MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Officieel zullen we de belastbaarheid waarschijnlijk op 400kg neerzetten, maar we werken bij onze Barbarian Line met andere veiligheidsmarges. Ter vergelijking, het Powertec Power Rack zou met met diezelfde marges op 300kg staan (ipv 450kg).

In principe is de barbarian power cage wel veel meer belastbaar dan 400kg??? Zelf doe ik nu partials met 400kg en de pinnen staan nog kaas recht, ook het rack ziet er niet naar uit dat het zo in elkaar kan storten.
Toch zou ik wel graag willen weten hoeveel kg het rack nou aan kan. Zouden jullie het misschien niet zelf kunnen testen door een barbell helemaal vol te laden met 40kg plates en dat dan op de pinnen van het power rack?

• Topic Starter Topic Starter
In principe is de barbarian power cage wel veel meer belastbaar dan 400kg???

Wij houden de belastbaarheid gewoon op 400kg, uit veiligheidsoverwegingen. Zoals je zelf al zegt staat alles nog stabiel en buigt er nog niets door, je hoeft dus niet bang te zijn om hoger te gaan!

De schijven zijn binnen, zaterdag besteld en vrijdag bezorgt, thanks Marvin!;)

In verband met drukte kan het verwerken van de meeste bestellingen de komende twee weken wat langer duren, hou daar aub rekening mee wanneer je een bestelling plaatst!

vraag aan fitness-seller: heb je een foto van die barbarian wall pulley?
bvb gemonteerd aan een muur.

en heeft iemand hier al ervaring met deze pulley?

vraag aan fitness-seller: heb je een foto van die barbarian wall pulley?
bvb gemonteerd aan een muur.
Sorry, ik had je vraag blijkbaar over het hoofd gezien!

We hebben helaas geen actiefoto's van de Barbarian Wall Pulley, deze staat niet in de showroom opgesteld.

In de loop van deze week weer als het goed is!

Alle Basic Line artikelen zijn op voorraad met uitzondering van de Basic Line Seated Calf Machine en de Basic Line T-Bar Row.

Op dit moment is het helaas nog niet duidelijk wanneer deze twee toestellen weer leverbaar zijn!

Laatst bewerkt:
Ik heb 6 november een bestelling geplaatst en direkt geld overgeboekt maar tot heden toe nog niets gehoord. Het was wel gewoon op voorraad en ook onder de 200kg, 't zou dus binnen 1-3 werkdagen geleverd kunnen worden.

Bestelnummer: 102058

Ik meen dat deze bestelling vanmorgen is klaargemaakt en dus vanmiddag zal worden verzonden! Je ontvangt daarvan nog per e-mail bericht.

In verband met de drukte van de afgelopen drie weken en omdat deze dumbbells voorgemonteerd dienen te worden heeft het wat langer geduurd.

Ok bedankt voor de reply :thumbs:

Ik had al gemailt maar geen reactie ontvangen, vandaar hier ook even.

Betreft: 30/10/2008 Bestelnr.: 102021

Ik heb 1 halterschijven houder die 4weken levertijd heeft (kwam ik pas later achter).
Maar de rest was gewoon leverbaar of iig niet meer dan 2 weken.

Het is nu ondertussen al (bijna) 3 weken later.. en ik vroeg me toch af wanneer mijn bestelling komt.

Afhankelijk van de grootte van een bestelling wordt er niet altijd automatisch een deellevering gedaan.

Alle e-mails worden normaal gesproken altijd beantwoord, graag even geduld als dat niet meteen in één middag lukt :) Ik zal alles nakijken en verder per e-mail reageren!

Terug
Naar boven