- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
2x 25kg Barbarian Plates (50mm)
2x 2.5kg Barbarian Plates (50mm)
En voor op de pulley nog een parallel handle van 65cm
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik wil wel taxi spelen :d (moet wel in een kleine koffer van een mercedes C200 geraken ...)

Zet ik wel koffie klaar ik woon er 5 min vanafvolgende keer hé, ik heb ook nog wel een paar dingen nodig maar het komt er niet meer van om naar daar te rijden
Bedankt voor je bestelling! Heb je goed gecontroleerd of de J-hooks op jouw model Half Rack passen (25 mm gaten, 75x75 mm frame)? De oudere toestellen van Barbarian hebben namelijk andere gaten.Wou daarnet eindelijk t-bar row option voor mijn Barbarian Half Rack bestellen maar is tijdelijk niet op voorraad.
Heb dan maar 2 extra schijven van 20 kg besteld en extra J-hooks voor mijn Half Rack.
Wanneer zou de t-bar row terug op voorraad zijn?
Bedankt voor je bestelling! Heb je goed gecontroleerd of de J-hooks op jouw model Half Rack passen (25 mm gaten, 75x75 mm frame)? De oudere toestellen van Barbarian hebben namelijk andere gaten.

Zoals je ziet op die foto's zitten daar nog de oude chromen J-Hooks op! Het nieuwe model zal lichtjes gewijzigd zijn (onder andere de gaten).Dat zou moeten lukken, mijn Half Rack is 1 jaar oud en wordt nog steeds verkocht
Dit is het model dat ik heb:
http://www.fitness-seller.nl/barbarian-half-rack/
Zoals je ziet op die foto's zitten daar nog de oude chromen J-Hooks op! Het nieuwe model zal lichtjes gewijzigd zijn (onder andere de gaten).
Ik vermoed dus dat dit niet zal passen, vandaar dat ik al aangaf even te controleren of jouw toestel 25 mm gaten heeft. Als dit 30 mm gaten zijn passen de J-Hooks niet.
Laat even iets weten (bestelnummer) als ik je bestelling moet tegenhouden, zolang deze nog niet is verzonden!

Nu begin ik zelf te twijfelen haha! De oudere modellen Half Rack hadden nog grotere gaten maar de recentere modellen hebben 25 mm gaten. Volgens mij is dat echter inderdaad al meer dan 2 jaar dus dan zou het bij jou gewoon moeten passen.Ben je zeker? Volgens de beschrijving bij de j-hooks staat vermeld dat deze toch passen op het barbarian half rack BB9035 (hetgeen ik heb?)?
onderaan de pagina: http://www.fitness-seller.nl/barbarian-j-hooks/

Nu begin ik zelf te twijfelen haha! De oudere modellen Half Rack hadden nog grotere gaten maar de recentere modellen hebben 25 mm gaten. Volgens mij is dat echter inderdaad al meer dan 2 jaar dus dan zou het bij jou gewoon moeten passen.
Om er zeker van te zijn kun je altijd nog even de gaten opmeten![]()

Pfieuw, dan is het goed
Excuses voor de chaos in mijn hoofd, het is echt ontzettend druk momenteel!Geen probleem, als je ze verder niet gebruikt mag je ze binnen 14 dagen terugsturen. De Heavy Grips zitten wel verpakt in een plastic verpakking, open deze a.u.b. voorzichtig zodat we geen opengescheurde verpakking naar de volgende klant hoeven te sturen - al doen de meeste krachtsporters daar gelukkig niet zo moeilijk overZit eraan te denken http://www.fitness-seller.nl/heavy-grips/ te bestellen.
Kan ik er meerdere bestellen, even kijken welke ik qua knijpkracht even mee vooruit kan en de rest terugsturen, of is dat niet mogelijk?
Zowel, dan bestel ik ze vanmiddag nog.

Geen probleem, als je ze verder niet gebruikt mag je ze binnen 14 dagen terugsturen. De Heavy Grips zitten wel verpakt in een plastic verpakking, open deze a.u.b. voorzichtig zodat we geen opengescheurde verpakking naar de volgende klant hoeven te sturen - al doen de meeste krachtsporters daar gelukkig niet zo moeilijk over![]()
![]()
Nee die is voorlopig helaas niet leverbaar, je kunt wellicht voor één van onze Hex Bars kiezen:Beste Fitness Seller,
Deze stang http://www.fitness-seller.nl/olympische-shrug-bar/ is die gewoon leverbaar?
En past de stang in een rack, afmetingen/belastbaarheid?
Alvast bedankt!
Wij zijn inderdaad gewoon geopend, enkel op donderdag slechts een halve dag (zie onze gewijzigde openingstijden).Hey vraagje zijn jullie gewoon open tussen kerst en oud-en-nieuw? Heb gisteren nog wat schijfjes besteld. Dan weet ik of ik dit jaar nog gezellig even voorbij kan komen vliegen.