MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Beschadigen die aluminium collars de rubberen plates niet?

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.124
Ik wil een doos magnesiumpoeder bestellen maar twijfel nog er al dan niet een kettlebell bij te doen nog :)
De nieuwe uitvoering van onze competition kettlebells is binnenkort verkrijgbaar :) Alle gewichten hebben nu een mat zwarte poedercoating met een gekleurde band (in plaats van volledig gekleurd kettlebells).

En bij magnesiumpoeder hoort inderdaad een kettlebell :D:

KB-ST-_002395.jpg

Ben ze vergeten toe te voegen aan de bestelling die ik gisteren geplaatst had.Moet ik hier een aparte bestelling voor plaatsen of kan ik er achter vragen wanneer ik mn bestelling kom afhalen?
Je kunt even een extra bestelling plaatsen maar als je de bestelling toch zelf komt afhalen kun je ze ook gewoon ter plekke kopen :)

Beschadigen die aluminium collars de rubberen plates niet?
Goed punt! Deze aluminium collars kunnen vanwege de vorm inderdaad wat sneller afdrukken achterlaten in rubberen bumper plates als je de halterstang afwerpt. Dan zijn de normale ATX Collars (plastic of metalen uitvoering) een betere keuze. Bij gewone rubberen plates en als je de halterstang niet afwerpt zal dat niet zo'n probleem zijn.

Laatst bewerkt:
Zou zo een Heavy Duty HD-2 in mijn BMW 1-serie passen als ik hem op zou komen halen?

• #8.126
Zou zo een Heavy Duty HD-2 in mijn BMW 1-serie passen als ik hem op zou komen halen?
Ik vermoed van wel maar meet het voor de zekerheid zelf even na aan de hand van de afmetingen van de dozen:

HD-2 Power Rack
210 x 35 x 20 cm
115 x 55 x 20 cm

HD-2 Lat Pulley
210 x 30 x 20

• #8.131
Er is vanochtend alweer een nieuwe levering van de Squat Blocks binnengekomen dus voorlopig zijn er weer even genoeg :) De status op de website zal snel worden bijgewerkt.

Gaat inderdaad wel heel snel, mooi dat er zoveel interesse is in dit product!

@Fitness Seller

Bedankt voor de snelle levering en het goed verpakken. :D

20160623_161421.jpg

20160623_161421.jpg

@Fitness Seller

Zou je voor mij eens willen controleren of de volgende zending van e Barbarian Multi Bench 2 al geheel gereserveerd is? Ik heb het eerder via de mail gevraagd maar toen heb ik hier geen antwoord op gekregen.

Ik denk er over een pre-order te doen. Maar dat heeft weinig zin als ik dan nog 2 zendingen zou moeten wachten. De aankomende duurt nog ca. 6 weken had ik begrepen.

• #8.138
Super blij met de ez super crull bar
En met de marbo trainingsbank trouwens ook
Veel plezier ermee!

@Fitness Seller

Zou je voor mij eens willen controleren of de volgende zending van e Barbarian Multi Bench 2 al geheel gereserveerd is? Ik heb het eerder via de mail gevraagd maar toen heb ik hier geen antwoord op gekregen.

Ik denk er over een pre-order te doen. Maar dat heeft weinig zin als ik dan nog 2 zendingen zou moeten wachten. De aankomende duurt nog ca. 6 weken had ik begrepen.
Nee de levering zal zeker nog niet helemaal uitverkocht zijn maar over 6 weken zullen er wel weer een hoop bestellingen bij zijn gekomen. Een pre-order zul je even via de webshop of email moeten regelen.

Terug
Naar boven