royddw
Cool Novice
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat ligt aan de bestelling, normale pakketjes worden gewoon per pakketdienst verzonden.hierover word je toch nog gebeld over tijd van aflevering?
Wellicht in de toekomst, vooralsnog zullen we echter geen dubbele voetlus aanbieden.
Waarschijnlijk zal je bestelling in de week van 5 januari verzonden worden, eens kijken hoeveel bestellingen we in die eerste week na de vakantie kunnen verwerken![]()
. Ben benieuwd wanneer het binnenkomt... (Ben ongeduldig
)Bestelnummer?Ik kan zeker vergeten om het nog dit weekend binnen te krijgen. Ben benieuwd wanneer het binnenkomt... (Ben ongeduldig
)
Zulke bestellingen wordt inderdaad per pakketdienst verzonden (meerdere pakketjes). Het zijn echt grote toestellen of bestellingen van een paar honderd kilogram die per transporteur worden verzonden!weet niet of dit een normaal pakketje word?
1x ringluitingen
set halterschijven 50 KG
éz curl stang
korte halterstang
4 x halterschijven 1,25
Pakketdienst is zonder afspraak
Mocht er niemand thuis zijn dan zal het pakketje bij de buren worden afgeleverd of er wordt op een latere datum nogmaals geprobeerdOnder normale omstandigheden wordt inderdaad binnen 1 tot 3 dagen verzonden, we hebben nu echter net een bedrijfsvakantie vna twee weken achter de rug waardoor het deze week nog wat drukker is. Ik kan dus niets beloven, je zult het even moeten afwachten!ok maar het is wel binnen 3 dagen?
deze week dus nog?

De daarop volgende status is volgens mij verzonden.de status staat op word verwerkt...komt er nog een status hierna?
ik heb een mailtje gekregen dat de betaling is ontvangen.
de status is nu: word verwerkt!
hoe lang duurt het nu nog?

http://www.fitness-seller.nl/shop_content.php?coID=1
Beste klant, van 24 december 2008 tot en met 4 januari 2009 hebben wij bedrijfsvakantie gehad.
Openstaande bestellingen worden sinds 5 januari 2009 weer verwerkt en zullen spoedig worden verzonden!
Onder normale omstandigheden wordt inderdaad binnen 1 tot 3 dagen verzonden, we hebben nu echter net een bedrijfsvakantie vna twee weken achter de rug waardoor het deze week nog wat drukker is. Ik kan dus niets beloven, je zult het even moeten afwachten!

Ja, zoals gezegd is het deze week helaas wat druk geweest
Zow, mijn bestelling is binnen. Vrijdag verzonden, maandag binnen, dat is volgens mij de snelste bezorging in 3-7 werkdagen die ik in lange tijd gezien heb
![]()