Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Andere grippers is zeker ook een mogelijkheid, maar ik was er juist van onder de indruk dat iedereen hier die CoC grippers van IronMind wilde hebben :rolleyes:

Barbarian Grippers klinken ook interessant maar aangezien we in de eerste plaats al geen grippers in ons assortiment wilden opnemen, zal een eigen product ontwerpen niet tot onze eerste opties behoren!

Trouwens, over enkele weken een grote update aangaande ons eigen label, Barbarian Line!

Met sportieve groet,
Marvin

CoC girppers hebben de voorkeur, maar als die niet mogelijk zijn, of door omstandigheden te duur oid, dan zijn vergelijkbare natuurlijk ook goed.
Misschien gaat er genoeg animo komen voor een eigen lijn grip materiaal [bv ook dingen als Farmers walk enz.]

Grote update? als in? meer nice stuff? :D
 
Ik wacht wel af dan :) ben benieuwd iig
 
fijn om te horen dat er nog steeds werk van gemaakt wordt. ik hoop dat het allemaal gaat lukken:)
 
Oeps my bad :P


Iig chill dat jullie er serieus mee bezig zijn :)
 
ik heb een een vraagje, als ik bij jullie een baar + sluiters bestel ben ik dit kwijt:

Artikelen (Bewerken)
1 x 50mm - Veersluiting 9,00 EUR
SHIPPING_TIME
1 x Professionele lange halterstang 50mm x 220cm - zwart (450kg) 175,00 EUR
SHIPPING_TIME

Tussensom: 184,00 EUR
Tabellarische verzendkosten (Beste route): 16,90 EUR
incl. BTW 19 %: 32,08 EUR
Korting vooruitbetalen: 9,20 EUR
Som: 191,70 EUR

en bij helisports ben ik dit kwijt:

Kroon Olympische halterstang (220cm) Gratis bezorgd in de Benelux. € 95,00
Kroon 50mm Sluiters € 5,00
Bezorging, uw bestelling wordt gratis bezorgd.

Totaal excl btw: € 84,03
BTW: € 15,97
Totaal: € 100,00

het enigste nadeel is dat die baar van jullie 450kg aan kan en die van helisports 318 maar met dat nadeel kan ik wel leven, verder is er geen verschil. kunnen jullie mij een reden geven om toch bij jullie te bestellen? :)

misschien zit het verschil wel in de kwaliteit?

ik wil niet vervelend doen of jullie de grond in stampen maar misschien kun je zo zien waar je aan kunt werken zodat er meer bestellingen komen bij jullie, ik wil graag bij jullie bestellen maar niet als het zoveel scheelt.
 
Laatst bewerkt:
het enigste nadeel is dat die baar van jullie 450kg aan kan en die van helisports 318 maar met dat nadeel kan ik wel leven, verder is er geen verschil. kunnen jullie mij een reden geven om toch bij jullie te bestellen? :)

misschien zit het verschil wel in de kwaliteit?

ik wil niet vervelend doen of jullie de grond in stampen maar misschien kun je zo zien waar je aan kunt werken zodat er meer bestellingen komen bij jullie, ik wil graag bij jullie bestellen maar niet als het zoveel scheelt.
Hey Sander,

Helaas kan ik niets zeggen over de Kroon halterstang of andere producten van Helisports, aangezien ik hier geen ervaring mee heb.

Het enige dat ik uit de beschrijving kan opmaken is dat de Kroon halterstang inderdaad minder belastbaar. Onze Professionele lange halterstang 50mm x 220cm - zwart (450kg) is 4x gelagerd middels druk-kogellager. In de Kroon stang zitten waarschijnlijk messingringen (ik kan niets vinden over eventuele kogellagering op de website, anders moet je even een mailtje sturen). Zulke stangen met draailager bieden wij ook aan voor €89,-.

Misschien is er iemand op het forum die ervaring heeft met één of beide stangen, en die jou wat feedback kan geven! Wat je zou kunnen doen is gewichten op de stang plaatsen en deze dan op de grond leggen. Vervolgens spring je op de stang, een goede stang hoort dan terug te veren en niet te buigen. Na een aantal keren te hebben gesprongen rol je de stang over de vloer om te kijken of deze nog recht is!

Trouwens, binnenkort voegen wij echte olympische stangen aan ons assortiment toe, deze zullen aangeboden worden vanaf €290,-.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet wel van iemand van dit forum (chewie denk ik) dat hij de stang van helisports liet vallen na een push press press (dus van ongeveer 2,5 meter hoogte), en dat die dan krom was.

Zou dit met jullie stangen ook gebeuren?

The Locust is trouwens best positief over de stangen van fitness seller.
 
Hoeveel mag een echte olympische halterstang hebben?
 
Die van 89 waar je het over hebt is ook maar belastbaar tot 200kg. Al lijkt het mij wel dat zo ding 300kg kan hebben?
 
ik heb een een vraagje, als ik bij jullie een baar + sluiters bestel ben ik dit kwijt:



en bij helisports ben ik dit kwijt:



het enigste nadeel is dat die baar van jullie 450kg aan kan en die van helisports 318 maar met dat nadeel kan ik wel leven, verder is er geen verschil. kunnen jullie mij een reden geven om toch bij jullie te bestellen? :)

misschien zit het verschil wel in de kwaliteit?

ik wil niet vervelend doen of jullie de grond in stampen maar misschien kun je zo zien waar je aan kunt werken zodat er meer bestellingen komen bij jullie, ik wil graag bij jullie bestellen maar niet als het zoveel scheelt.

Ga voor de stang van fitness seller...die kogellagers die draaien perfect, erg relax bij powercleans etc.
Stang kan meer gewicht aan en zal dus minder snel krom raken (maar ook zal ik deze niet van 2.5m later stuiteren:P)
+ als helisport iets niet op voorraad heeft kan de levering gerust 3mnden duren, iets wat ik bij FS nog niet heb meegemaakt!
 
@ Chewie: Ik heb nu zo'n olympische stang, maar als ik de bar schuin hou, dan verschuift er een ringetje dat normaal onder het 'dikke gedeelte van de bar zit waar je de schijven op kan doen :P'. Is aan de andere kant niet zo, maar maakt dit nu uit? Ik heb dit btw nog nooit gezien bij een olympische stang...
 
Misschien is er iemand op het forum die ervaring heeft met één of beide stangen, en die jou wat feedback kan geven! Wat je zou kunnen doen is gewichten op de stang plaatsen en deze dan op de grond leggen. Vervolgens spring je op de stang, een goede stang hoort dan terug te veren en niet te buigen. Na een aantal keren te hebben gesprongen rol je de stang over de vloer om te kijken of deze nog recht is!

Trouwens, binnenkort voegen wij echte olympische stangen aan ons assortiment toe, deze zullen aangeboden worden vanaf €290,-.

Leuk spring je je eigen stang straks krom :P dat valt al helemaal nergens onder de garantie :P


Vanaf 290euro, wat moet ik me daarbij voorstellen. Dacht dat die halter van 700kg belastbaarheid al een wedstrijd halter is. Zeker gezien hij dus 10euro duurder is dan een "echt olympische"...
Wat gaat hetverschil tussen deze halters worden?

En stel ik doe push presses met het halter van jullie (tot 700kg), door eigen ervaring kies ik al voor een gras ondergrond, en ik MOET hem droppen vanaf een hoogte van 2.20m, waardoor hij krom slaat, valt dit nog onder normaal gebruik en dus de garantie of niet?


(ps jullie van FS snappen natuurlijk wel dat ik serieuze kortingen verwacht na al deze reclame makerij ;) )
 
@ Chewie: Ik heb nu zo'n olympische stang, maar als ik de bar schuin hou, dan verschuift er een ringetje dat normaal onder het 'dikke gedeelte van de bar zit waar je de schijven op kan doen :P'. Is aan de andere kant niet zo, maar maakt dit nu uit? Ik heb dit btw nog nooit gezien bij een olympische stang...

Halter van FS of Helisport?
 

Bij mij schuift er niks in of uit of weg.
Zitten de inbussen goed vast (dit sowieso regelmatig controleren, paar keer gehad dat de bussen gewoon los zaten tijden het trainen...gevaarlijk!)
Als ik jouw was zou ik heli ff bellen!
 
Ze mogen hier slap lullen zoveel ze willen, ik vind mijn BARBARIAN losse squat staanders SUPER !
Een droom voor de liefhebber van VEEL kilo's, een verademing bij alle softe fitnessbrol die de meeste sites aanbieden

Voila, ik heb het gezegd
 
Locust waar komt die frustratie vandaan? :p
 
Back
Naar boven