AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

ik heb in de kerstvakantie besteld maar ook nog nix gehoord,nog maar ff wachten dan.geduld is een schone zaak

Dat is mooi.... ik heb vrijwel dezelfde bestelling gedaan en zelfs nog eerder dan jou (bestelnr 102387), maar alles staat nog steeds op wordt verwerkt.???

FYI: Mijn bestelling is van 27 december. Afgelopen vrijdag middag heb ik de mail in de bus gehad dat de status naar 'verzonden' is geweizigd. Met 3-7 werkdagen (zie site) verwachtte ik hem tussen a.s. woensdag en de dinsdag erna.

Kreeg vanmiddag een telefoontje van het vrouwtje dat het al bezorgd is. gelukkig was de bezorger zo vriendelijk om even te helpen alles binnen te zetten, aangezien bezorgen meestal tot de deur is. Ik had eigenlijk een telefoontje verwacht voor een leverafspraak aangezien ik wel thuis wilde zijn ivm naar binnen sjouwen ed , maar het is al gefixed :D

Ook dus iets voor jou om rekening mee te houden als je ongeveer hetzelfde hebt besteld als ik :). Ik was blij dat er toevallig iemand thuis was iig... :D

FYI: Mijn bestelling is van 27 december. Afgelopen vrijdag middag heb ik de mail in de bus gehad dat de status naar 'verzonden' is geweizigd. Met 3-7 werkdagen (zie site) verwachtte ik hem tussen a.s. woensdag en de dinsdag erna.

Kreeg vanmiddag een telefoontje van het vrouwtje dat het al bezorgd is. gelukkig was de bezorger zo vriendelijk om even te helpen alles binnen te zetten, aangezien bezorgen meestal tot de deur is. Ik had eigenlijk een telefoontje verwacht voor een leverafspraak aangezien ik wel thuis wilde zijn ivm naar binnen sjouwen ed , maar het is al gefixed :D

Ook dus iets voor jou om rekening mee te houden als je ongeveer hetzelfde hebt besteld als ik :). Ik was blij dat er toevallig iemand thuis was iig... :D

Mijn bestelling is van 24 december (voordeel pakket Barb powerrack, bankje en schijven)
en de handel staat nog steeds op wordt verwerkt.
Ach maakt eigenlijk ook niet uit.

Maar ik hoop wel dat er voor de levering even gebeld wordt... overdag is hier niemand thuis ???

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
ja dat probleem heb ik ook en van mij zou tussen 1 en 3 dagen worden bezorgd
Ik heb al meerdere keren aangegeven dat de bestelling eerst nog wordt verwerkt en dat dit momenteel even wat langer duurt omdat we in een drukke periode zitten. Ik ga ervan uit dat je bestelling spoedig wordt verzonden, je krijgt daarvan per e-mail bericht.

ik heb in de kerstvakantie besteld maar ook nog nix gehoord,nog maar ff wachten dan.geduld is een schone zaak
Bedankt voor je begrip :thumbs:

Ik had eigenlijk een telefoontje verwacht voor een leverafspraak aangezien ik wel thuis wilde zijn ivm naar binnen sjouwen ed , maar het is al gefixed

Maar ik hoop wel dat er voor de levering even gebeld wordt... overdag is hier niemand thuis ???
Sommige leveranciers (onze transporteur verdeelt sommige bestellingen onder aan lokale leveranciers) proberen inderdaad soms te bezorgen zonder op voorhand een afspraak te maken – ongeacht onze mededeling om eerst contact op te nemen met onze klanten. Mocht er dan echter niemand thuis zijn dan zal er alsnog een afspraak worden gemaakt!

Ik had hier gewoon eerder moeten posten, net zoals Khastarax... :D
Dat heeft geen invloed op het verwerken van de bestelling hoor :p

Dat is mooi.... ik heb vrijwel dezelfde bestelling gedaan en zelfs nog eerder dan jou (bestelnr 102387), maar alles staat nog steeds op wordt verwerkt.???

Heb jij toevallig die verzie met lat pulley ed...? Want ik ben hier de dozen aan het open maken en ik zie er dingen tussen zitten die ik niet besteld heb... Aangezien ik nog nergens een pakbon oid ben tegengekomen ben ik een beetje huiverig om de rest allemaal naar zolder te verkassen en te opnenen. Straks is het de verkeerde bestelling en kan alles weer naar beneden (en is alles uitgepakt...)

Laatst bewerkt:
Heb jij toevallig die verzie met lat pulley ed...? Want ik ben hier de dozen aan nhet open maken en ik zie er dingen tussen zitten die ik niet besteld heb... Aangezienik nog nergens een pakbon oid ben tegengekomen ben ik een beetje huiverig om de rest allemaal naar zolder te verkassen en te opnenen. Straks is het de verkeerde bestelling en kan alles weer naar beneden (en is alles uitgepakt...)

Nee.... in mijn geval gaat het ook om het powerrack zonder de pulley.

Heb jij toevallig die verzie met lat pulley ed...? Want ik ben hier de dozen aan nhet open maken en ik zie er dingen tussen zitten die ik niet besteld heb... Aangezienik nog nergens een pakbon oid ben tegengekomen ben ik een beetje huiverig om de rest allemaal naar zolder te verkassen en te opnenen. Straks is het de verkeerde bestelling en kan alles weer naar beneden (en is alles uitgepakt...)
Oei, kijk dan inderdaad even eerst alles na en stuur even een mailtje met wat er niet klopt!

Oei, kijk dan inderdaad even eerst alles na en stuur even een mailtje met wat er niet klopt!

Tussen de bergen dozen is het moeilijk te controleren of alles er is, maar op het eerste gezicht klopt het niet nee. Als ik alleen al kijk naar de 20 kg schijven (4) zouden er 2 grippers moeten zijn en de andere 2 standaard, Ik heb 4 grippers liggen. verder staat ook op de tekening die ik in 1 van de dozen vond ook het lat-pulley systeem met toebehoren...

Wat sowieso juist is (op eerste gezicht) is dat ik een doos heb met utility bench en 2 dozen met het rack. daarnaast heb ik nog een doos vol met accesoires, grepen ed die ik zou moeten uitzoeken.

Tot nu toe aanwezig:

- Bench
- Cage

Missend:
- 220 barbell

Extra:
- Pulley station
- acessoires (sp? :D) voor pulley station

Gewichten:
Wel aangekomen, maar niet de gewichten zoals besteld... Moet het totaal nog tellen (of het idd 170kg is :)) [EDIT] en idd, totaal gewicht klopt wel :)

Wat willen jullie gaan doen dan als het niet goed is?
Zal morgen wel even een belletje doen richting jullie :P

Laatst bewerkt:
Owkee, belletje gepleegd:

Gewichten kan ik zo houden, Barbell wordt nageleverd en pulley station wordt opgehaald :D:thumbup:

Nu eens kijken wanneer de Barbell binnenkomt en we iets kunnen met het power rack :hedbang:

102476
is dit artikelnummer al verzonden?
gr,roy

102476
is dit artikelnummer al verzonden?
gr,roy
Roy, deze bestelling is nog niet verzonden. Zoals gezegd krijg je automatisch per e-mail bericht zodra de bestelling is verzonden.

Ik heb in mijn vorige reactie uitgelegd dat wij het de afgelopen week erg druk hebben gehad, waardoor de verwerkingstijden van bestellingen helaas zijn opgelopen. Indien de levertijd te lang is en je niet langer wenst te wachten kun je de bestelling altijd nog annuleren, je betaling wordt dan uiteraard volledig teruggestort.

ja sorry ben beetje ongeduldig, ik zal het wel gewoon gaan afwachten!

Ik heb vorige week een incline bench, lange halterstang en gewichtschijven (2 van 20 kg gripper en 2 van 15 kg gripper) besteld. Had ook al gemaild wanneer het zou komen (vrijdag 9 jan. was mijn betaling ontvangen), dus ik wacht ook af :-). Geen probleem natuurlijk, kan gebeuren als het wat drukker is.

Wel een fijne winkel verder om te bestellen, de aflevering zal ook wel goedkomen. Ook supersnelle reactie op mijn emails. Ik denk dat ik hier wel vaker ga bestellen, ben nog geen winkel met een vergelijkbaar assortiment tegengekomen.

Ik heb 1 vraag: gaat deze bestelling in meerdere pakketjes via pakketpost verzonden worden? Of na telefonische afspraak?

Het gaat dus om een Barbarian Incline Bench, 30 mm lange gladde halterstang (167 cm), 2x20 kg 30mm gripper gewichtschijven en 2x15 kg 30mm gripper gewichtschijven.

Laatst bewerkt:
//

Laatst bewerkt:
Lopen jullie op het moment nog steeds een beetje achter met de bestellingen?

Terug
Naar boven