AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Nice nice... Tot snel dan (tenminste site zei dat het allemaal op voorraad was)

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.822
Nice nice... Tot snel dan (tenminste site zei dat het allemaal op voorraad was)
Je krijgt vanzelf bericht. Het is momenteel ontzettend druk omdat we een aantal dagen niets verzonden hebben in verband met Kerst. Dat moet dus even worden weggewerkt :flex:

Complimenten aan de chauffeur van Transmission. Altijd al eens zelf 135kg 7 treden naar boven willen sleuren tot aan de voordeur van mijn appartement

De kwaliteit van het rack maakt gelukkig veel goed :)

• #7.824
Complimenten aan de chauffeur van Transmission. Altijd al eens zelf 135kg 7 treden naar boven willen sleuren tot aan de voordeur van mijn appartement

De kwaliteit van het rack maakt gelukkig veel goed :)
Dat kun je die arme man niet kwalijk nemen hoor :p Zoals aangegeven op onze website bezorgen de leveranciers enkel tot aan de eerste deur op de begane grond. De pakketdiensten maken er normaal gesproken geen probleem van om met de pakketjes naar de voordeur van een appartement te lopen, echter kan de chauffeur van TransMission moeilijk een pallet de trap op rijden. Als je vriendelijk vraagt willen ze nog wel eens helpen met het uitpakken en afladen van de pallet maar als ze een druk bezorgschema hebben gaat dat helaas niet altijd.

Je hebt in ieder geval je eerste workout al gehad haha :flex:

Gelukkig bevalt het rack verder wel gewoon goed! Welk rack heb je besteld?

Dat kun je die arme man niet kwalijk nemen hoor :p Zoals aangegeven op onze website bezorgen de leveranciers enkel tot aan de eerste deur op de begane grond. De pakketdiensten maken er normaal gesproken geen probleem van om met de pakketjes naar de voordeur van een appartement te lopen, echter kan de chauffeur van TransMission moeilijk een pallet de trap op rijden. Als je vriendelijk vraagt willen ze nog wel eens helpen met het uitpakken en afladen van de pallet maar als ze een druk bezorgschema hebben gaat dat helaas niet altijd.

Je hebt in ieder geval je eerste workout al gehad haha :flex:

Gelukkig bevalt het rack verder wel gewoon goed! Welk rack heb je besteld?

Ja ik had er zelf niet echt bij nagedacht tijdens het bestellen (ik woon hier net), maargoed er zijn ergere dingen dan een beetje sleuren.

Barbarian Power Cage, ik heb het idee dat die de komende 15j niet moet worden vervangen :p Was tijd voor een upgrade en het rubber op de (massieve) J-hooks en safeties is wel een serieuze plus in een appartement, mijn vorig rack was gewoon metaal en dat geeft bij zwaardere sets toch wel wat geluid

• #7.826
Ja ik had er zelf niet echt bij nagedacht tijdens het bestellen (ik woon hier net), maargoed er zijn ergere dingen dan een beetje sleuren.

Barbarian Power Cage, ik heb het idee dat die de komende 15j niet moet worden vervangen :p Was tijd voor een upgrade en het rubber op de (massieve) J-hooks en safeties is wel een serieuze plus in een appartement, mijn vorig rack was gewoon metaal en dat geeft bij zwaardere sets toch wel wat geluid
Heel mooi, hopelijk vind je de upgrade de moeite waard! Veel plezier en succes met je training :flex:

Metaal op metaal contact blijf je overigens een beetje houden omdat de J-hooks en safeties gewoon in contact staan met het frame, maar de halterstang wordt natuurlijk wel goed gedempt (en beschermd) :)

• Like
Waarderingen: GSD
Goedendag!,

Heb afgelopen maandag ochtend aardig wat schijven bij jullie besteld, wel een betaal bevestiging, en een bevestiging van de bestelling ontvangen.

Denken jullie dat dat deze week nog bezorgd word? Of word dat volgende week I.V.M de jaarwisseling etc.?

Het gaat om bestelnummer: 100170628

Alvast bedankt!

Groeten Brian

• #7.828
Goedendag!,

Heb afgelopen maandag ochtend aardig wat schijven bij jullie besteld, wel een betaal bevestiging, en een bevestiging van de bestelling ontvangen.

Denken jullie dat dat deze week nog bezorgd word? Of word dat volgende week I.V.M de jaarwisseling etc.?

Het gaat om bestelnummer: 100170628

Alvast bedankt!

Groeten Brian
Transportzendingen hebben altijd een aantal dagen verwerkingstijd, zeker nu in de drukte na Kerst.

Ik zie wel dat je bestelling bijna klaar is, als deze vandaag nog wordt verzonden zal deze maandag geleverd worden (morgen is het 1 januari en zijn er geen leveringen).

• #7.829
Onze powerliftriemen zijn eindelijk weer leverbaar, zo lang de voorraad strekt :p

In januari zal er ook nog een hoogwaardige powerliftriem van ATX aan het assortiment worden toegevoegd (13 mm dik, onbewerkt leder, richtprijs €79).

Ook nieuw in ons assortiment, voor cardio en conditietraining enthousiastelingen:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Xebex Air Bike

De Xebex Air Bike verbetert alle zwakke punten van traditionele ventilator fietsen en heeft een zwaarder frame voor extra stabiliteit, duurzamere onderdelen, gebogen handgrepen, betere voetsteunen en nog veel meer.

Hier een uitgebreide review (inclusief video en een vergelijking met twee andere Air Bikes): http://bit.ly/Bp1Ar17

MegaTec power rack met pulley besteld.. Nu maar wachten tot ze weer leverbaar zijn. Enig idee?
Kunnen eindelijk ongestoord thuis met ijzertjes gooien :)

• #7.831
MegaTec power rack met pulley besteld.. Nu maar wachten tot ze weer leverbaar zijn. Enig idee?
Kunnen eindelijk ongestoord thuis met ijzertjes gooien :)

Goede keuze :) Het Power Rack van MegaTec is op dit moment volop in productie, zodra dit proces is afgerond, zullen deze onze kant opkomen. De levertijd is nog niet bekend omdat ze nog niet aangemeld zijn voor transport, maar een week of 4-6 is realistisch. Neem anders even contact op met onze klantenservice om een leverafspraak te maken. Zij nemen dan contact met je op zodra je bestelling klaar staat voor verzending.

Transportzendingen hebben altijd een aantal dagen verwerkingstijd, zeker nu in de drukte na Kerst.

Ik zie wel dat je bestelling bijna klaar is, als deze vandaag nog wordt verzonden zal deze maandag geleverd worden (morgen is het 1 januari en zijn er geen leveringen).
4 januari binnengekregen! Heel erg blij mee! Word alleen nog een 15kg schijf nageleverd. Verder alles erop en eraan. Top service!!

Wanneer worden de lock jaw elite collars weer verwacht?

• #7.835
Wanneer worden de lock jaw elite collars weer verwacht?
De Lock-Jaw Collars zijn al een tijdje niet meer verkrijgbaar, ik denk niet dat die snel weer beschikbaar zullen zijn.

Heb je problemen gehad met de plastic varianten van Lock-Jaw of ATX?

De Lock-Jaw Collars zijn al een tijdje niet meer verkrijgbaar, ik denk niet dat die snel weer beschikbaar zullen zijn.

Heb je problemen gehad met de plastic varianten van Lock-Jaw of ATX?
Ik heb de plastic collars, maar daarmee heb ik er 2 gehad die gescheurd waren. Toen trouwens top service gehad van jullie en nieuwe ontvangen, maar werk dat er nu 1 van de 2 niet perfect sluit.
Met Db rows gaat er 1 een beetje los zitten als ik hem niet voorzichtig terug Leg.

Jullie doen ook ontwikkeling voor MegaTec?

Kunnen jullie zo niks in mekaar knutselen? Ik heb al her en der gevraagd maar niemand wil/kan het doen.
En het is volgens mij een gat in de markt :)

Laatst bewerkt:
  • #7.838
Ik heb de plastic collars, maar daarmee heb ik er 2 gehad die gescheurd waren. Toen trouwens top service gehad van jullie en nieuwe ontvangen, maar werk dat er nu 1 van de 2 niet perfect sluit.
Met Db rows gaat er 1 een beetje los zitten als ik hem niet voorzichtig terug Leg.
Hmm, dan heeft die sluiting waarschijnlijk toch zijn beste tijd gehad. Dat is wel opmerkelijk als je ook al twee exemplaren hebt gehad die gebroken zijn. We verkopen honderden van deze ATX sluitingen en er zijn vrijwel nooit gebroken exemplaren of exemplaren die niet meer goed sluiten (tenzij klanten dat niet melden maar dat lijkt mij sterk). Als jij nu al het derde defecte exemplaar hebt (in korte tijd?) heb je ofwel heel veel pech of er is een andere oorzaak. Zijn al je halterstangen en dumbbellstangen van ons? Meet anders de dikte van de sleeves eens nauwkeurig op met een schuifmaat. Misschien is er een halterstang met ietwat dikkere sleeves, die ervoor zorgen dat de sluitingen breken en uitwijden.

Jullie doen ook ontwikkeling voor MegaTec?

Kunnen jullie zo niks in mekaar knutselen? Ik heb al her en der gevraagd maar niemand wil/kan het doen.
En het is volgens mij een gat in de markt :)
We checken regelmatig DIY projecten voor interessante ideeën. Van een vergelijkbare leg press attachment hebben we een paar jaar geleden al eens een opzetje gemaakt voor Barbarian Line (geen MegaTec helaas). Maar het was voor ons niet praktisch genoeg om daadwerkelijk te verkopen. Er komt nogal wat bij kijken om het praktisch te maken, we willen niet dat klanten zich eronder moeten murwen. Dan zou je de leg press dus al in de bovenste positie moeten kunnen laten starten en vervolgens moet de gebruiker deze wegdrukken en ontgrendelen om deze omlaag te laten komen. Uiteraard moet de attachment ook veilig zijn.

Er komen dit jaar twee of drie nieuwe attachments voor de Barbarian Power Cage, een leg press attachment zou nog een mooi extraatje zijn. Ik zal het balletje nog eens opgooien hier :)

Andere compacte Leg Press oplossingen:
http://www.fitness-seller.nl/powerline-pvlp156x-vertical-leg-press/
http://www.fitness-seller.nl/megatec-compact-leg-press/

Heb je Henk overigens al gevraagd of wil hij zich ook niet aan dit project wagen?

Laatst bewerkt:
Niet alle stangen zijn van jullie, maar die vorige 2 scheurde met redelijk koud weer op me atx stang.

Voor de zekerheid meet ik vandaag alles op en laat ik het weten.

• #7.840
Niet alle stangen zijn van jullie, maar die vorige 2 scheurde met redelijk koud weer op me atx stang.

Voor de zekerheid meet ik vandaag alles op en laat ik het weten.
Lastig... de kou zou kunnen meespelen maar normaal gesproken zou dat geen hele grote invloed hebben. Train je in een onverwarmde ruimte dan? Als het plastic door de kou echt zou krimpen en verharden (dus minder meegeven), kan dat misschien de oorzaak zijn dat er bij jou al drie sluitingen kapot zijn. Interessant :)

Je kunt het huidige exemplaar dat niet meer goed sluit nog eens komen omruilen maar als die het dan weer begeeft (de vierde dus) denk ik dat je inderdaad beter kunt kijken naar de metalen Lock-Jaw Elite.

Terug
Naar boven