Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Ok, bedankt!

Gaan jullie toevallig in de toekomst footwraps voor beide voeten verkopen en dat ze aan elkaar zijn gemaakt?

Dan kun je bijvoorbeeld lying leg curls doen op je lat station. Ik heb zelf al geprobeert met 2 voetbanden van nylon maar dat werkt niet met een karabijn haak.

Ik heb net mijn bestelling er doorheen gegooid:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

+ Barbarian Multi Bench
+ 140 kg halterset met originele gietijzeren Barbarian halterschijven

Met extra:
Set Halterschijven 50kg - Gietijzer-Gripper 50mm
EZ-Curl stang chroom 50 mm x 120 cm

En bijbehorende vloermatten natuurlijk :P

Dat wordt een goede start voor 2009 :). Ben benieuwd wanneer hij binnen gaat komen, aangezien ze deze week nog dicht zijn...

• Topic Starter Topic Starter
Gaan jullie toevallig in de toekomst footwraps voor beide voeten verkopen en dat ze aan elkaar zijn gemaakt?

Dan kun je bijvoorbeeld lying leg curls doen op je lat station. Ik heb zelf al geprobeert met 2 voetbanden van nylon maar dat werkt niet met een karabijn haak.
Wellicht in de toekomst, vooralsnog zullen we echter geen dubbele voetlus aanbieden.

Ik heb net mijn bestelling er doorheen gegooid:

http://www.fitness-seller.nl/images/product_images/info_images/559_0.jpg

+ Barbarian Multi Bench
+ 140 kg halterset met originele gietijzeren Barbarian halterschijven

Met extra:
Set Halterschijven 50kg - Gietijzer-Gripper 50mm
EZ-Curl stang chroom 50 mm x 120 cm

En bijbehorende vloermatten natuurlijk :P

Dat wordt een goede start voor 2009 :). Ben benieuwd wanneer hij binnen gaat komen, aangezien ze deze week nog dicht zijn...
Waarschijnlijk zal je bestelling in de week van 5 januari verzonden worden, eens kijken hoeveel bestellingen we in die eerste week na de vakantie kunnen verwerken :)

zeer goeie site aanrader ik heb er ook spullen besteld

Hoi Marvin,

Ik zou graag Deze bij je bestellen maar lees dat het alleen 50mm schijfopname heeft.
Is die er niet met 30mm schijfopname?
Ik heb alleen maar 30mm schijven........:(

Gr Robin

He...das jammer Marvin....:(

Alles wat ik heb is 30mm en dan zou ik alleen daarvoor 50mm moeten kopen

Gr Robin

goeie spullen ;)

hoe betalen jullie naar fitness seller?
ik wil via de rabobank betalen maar hoe?
heb de bestelling al bevestigd!
gr.

via een overschrijving?

hoe betalen jullie naar fitness seller?
ik wil via de rabobank betalen maar hoe?
heb de bestelling al bevestigd!
gr.
Je kunt de betaling inderdaad direct overschrijven naar onze rekening (al dan niet online via internetbankieren).

We hadden iDEAL al lang moeten implementeren maar het lijkt erop dat onze nieuwe shop de komende tijd helaas nog niet klaar zal zijn!

ik heb met rabobank internet bankieren gedaan???

Je kunt de betaling inderdaad direct overschrijven naar onze rekening (al dan niet online via internetbankieren).

We hadden iDEAL al lang moeten implementeren maar het lijkt erop dat onze nieuwe shop de komende tijd helaas nog niet klaar zal zijn!

Vreemd. Heb van de week met Ideal betaald geloof ik en nog een bevestigings mail gehad ook. Zit nu te wachten op een telefoontje om af te spreken wanneer het geleverd gaat worden :P

ik heb om kwart over 5 betaald met rabobank;) dus hoop dat dat wel goed komt dan;)
ik heb nog geen mail gehad dat het is betaald

Laatst bewerkt:
Vreemd. Heb van de week met Ideal betaald geloof ik en nog een bevestigings mail gehad ook. Zit nu te wachten op een telefoontje om af te spreken wanneer het geleverd gaat worden :P
Misschien via internetbankieren maar niet via een geïntegreerde iDEAL plugin op onze website. Met die plugin zou je direct na het plaatsen van de bestellen op onze website zelf betalen, zonder zelf nog iets te hoeven invullen (behalve dan de controle-invoer van iDEAL)
ik heb om kwart over 5 betaald met rabobank;) dus hoop dat dat wel goed komt dan;)
ik heb nog geen mail gehad dat het is betaald
Komt goed, die bevestiging krijg je morgenvroeg nog wel!

ok bedankt;) maakte me al lichte zorgen..

ik heb een mailtje gekregen dat de betaling is ontvangen.
de status is nu: word verwerkt!
hoe lang duurt het nu nog?

Terug
Naar boven