- Waardering
- 2.306
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als er ergens een klein scheurtje ontstaat dan zal de band inderdaad doormidden scheuren. Dit zijn gewoon elastieken dus die zullen helaas scheuren als ze beschadigd raken. Als je echt schade ziet kun je de band beter niet meer gebruiken.Hey FS,
Ik doe pull ups met jullie rode band, ik zie al wat slijtage. Kan/gaat die scheuren?

Eind deze week of begin volgende week.Wanneer zijn de standaard gietijzeren 5kg schijven er weer?
http://www.fitness-seller.nl/gietijzeren-standaard-halterschijven/
Als er ergens een klein scheurtje ontstaat dan zal de band inderdaad doormidden scheuren. Dit zijn gewoon elastieken dus die zullen helaas scheuren als ze beschadigd raken. Als je echt schade ziet kun je de band beter niet meer gebruiken.
Ik weet niet hoe lang je de band al gebruikt maar als je slijtage kun je even kijken waardoor dat wordt veroorzaakt. Bijvoorbeeld doordat je met je schoenen in de band gaat staan, of de band aan iets ruws/scherps (knurling?) te bevestigen zonder Utility Strap etc. Op de productpagina vind je een PDF met richtlijnen voor de Power Bands.
Als de band nog niet zo oud is kun je even een foto mailen naar onze klantenservice![]()
Erin gaan staan zou gewoon moeten kunnen. De banden in de Assisted Pull-Up Set slijten normaal gesproken ook niet zo snel en de meesten klanten gebruiken die door erin te gaan staan (je kunt er eventueel ook met je knieën in hangen). Als de slijtage bij de knoop zit kan het zijn dat daar scherpe of ruwe randjes zijn, waar de band contact maakt met het toestel waaraan je die bevestigd.De slijtage is bij de knoop, maar een heel klein beetje overigens.
Ik denk dat het gewoon te zwaar is om erin te gaan staan.
Goed nieuws, metalen ATX collarsWanneer worden de lock jaw elite collars weer verwacht?
Coming very soon...Wordt eind volgende week weer verwacht!
Daar zijn ze inderdaad mee begonnen maar volgens mij gebeurt dat nog niet overal standaard. Mocht je bestelling vandaag dus verzonden zijn, zou ik gewoon uitgaan van maandag.
Ja daar zijn we inderdaad mee bezig, binnenkort meer nieuws daaroverVolgens mij is er maanden geleden wel eens gesproken over verzendkosten, gaat dat nog op de schop genomen worden voor kleine artikelen?
Bijvoorbeeld Powerbands, 1 Assisted Pullup Set is verzenden €5,90. 2 sets is verzenden €14,90. Dan is 2x los bestellen goedkoper. Maar volgens mij kunnen 2 sets ook wel in 1 pakje?
Zelfde als je er dan nog een dip belt bij doet of een blauwe powerband, dan komt je uit op €18,90. Ook daar is 3 losse pakjes goedkoper. Alles bij elkaar is nog geen 2,5kg.
Ik stuur je even een privébericht over de gewenste bestelling.Jouw paarse band komt volgens mij overeen met onze huidige rode band, dus dan zou de blauwe band de eerstvolgende zwaardere band zijn. Je kunt ook even met een liniaal of meetlint de breedte van je band opmeten. Op de productpagina (hier) vind je de specificaties van al onze banden, dus dan kun je die gemakkelijk vergelijken. Ik ga ervan uit dat de dikte hetzelfde is (circa 4,5 mm).ik heb een aantal jaar geleden een resistance band bij jullie gekocht en ik wil er eentje halen die iets zwaarder is maar ik heb geen idee welke sterkte mijn huidige is. Volgens de website is small oranje en medium rood, maar mijne is een donkere tint paars dus ik heb geen idee of ik een small of medium heb.
(€1 voor dikte indicatie)
Maar wat een knurft van een DPD-postbode. Ik had twee pakketjes met in elks 3x5kg schijven. In beide handen had ie 1 pakketje, en tussendoor had ie een telefoon in zijn nek gepropt waarmee ie aan het bellen was. Het aanbellen was dan ook een probleem en zodoende flikkerde een van de pakketjes dus fijn over de grond, gelukkig buiten, want mijn vloer in de gang had het minder leuk gevonden. 
Nog niks concreet helaas dus dat zal nog een tijdje duren. Het MegaTec power rack is momenteel niet aan te slepen maar de komende maanden zou de voorraad weer wat beter moeten zijn (zoals de Barbarian Power Cage de laatste tijd ook beter beschikbaar is).@Fitness Seller Is er al een betrouwbaardere levertijd bekend van het Megatec rack met pulley?
Oeps, dat klink wel knullig inderdaadPakketje binnenMaar wat een knurft van een DPD-postbode. Ik had twee pakketjes met in elks 3x5kg schijven. In beide handen had ie 1 pakketje, en tussendoor had ie een telefoon in zijn nek gepropt waarmee ie aan het bellen was. Het aanbellen was dan ook een probleem en zodoende flikkerde een van de pakketjes dus fijn over de grond, gelukkig buiten, want mijn vloer in de gang had het minder leuk gevonden.
Nou gaan schijven niet zo gauw stuk, maar ik heb hem toch vriendelijk verzocht de volgende keer even iets langer na te denken over hoe ie de post bezorgd. Dit alles terwijl ie nog steeds aan het bellen was. Niet jullie schuld natuurlijk, maar ik vond het toch het delen waard![]()
Is er geen schade aan de halterschijven? Anders kun je daar even een foto van doorsturen en lossen wij het op!