AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Opmerkingen over de levering kun je het beste meteen bij het plaatsen van de bestelling vermelden in het veld "opmerkingen".

Neem nu even per email contact op met onze klantenservice om de mogelijkheden te bespreken. Vergeet niet je bestelnummer te vermelden!
Oke top, doe ik!

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.945
Ik heb het Barbarian Half Rack destijds gekocht en vroeg me af of ik onderstaande lat pulley nog los zou kunnen bijkopen?

http://www.fitness-seller.nl/barbarian-half-rack-lat-pulley/

Thanks.

Ps: handig dat jullie ook op zondag op het forum zijn ;)
Als je gewoon het huidige model Half Rack hebt is dat geen probleem. De pulleys zijn niet los te bestellen via de webshop maar je kunt gewoon een bestelling via e-mail plaatsen. Vermeld de producten die je wil hebben en je gegevens (naam, bezorgadres, telefoon etc).

De prijs voor de losse pulley zal iets hoger zijn dan wanneer je het Half Rack inclusief pulley had gekocht.

Enig idee wanneer het power rack van Megatec weer op voorraad is?

@Fitness Seller : Onze garage is gewoon betegeld maar de wagen parkeren we buiten, op die manier kan ik in de garage trainen.

Ik vroeg me af of de deadlift deadener voldoende de schokken dempt om veilig in de garage te deadliften zonder dat ik tegels zou breken bij het neerleggen van het gewicht.

Stel dat ik per ongeluk grip verlies en het gewicht valt op de deadener, wordt deze schok dan voldoende gedempt?

Om een idee te geven: ik deadlift mijn setjes normaal met 150-160kg.

Thanks voor het advies!

• #7.950
@Fitness Seller: Onze garage is gewoon betegeld maar de wagen parkeren we buiten, op die manier kan ik in de garage trainen.

Ik vroeg me af of de deadlift deadener voldoende de schokken dempt om veilig in de garage te deadliften zonder dat ik tegels zou breken bij het neerleggen van het gewicht.

Stel dat ik per ongeluk grip verlies en het gewicht valt op de deadener, wordt deze schok dan voldoende gedempt?

Om een idee te geven: ik deadlift mijn setjes normaal met 150-160kg.

Thanks voor het advies!
Zoiets kan ik helaas nooit garanderen :( Als je zoveel gewicht naar beneden laat vallen zal er altijd nog wat impact zijn, ook door rubber heen, dus met een tegel ondergrond blijft dat oppassen! Dikke rubbertegels en matten zoals de Deadlift Deadener dempen de impact echter wel aanzienlijk door de krachten te verspreiden over een groter oppervlak.

Waarschijnlijk zal een harde rubbermat (met een wat groter oppervlak) in combinatie met de rubbertegels of deadeners het beste werken. Onze massief rubberen puzzelmatten zijn net uitverkocht maar deze week komen twee nieuwe uitvoeringen beschikbaar (17 mm en 20 mm dik, met puzzelsysteem en afwerkranden).

Laatst bewerkt:
  • #7.952
Enig idee wanneer de barb. free stands weer verkrijgbaar zijn?

• Like
Waarderingen: M.N
Ik was wat aan het kijken naar rubberen tegels voor rond mijn half rack. Klopt het dat de volledige pakketten duurder zijn dan wanneer je de tegels gewoon afzonderlijk besteld?

Logisch zou toch zijn dat je voordeel doet als je ineens een volledig pakket besteld ipv afzonderlijk :o

Ben ik verkeerd met rekenen, is de prijs van de producten gewoon raar of zit er een verschil op kwaliteit tussen de tegels?

afzonderlijke tegels:

http://www.fitness-seller.nl/rubbertegels/

pakketten:

http://www.fitness-seller.nl/rubbertegel-platforms/

• #7.957
Ik was wat aan het kijken naar rubberen tegels voor rond mijn half rack. Klopt het dat de volledige pakketten duurder zijn dan wanneer je de tegels gewoon afzonderlijk besteld?

Logisch zou toch zijn dat je voordeel doet als je ineens een volledig pakket besteld ipv afzonderlijk :o

Ben ik verkeerd met rekenen, is de prijs van de producten gewoon raar of zit er een verschil op kwaliteit tussen de tegels?

afzonderlijke tegels:

http://www.fitness-seller.nl/rubbertegels/

pakketten:

http://www.fitness-seller.nl/rubbertegel-platforms/
Je bent er snel bij haha! We hebben gisteren inderdaad de prijzen van de rubbertegels verlaagd maar ik had niet aan de pakketten gedacht. Die zal ik na het weekend even opnieuw calculeren :)

Je bent er snel bij haha! We hebben gisteren inderdaad de prijzen van de rubbertegels verlaagd maar ik had niet aan de pakketten gedacht. Die zal ik na het weekend even opnieuw calculeren :)

Ben volop bezig met herinrichten van home gym en daarom druk bezig met kijken wat ik komende tijd zal bijkopen :p

• #7.959
De prijzen van de rubbertegel setjes zijn bijgewerkt :)

Ook zijn de eerste vloeren van ons nieuwe merk GymFloor® nu verkrijgbaar:
gf-pm-17.jpg

GymFloor Rubber Puzzelmatten 17 mm

gf-pm-b20.jpg
GymFloor Rubber Puzzelmatten 20 mm

Verder lanceren wij binnenkort een nieuwe reeks afwerpmatten en gewichthef/deadlift platforms van ATX.

Voor wie naar de FIBO in Keulen gaat, kom zeker even een kijkje nemen bij ons!

fibo-banner.jpg

Laatst bewerkt:
Is er voor (1-persoons) thuisgebruik veel verschil in kwaliteit tussen het barbarian half-rack en die van megatec? En hoe staat het met de kwaliteit van de lat-pulley?

Terug
Naar boven