Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.921
Ik dacht, omdat er ook powerlifting markeringen opstonden dat het meer een bar was die ontwikkeld was om goed te zijn in meerdere dingen zoals powerliften, oly liften, crossfit en dus niet specifiek alleen voor olympisch gewichtheffen. Als dat niet het geval is dan wordt het waarschijnlijk wel die bar voor de prijs.
Het is inderdaad een beetje een hybride qua knurling-markeringen maar qua verdere specs is het gewoon een hele mooie 28 mm weightlifting bar :)

Binnenkort zijn de metalen ATX Collars verkrijgbaar, zie de foto in de bijlage. Deze hebben een sterkere sluitkracht dan de plastic uitvoeringen (zonder risico op breken ;))

Mocht je momenteel de plastic ATX collars hebben en die gebruiken voor uitzonderlijke toepassingen waarvoor de sluitkracht ontoereikend is (zoals overhead oefeningen met dumbbells), dan kun je mij een privébericht sturen voor korting op de metalen uitvoering.

Zou je de prijs in een PB kunnen sturen, of mogelijk hier melden. Wat is de verwachtte datum dat ze de verkoop in gaan?

Wat is de reden dat jullie een buckle hebben gekozen voor de ATX riemen ipv een systeem zoals de Wahlanders?

• #7.925
Wat is de reden dat jullie een buckle hebben gekozen voor de ATX riemen ipv een systeem zoals de Wahlanders?
We willen in eerste instantie gewoon een universele powerliftriem aanbieden. Als die aanslaat staat de weg open voor andere kleuren of afwerkingen (suède) en andere uitvoeringen (lever buckle, quick release buckle) etc.

Een roller buckle is universeel geschikt: stevig, makkelijk te hanteren, goedkoop en je kunt eenvoudig wisselen in strakheid. Een lever buckle is natuurlijk nog eenvoudiger te hanteren en makkelijker aan te trekken maar is niet altijd even handig. Als iemand de riem bijvoorbeeld op verschillende hoogtes draagt voor squat en deadlift, of als meerdere mensen één riem gebruiken, moet je telkens de lever buckle met een schroevendraaier losmaken en verstellen. Een lever buckle is ook weer wat duurder en heeft bewegende onderdelen die uiteindelijk kunnen breken (al kan een roller buckle natuurlijk ook kapotgaan maar over het algemeen minder snel). Een quick-release buckle is erg interessant en is natuurlijk nog makkelijker te hanteren dan een roller buckle. De prijs ligt wel wat hoger en afhankelijk van het ontwerp zou die soms een beetje in de weg kunnen zitten.

Edit: de ATX Powerlifting Belt is nu verkrijgbaar!

Laatst bewerkt:
Vraagje: Is er een verschil in kwaliteit (of iets anders) tussen de
Powerline PFID130X Multi Bench
en
Marbo Trainingsbank MH-L115

bij de eerste zie ik staan dat hij goed bij racks past, is dit bij de marbo een probleem?

• #7.927
Vraagje: Is er een verschil in kwaliteit (of iets anders) tussen de
Powerline PFID130X Multi Bench
en
Marbo Trainingsbank MH-L115

bij de eerste zie ik staan dat hij goed bij racks past, is dit bij de marbo een probleem?
De meeste trainingsbanken passen in vrijwel alle racks hoor :) Daar zijn maar een paar uitzonderingen op, bijvoorbeeld bij speciale compacte/ondiepe racks (zoals enkele racks van MegaTec).

Als je de specificaties van beide bankjes vergelijkt zie je dat deze qua afmetingen niet veel van elkaar verschillen, dus daar hoef je je keuze niet op te baseren. Ik zou in dit geval voor de Marbo bank kiezen: de afwerking is veel beter, je hebt meer verstelposities en deze is nog goedkoper ook ;)

Voor de prijs van de Powerline kun je ook de Marbo MS-L102 Trainingsbank krijgen, die is weer net wat zwaarder uitgevoerd dan de Marbo MH-L115.

Laatst bewerkt:
Enig idee wanneer die ATX SSB er weer is?

• #7.929
Enig idee wanneer die ATX SSB er weer is?
De volgende levering zal circa midden/eind maart binnenkomen. De vraag naar deze goedkope specialty bars, zoals de ATX SSB en Fat Bar en dergelijke, is nog steeds erg groot. We doen ons best!

Ik wil de Gietijzeren Dumbbell Set 2 x 20kg bestellen alleen met een 40cm stang, kan dit?

• #7.932
Ik wil de Gietijzeren Dumbbell Set 2 x 20kg bestellen alleen met een 40cm stang, kan dit?
Dat kan, er zal dan een kleine meerprijs berekend worden voor de langere stangen. Je kunt daarom niet gewoon via de webshop bestellen, dus stuur je bestelling even via e-mail door (lijst met producten die je wil bestellen, factuuradres, bezorgadres, telefoonnummer)

Wanneer komen de "Barbarian olympische grip halterschijven" van 5 kg weer binnen?

• #7.934
Wanneer komen de "Barbarian olympische grip halterschijven" van 5 kg weer binnen?
Die zouden binnen 1-2 weken hier moeten zijn. Hou de website even in de gaten of plaats alvast een pre-order, die wordt dan automatisch verzonden zodra de halterschijven weer beschikbaar zijn.

Ik vroeg me af wanneer de maat M/L voor de elastische elleboogbandages weer beschikbaar is?

Ik heb vrijdag een bestelling geplaats, maar is het ook mogelijk om nu al een afspraak te maken met de bezorger om het savonds te bezorgen?

• #7.940
Ik heb vrijdag een bestelling geplaats, maar is het ook mogelijk om nu al een afspraak te maken met de bezorger om het savonds te bezorgen?
Opmerkingen over de levering kun je het beste meteen bij het plaatsen van de bestelling vermelden in het veld "opmerkingen".

Neem nu even per email contact op met onze klantenservice om de mogelijkheden te bespreken. Vergeet niet je bestelnummer te vermelden!

Terug
Naar boven