- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Hmm, dan heeft die sluiting waarschijnlijk toch zijn beste tijd gehad. Dat is wel opmerkelijk als je ook al twee exemplaren hebt gehad die gebroken zijn. We verkopen honderden van deze ATX sluitingen en er zijn vrijwel nooit gebroken exemplaren of exemplaren die niet meer goed sluiten (tenzij klanten dat niet melden maar dat lijkt mij sterk). Als jij nu al het derde defecte exemplaar hebt (in korte tijd?) heb je ofwel heel veel pech of er is een andere oorzaak. Zijn al je halterstangen en dumbbellstangen van ons? Meet anders de dikte van de sleeves eens nauwkeurig op met een schuifmaat. Misschien is er een halterstang met ietwat dikkere sleeves, die ervoor zorgen dat de sluitingen breken en uitwijden.
We checken regelmatig DIY projecten voor interessante ideeën. Van een vergelijkbare leg press attachment hebben we een paar jaar geleden al eens een opzetje gemaakt voor Barbarian Line (geen MegaTec helaas). Maar het was voor ons niet praktisch genoeg om daadwerkelijk te verkopen. Er komt nogal wat bij kijken om het praktisch te maken, we willen niet dat klanten zich eronder moeten murwen. Dan zou je de leg press dus al in de bovenste positie moeten kunnen laten starten en vervolgens moet de gebruiker deze wegdrukken en ontgrendelen om deze omlaag te laten komen. Uiteraard moet de attachment ook veilig zijn.
Er komen dit jaar twee of drie nieuwe attachments voor de Barbarian Power Cage, een leg press attachment zou nog een mooi extraatje zijn. Ik zal het balletje nog eens opgooien hier
Andere compacte Leg Press oplossingen:
http://www.fitness-seller.nl/powerline-pvlp156x-vertical-leg-press/
http://www.fitness-seller.nl/megatec-compact-leg-press/
Heb je Henk overigens al gevraagd of wil hij zich ook niet aan dit project wagen?
Ja
Henk had geen tijd. En ik heb al zo goed als alles gemeten en geprobeerd uit te rekenen maar ik kom er gewoon niet met een legpress apart te zetten.

):