Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Bedankt, veel plezier met trainenbicep en ez stang (+klemmen)en wat gewichten zaterdag besteld, vandaag binnen gekregen.
ziet er weer prima uit
alleen verpakking mag op kopse kanten wat dikker verpakt worden, door het gewicht was de bicep stang er aan 1 kant door heen gekomen.( een enkel karton en een plakbandje)

Aangepast, de beschrijving was nog niet gewijzigd bij de losse halterstang!waarom zit bij deze set een halter met "draailagering" en de losse halters met "draaikogel-lager"
Bedankt, veel plezier met trainen
De manier waarop de bars verpakt worden is normaal voldoende, helaas wordt er door de pakketdienst echter niet altijd even zorgvuldig met de pakketjes omgegaan!
Aangepast, de beschrijving was nog niet gewijzigd bij de losse halterstang!
(dat de draailagering stang dus niet met een kogellager uit gevoerd is)Kogellagering is kwalitatief natuurlijk beter; er is vrijwel geen speling en het loopt soepeler.oke ,maar wat is het verschil in de praktijk(dat de draailagering stang dus niet met een kogellager uit gevoerd is)
en geld dit nu voor alle halter stangen of alleen voor deze die aan gepast is
Helaasbarbarian dipstang + ez stang besteld
als je in deze periode iets besteld krijg je er zeker geen kerstcadeautje extra bij?

Je bestelling zal spoedig worden verzonden!Bestelnummer: 102201 (Wordt verwerkt)
Besteldatum: dinsdag 25 november, 2008
Hoelang gaat dit nog duren? Want die levertijd van die ene week is al voorbij eh.

Is het nu nog mogelijk om deze bestelling te annuleren? Want dan zou ik dat graag doen nu. Heb het namelijk niet meer nodigJe bestelling zal spoedig worden verzonden!Bestelnummer: 102201 (Wordt verwerkt)
Besteldatum: dinsdag 25 november, 2008
Hoelang gaat dit nog duren? Want die levertijd van die ene week is al voorbij eh.
De aanlevering van de bestelde rubberen 30 mm halterschijven had helaas wat vertraging opgelopen, we hadden deze eigenlijk vorige week al moeten ontvangen. Deze zijn echter vandaag pas aangekomen![]()
.Zou nog moeten lukken, je bestelling is nog niet verzonden! Check PMIs het nu nog mogelijk om deze bestelling te annuleren? Want dan zou ik dat graag doen nu. Heb het namelijk niet meer nodig.
)Hebben jullie ook roze bokshandschoenen? (voor men vriendin)

Hebben jullie ook roze bokshandschoenen? (voor men vriendin)

Hey Marvin,
Ik heb besloten voortaan de straps aan de kant te gooien en over te gaan op magnesium. Bij deadlifts boven de 200kg is mijn grip te zwak en deze moet omhoog zonder hulpmiddelen. Nu vraag ik me af hoe lang ik met die Magnesium Grip Chalk van 2,10 ongeveer doe? Anders kan ik misschien beter die van 16,50 bestellen.
Alvast bedankt!