groent7
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 7
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is mooi.... ik heb vrijwel dezelfde bestelling gedaan en zelfs nog eerder dan jou (bestelnr 102387), maar alles staat nog steeds op wordt verwerkt.![]()
. Ik was blij dat er toevallig iemand thuis was iig... 
ja dat probleem heb ik ook en van mij zou tussen 1 en 3 dagen worden bezorgd

FYI: Mijn bestelling is van 27 december. Afgelopen vrijdag middag heb ik de mail in de bus gehad dat de status naar 'verzonden' is geweizigd. Met 3-7 werkdagen (zie site) verwachtte ik hem tussen a.s. woensdag en de dinsdag erna.
Kreeg vanmiddag een telefoontje van het vrouwtje dat het al bezorgd is. gelukkig was de bezorger zo vriendelijk om even te helpen alles binnen te zetten, aangezien bezorgen meestal tot de deur is. Ik had eigenlijk een telefoontje verwacht voor een leverafspraak aangezien ik wel thuis wilde zijn ivm naar binnen sjouwen ed , maar het is al gefixed![]()
Ook dus iets voor jou om rekening mee te houden als je ongeveer hetzelfde hebt besteld als ik. Ik was blij dat er toevallig iemand thuis was iig...
![]()

Ik heb al meerdere keren aangegeven dat de bestelling eerst nog wordt verwerkt en dat dit momenteel even wat langer duurt omdat we in een drukke periode zitten. Ik ga ervan uit dat je bestelling spoedig wordt verzonden, je krijgt daarvan per e-mail bericht.ja dat probleem heb ik ook en van mij zou tussen 1 en 3 dagen worden bezorgd
Bedankt voor je begripik heb in de kerstvakantie besteld maar ook nog nix gehoord,nog maar ff wachten dan.geduld is een schone zaak
Ik had eigenlijk een telefoontje verwacht voor een leverafspraak aangezien ik wel thuis wilde zijn ivm naar binnen sjouwen ed , maar het is al gefixed
Sommige leveranciers (onze transporteur verdeelt sommige bestellingen onder aan lokale leveranciers) proberen inderdaad soms te bezorgen zonder op voorhand een afspraak te maken – ongeacht onze mededeling om eerst contact op te nemen met onze klanten. Mocht er dan echter niemand thuis zijn dan zal er alsnog een afspraak worden gemaakt!Maar ik hoop wel dat er voor de levering even gebeld wordt... overdag is hier niemand thuis![]()
Dat heeft geen invloed op het verwerken van de bestelling hoorIk had hier gewoon eerder moeten posten, net zoals Khastarax...![]()

Dat is mooi.... ik heb vrijwel dezelfde bestelling gedaan en zelfs nog eerder dan jou (bestelnr 102387), maar alles staat nog steeds op wordt verwerkt.![]()
Heb jij toevallig die verzie met lat pulley ed...? Want ik ben hier de dozen aan nhet open maken en ik zie er dingen tussen zitten die ik niet besteld heb... Aangezienik nog nergens een pakbon oid ben tegengekomen ben ik een beetje huiverig om de rest allemaal naar zolder te verkassen en te opnenen. Straks is het de verkeerde bestelling en kan alles weer naar beneden (en is alles uitgepakt...)
Oei, kijk dan inderdaad even eerst alles na en stuur even een mailtje met wat er niet klopt!Heb jij toevallig die verzie met lat pulley ed...? Want ik ben hier de dozen aan nhet open maken en ik zie er dingen tussen zitten die ik niet besteld heb... Aangezienik nog nergens een pakbon oid ben tegengekomen ben ik een beetje huiverig om de rest allemaal naar zolder te verkassen en te opnenen. Straks is het de verkeerde bestelling en kan alles weer naar beneden (en is alles uitgepakt...)
Oei, kijk dan inderdaad even eerst alles na en stuur even een mailtje met wat er niet klopt!
) voor pulley station
) [EDIT] en idd, totaal gewicht klopt wel 

Staat de cage wel al opgebouwd?Nu eens kijken wanneer de Barbell binnenkomt en we iets kunnen met het power rack![]()

Roy, deze bestelling is nog niet verzonden. Zoals gezegd krijg je automatisch per e-mail bericht zodra de bestelling is verzonden.

Nee, dat gaat niet met deze bench.Vraagje over de Basic Line Narrow Bench.
http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p579_Basic-Line-Narrow-Bench.html
Kan dit ook gebruikt worden als rack om te squaten? Ik bedoel dan gewoon dat de steunen hoog genoeg kunnen worden gezet om een barbell in je nek te krijgen.