AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

bicep en ez stang (+klemmen)en wat gewichten zaterdag besteld, vandaag binnen gekregen.

ziet er weer prima uit

alleen verpakking mag op kopse kanten wat dikker verpakt worden, door het gewicht was de bicep stang er aan 1 kant door heen gekomen.( een enkel karton en een plakbandje)

• Topic Starter Topic Starter
bicep en ez stang (+klemmen)en wat gewichten zaterdag besteld, vandaag binnen gekregen.

ziet er weer prima uit

alleen verpakking mag op kopse kanten wat dikker verpakt worden, door het gewicht was de bicep stang er aan 1 kant door heen gekomen.( een enkel karton en een plakbandje)
Bedankt, veel plezier met trainen :)

De manier waarop de bars verpakt worden is normaal voldoende, helaas wordt er door de pakketdienst echter niet altijd even zorgvuldig met de pakketjes omgegaan!

waarom zit bij deze set een halter met "draailagering" en de losse halters met "draaikogel-lager"
Aangepast, de beschrijving was nog niet gewijzigd bij de losse halterstang!

Bedankt, veel plezier met trainen :)

De manier waarop de bars verpakt worden is normaal voldoende, helaas wordt er door de pakketdienst echter niet altijd even zorgvuldig met de pakketjes omgegaan!

Aangepast, de beschrijving was nog niet gewijzigd bij de losse halterstang!

oke ,maar wat is het verschil in de praktijk:rolleyes: (dat de draailagering stang dus niet met een kogellager uit gevoerd is)
en geld dit nu voor alle halter stangen of alleen voor deze die aan gepast is

oke ,maar wat is het verschil in de praktijk:rolleyes: (dat de draailagering stang dus niet met een kogellager uit gevoerd is)
en geld dit nu voor alle halter stangen of alleen voor deze die aan gepast is
Kogellagering is kwalitatief natuurlijk beter; er is vrijwel geen speling en het loopt soepeler.

Enkel de normale 220 cm halterstangen maken gebruik van draailagering, andere olympische stangen hebben kogellagering (staat ook aangegeven in de productbeschrijving)

2 weken geleden diverse artikelen besteld,
geld ovegemaakt, (vooruitbetaald) kleine korting gekregen :),
Binnen 5 werkdagen had ik de spullen in huis,
Ik ben in ieder geval tevreden, leuke prijzen en snel met verzenden.

barbarian dipstang + ez stang besteld

als je in deze periode iets besteld krijg je er zeker geen kerstcadeautje extra bij :p ?

Bestelnummer: 102201 (Wordt verwerkt)
Besteldatum: dinsdag 25 november, 2008

Hoelang gaat dit nog duren? Want die levertijd van die ene week is al voorbij eh ;).

barbarian dipstang + ez stang besteld

als je in deze periode iets besteld krijg je er zeker geen kerstcadeautje extra bij :p ?
Helaas :)

Hoelang gaat dit nog duren? Want die levertijd van die ene week is al voorbij eh ;).
Je bestelling zal spoedig worden verzonden!

De aanlevering van de bestelde rubberen 30 mm halterschijven had helaas wat vertraging opgelopen, we hadden deze eigenlijk vorige week al moeten ontvangen. Deze zijn echter vandaag pas aangekomen :o

Je bestelling zal spoedig worden verzonden!

De aanlevering van de bestelde rubberen 30 mm halterschijven had helaas wat vertraging opgelopen, we hadden deze eigenlijk vorige week al moeten ontvangen. Deze zijn echter vandaag pas aangekomen :o
Is het nu nog mogelijk om deze bestelling te annuleren? Want dan zou ik dat graag doen nu. Heb het namelijk niet meer nodig :p.

Helaas geen roze, enkel wat op dit moment in de webshop staat

Waarschijnlijk worden de boksartikelen sowieso nog uitgebreid, wellicht dat we ooit nog roze bokshandschoenen toevoegen aan het assortiment :)

Hey Marvin,

Ik heb besloten voortaan de straps aan de kant te gooien en over te gaan op magnesium. Bij deadlifts boven de 200kg is mijn grip te zwak en deze moet omhoog zonder hulpmiddelen. Nu vraag ik me af hoe lang ik met die Magnesium Grip Chalk van 2,10 ongeveer doe? Anders kan ik misschien beter die van 16,50 bestellen.

Alvast bedankt!

Hey Marvin,

Ik heb besloten voortaan de straps aan de kant te gooien en over te gaan op magnesium. Bij deadlifts boven de 200kg is mijn grip te zwak en deze moet omhoog zonder hulpmiddelen. Nu vraag ik me af hoe lang ik met die Magnesium Grip Chalk van 2,10 ongeveer doe? Anders kan ik misschien beter die van 16,50 bestellen.

Alvast bedankt!

1 blok doe je echt lang mee
ik gebruik em al paar maanden
en ben op 2/3 van het blok
en dit is alleen omdat ik er perongeluk een groot stuk van afgebroken heb
en weggegeven aan iemand om te proberen.

zolang je niet constant stukken ervanaf breek gaat het echt lang mee

Ik doe nu ongeveer 10 maanden ofzeau met 1 blokje. Heb em verpulverd, in een bakkie gedaan. Werkt prima!

Het verschilt inderdaad echt van persoon tot persoon, het ligt eraan hoeveel magnesium je gebruikt/nodig hebt per keer en hoe vaak je vernieuwt. Als je het magnesium verpulvert doe je er meestal wat minder lang mee, ivm knoeien.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven