XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

tussen 1-3 werkdagen.
hopen dat ik het deze week dna nog binnen krijg.
hierover word je toch nog gebeld over tijd van aflevering?

Wellicht in de toekomst, vooralsnog zullen we echter geen dubbele voetlus aanbieden.

Waarschijnlijk zal je bestelling in de week van 5 januari verzonden worden, eens kijken hoeveel bestellingen we in die eerste week na de vakantie kunnen verwerken :)

Ik kan zeker vergeten om het nog dit weekend binnen te krijgen :D. Ben benieuwd wanneer het binnenkomt... (Ben ongeduldig :D)

weet niet of dit een normaal pakketje word?

1x ringluitingen
set halterschijven 50 KG
éz curl stang
korte halterstang
4 x halterschijven 1,25

• Topic Starter Topic Starter
Ik kan zeker vergeten om het nog dit weekend binnen te krijgen :D. Ben benieuwd wanneer het binnenkomt... (Ben ongeduldig :D)
Bestelnummer?

weet niet of dit een normaal pakketje word?

1x ringluitingen
set halterschijven 50 KG
éz curl stang
korte halterstang
4 x halterschijven 1,25
Zulke bestellingen wordt inderdaad per pakketdienst verzonden (meerdere pakketjes). Het zijn echt grote toestellen of bestellingen van een paar honderd kilogram die per transporteur worden verzonden!

ok dan wachten op het telefoontje

ok maar het is wel binnen 3 dagen?
deze week dus nog?

ok maar het is wel binnen 3 dagen?
deze week dus nog?
Onder normale omstandigheden wordt inderdaad binnen 1 tot 3 dagen verzonden, we hebben nu echter net een bedrijfsvakantie vna twee weken achter de rug waardoor het deze week nog wat drukker is. Ik kan dus niets beloven, je zult het even moeten afwachten!

de status staat op word verwerkt...komt er nog een status hierna?

is er nog vertraging door de vakantie?

ik heb een mailtje gekregen dat de betaling is ontvangen.
de status is nu: word verwerkt!
hoe lang duurt het nu nog?

:hamer:

http://www.fitness-seller.nl/shop_content.php?coID=1
Beste klant, van 24 december 2008 tot en met 4 januari 2009 hebben wij bedrijfsvakantie gehad.
Openstaande bestellingen worden sinds 5 januari 2009 weer verwerkt en zullen spoedig worden verzonden!

Ja, zoals gezegd is het deze week helaas wat druk geweest

Je bestelling zat er vandaag niet tussen dus deze zal begin volgende week verzonden worden. Hou je mail in de gaten, je krijgt namelijk automatisch per e-mail bericht zodra je bestelling is verzonden!

Zow, mijn bestelling is binnen :). Vrijdag verzonden, maandag binnen, dat is volgens mij de snelste bezorging in 3-7 werkdagen die ik in lange tijd gezien heb :D

ik heb woensdag besteld nog niet binnen

Zow, mijn bestelling is binnen :). Vrijdag verzonden, maandag binnen, dat is volgens mij de snelste bezorging in 3-7 werkdagen die ik in lange tijd gezien heb :D

Dat is mooi.... ik heb vrijwel dezelfde bestelling gedaan en zelfs nog eerder dan jou (bestelnr 102387), maar alles staat nog steeds op wordt verwerkt.???

ja dat probleem heb ik ook en van mij zou tussen 1 en 3 dagen worden bezorgd

Terug
Naar boven