- Waardering
- 7.570
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 74kg
FAAAAAAAKKKK zit nu al een maand te checken voor die Barbarian T Bar option
Ik heb deze,en die is goed

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FAAAAAAAKKKK zit nu al een maand te checken voor die Barbarian T Bar option

Deze is de laatste tijd opeens aanzienlijk populairder dan de afgelopen jaren dat wij deze verkopenFAAAAAAAKKKK zit nu al een maand te checken voor die Barbarian T Bar option

Daar heb je geen zware band voor nodig. Ik denk dat onze gele of oranje band voor jou wel een goed uitgangspunt is. Als je een lichtere band pakt en de weerstand/spanning wil verhogen kun je de band gewoon meer naar het midden vastpakken (in plaats van aan de uiteindes).Welke powerband raden jullie aan voor mobiliteits werk? Pull aparts, shoulder dislocations en wat rotatie werk.

Ik bedoel idd een band uit die set, of raad je een mini band aan?Bedoel je een powerband van deze set?
http://www.fitness-seller.nl/power-bands/
Ik heb zelf rood/oranje/geel
Dan is de oranje toch wel wat zwaar voor warmups.
Denk eerder dat je geel of mss zelfs groen moet hebben, de 2 lichtste bands voor deze oefening.
Oranje is ca 20mm breed geel 14mm.
Scheelt dat ze niet heel duur zijn en voor meerdere dingen te gebruiken. Dus als de ene toch te zwaar/licht is...
Heb jij een mini band of een gewone?ik heb een groene uit die set voor prehab werk. is inderdaad zwaar zat
http://www.fitness-seller.nl/power-bands/Ik bedoel idd een band uit die set, of raad je een mini band aan?
Heb jij een mini band of een gewone?

Waaraan merk jij precies dat de meest recente collars minder goed sluiten? En gebruik je deze ook op dumbbells? Ik heb nu van @Tepelbram namelijk een video ontvangen waarin hij een dumbbell volledig verticaal houdt en dan op de grond stoot, en bij elke stoot verschuift de sluiting dan inderdaad een beetje. Ik vind het echter lastig om te beoordelen of dat een "defect" is. Benieuwd naar andere ervaringen, zodat ik dat eventueel kan terugkoppelen naar de fabriek.ik heb 3 paar ATX collars in gebruik in een onverwarmde kelder (temperatuur zakt nooit onder de 10 graden), merk wel dat de laatste aangekochte iets minder goed sluit (ipv oranje lijkt deze wat roder en zit minder strak rond de barbell), maar stuk gaan doen ze niet

Bedankt voor de toelichting! Dan lijkt het er toch op (mede door het kleurverschil) dat er iets veranderd is in de collars. Ik zal er eens achteraan gaan!Jullie oly dumbbells idd (maar die uiteindes zijn ook zeer glad).
Gemerkt bij Tricep Overhead Press bvb dat deze toch een klein beetje verschuiven... in tegenstelling tot de oranje welke muurvast blijven zitten.
De rode sluiten ook iets makkelijker (mijn vriendin (50 kg) heeft moeite om de oranje klemmen te openen en te sluiten (ook wel slechte techniek), maar ze heeft minder moeite met de rode)
Op de grond slaan is nogal extreem... maar neem liever geen risico's bij OH Triceps oef
Zal eens een keertje foto's nemen (en deze avond testen met rode vs oranje klemmen), triceps vandaag ...
Of zaterdag

Dat is niet nodig hoor, bedankt voor het aanbod!ik heb nog oranje en rode liggen welke ik wel eens kan meebrengen naar sittard (op een zaterdag) zodat je kunt testen
dan plaats ik ook nog eens een bestelling voor wat klein spul

De eerste drie foto's zijn de foto's van het nieuwste (huidige) model
De detailfoto's die daarna volgen zijn nog oudere computer-renders van het vorige model zie ik.
Goede keuze overigens, deze cable crossover is dankzij de scherpe prijs erg populair en bevalt ook erg goed (al hoor ik niet snel dat iemand deze voor thuisgebruik koopt).
Die kun je bij het toestel erbij bestellen (het gaat dan om een aantal 10 kg gewichtsplaten). Mail even naar de klantenservice voor de mogelijkheden.Met hoeveel kg gewichtstapels is dit toestel uitbreidbaar, en waar kan ik deze verkrijgen?