wel naar keuze indelen!

NIEUW! Barbarian Wall Pulley

Bestel nu om te profiteren van de actieprijs tijdens de voorverkoop!

** Bekijk de overige afgeprijsde artikelen op onze frontpage! **

Enig idee wanneer jullie afhaalcenter klaar is of is het nu ook al mogelijk om een bestelling zelf af te halen ?

Enig idee wanneer jullie afhaalcenter klaar is of is het nu ook al mogelijk om een bestelling zelf af te halen ?
De showroom en het afhaalmagazijn zijn al een tijdje klaar, vanaf begin volgende week zal de optie voor het afhalen van bestellingen ook beschikbaar zijn in de shop.

Hey Marvin,
Heb vorig jaar de powertec powerrack met pulley bij je gekocht.
Nu vraag ik mij af, hoe zit dat met onderhoud ?
Wanneer moeten die kabels vervangen worden ?
Moet ik nog ergens op letten ?
Het ziet er allemaal nog goed uit, zet hem af en toe in de siliconespray.
Maar heb geen zin in dat de kabel of katrol opeens breekt en ik met de stang van de lattpulley me neus of me nek breek :D
Nog een vraag, hoeveel kg kan die pulley maximaal hebben ?

Hey Marvin,
Heb vorig jaar de powertec powerrack met pulley bij je gekocht.
Nu vraag ik mij af, hoe zit dat met onderhoud ?
Wanneer moeten die kabels vervangen worden ?
Moet ik nog ergens op letten ?
Het ziet er allemaal nog goed uit, zet hem af en toe in de siliconespray.
Maar heb geen zin in dat de kabel of katrol opeens breekt en ik met de stang van de lattpulley me neus of me nek breek :D
Nog een vraag, hoeveel kg kan die pulley maximaal hebben ?
De kabels hoeven normaal gesproken niet vervangen te worden hoor. Af en toe inspuiten met siliconespray is prima!

Belastbaarheid is 180 kg, zoals aangegeven in de productspecificaties :)

Die kabels worden niet 24/7 aan gesleurd zoals op de sportschool... neem ik aan :D...

Terug
Naar boven