XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bezoekers in dit topic

Net klaar met het assembleren van mijn Fortex Power cage.
Even gerust en daarna getraind..

Ziet er echt heel goed uit,maar het belangrijkst is dat hij super stevig is! Alles past ook echt precies, de afwerking is top! De "West-side" hole spacing zijn zeker een aanrader. 5 cm afstand tussen de gaten is teveel voor mij persoonlijk tijdens het bankdrukken.
Ben super tevreden!

Ik ben van plan om nog 1 á 2 weken te trainen voordat ik review post op jullie website.

Hopelijk wordt de extensie waar eerder in dit topic over is gesproken voor een goede prijs aangeboden, dan haal ik die ook!
Lat pully extension zal helemaal optimaal zijn, maar ik weet dat jullie dat voorlopig niet van plan zijn. Tweede keus is een losse lat pully van Barbarian, maar dat zien we dan wel :)

Wel opletten bij Transmission hoor. Ze hadden die van mij verkeerd gesorteerd, en vervolgens gaven zij mij een verkeerde zending. Ik zag megatec op de doos staan ( ook van fitness-seller dus ), hierdoor kon ik hem corrigeren.
Wel een aardige man, maar hij heeft wel 5 keer verteld dat ik een kut pakket heb ivm de grootte ;p.
 
Net klaar met het assembleren van mijn Fortex Power cage.
Even gerust en daarna getraind..

Ziet er echt heel goed uit,maar het belangrijkst is dat hij super stevig is! Alles past ook echt precies, de afwerking is top! De "West-side" hole spacing zijn zeker een aanrader. 5 cm afstand tussen de gaten is teveel voor mij persoonlijk tijdens het bankdrukken.
Ben super tevreden!

Ik ben van plan om nog 1 á 2 weken te trainen voordat ik review post op jullie website.

Hopelijk wordt de extensie waar eerder in dit topic over is gesproken voor een goede prijs aangeboden, dan haal ik die ook!
Lat pully extension zal helemaal optimaal zijn, maar ik weet dat jullie dat voorlopig niet van plan zijn. Tweede keus is een losse lat pully van Barbarian, maar dat zien we dan wel :)

Wel opletten bij Transmission hoor. Ze hadden die van mij verkeerd gesorteerd, en vervolgens gaven zij mij een verkeerde zending. Ik zag megatec op de doos staan ( ook van fitness-seller dus ), hierdoor kon ik hem corrigeren.
Wel een aardige man, maar hij heeft wel 5 keer verteld dat ik een kut pakket heb ivm de grootte ;p.
Leuk om te horen dat je zo tevreden bent met het rack! Alvast bedankt voor de review die nog komt en heel veel succes met je training! :flex:

Goed opgelet bij de levering, al kunnen producten soms ook in andere dozen verpakt zitten (bijvoorbeeld als de originele doos beschadigd is) ;)

De opberg-extensie zal net zo scherp geprijsd worden als de rest van de reeks. Wat betreft een pulley optie is er wel een ontwerp maar ik weet nog niet zeker of we pulleys gaan aanbieden in de Fortex reeks.
 
Net klaar met het assembleren van mijn Fortex Power cage.
Even gerust en daarna getraind..

Ziet er echt heel goed uit,maar het belangrijkst is dat hij super stevig is! Alles past ook echt precies, de afwerking is top! De "West-side" hole spacing zijn zeker een aanrader. 5 cm afstand tussen de gaten is teveel voor mij persoonlijk tijdens het bankdrukken.
Ben super tevreden!

Ik ben van plan om nog 1 á 2 weken te trainen voordat ik review post op jullie website.

Hopelijk wordt de extensie waar eerder in dit topic over is gesproken voor een goede prijs aangeboden, dan haal ik die ook!
Lat pully extension zal helemaal optimaal zijn, maar ik weet dat jullie dat voorlopig niet van plan zijn. Tweede keus is een losse lat pully van Barbarian, maar dat zien we dan wel :)

Wel opletten bij Transmission hoor. Ze hadden die van mij verkeerd gesorteerd, en vervolgens gaven zij mij een verkeerde zending. Ik zag megatec op de doos staan ( ook van fitness-seller dus ), hierdoor kon ik hem corrigeren.
Wel een aardige man, maar hij heeft wel 5 keer verteld dat ik een kut pakket heb ivm de grootte ;p.
Cool, ik heb de cage een weekje of zo geleden gezien in hun showroom. Is echt een top-ding! Veel plezier mee!
 
Leuk om te horen dat je zo tevreden bent met het rack! Alvast bedankt voor de review die nog komt en heel veel succes met je training! :flex:

Goed opgelet bij de levering, al kunnen producten soms ook in andere dozen verpakt zitten (bijvoorbeeld als de originele doos beschadigd is) ;)

De opberg-extensie zal net zo scherp geprijsd worden als de rest van de reeks. Wat betreft een pulley optie is er wel een ontwerp maar ik weet nog niet zeker of we pulleys gaan aanbieden in de Fortex reeks.

Oke dan zal ik voortaan goed opletten. Zag wel dat de zending veel te klein was, ik had o.a. ook gewichten en een ram bar besteld. Ik zag de Ram bar al uitsteken in de andere zending. Daarnaast wilde hij me 2 dozen geven, terwijl de power cage alleen al 3 dozen was.

Ik vind Fortex idd erg scherp geprijsd voor wat je krijgt. Eerlijk gezegd had ik al vrij hoge verwachtingen, maar die zijn serieus overtroffen!

Cool, ik heb de cage een weekje of zo geleden gezien in hun showroom. Is echt een top-ding! Veel plezier mee!

Zal er zeker plezier mee hebben! :)
 
Ik vind Fortex idd erg scherp geprijsd voor wat je krijgt. Eerlijk gezegd had ik al vrij hoge verwachtingen, maar die zijn serieus overtroffen!

Zal er zeker plezier mee hebben! :)
Heel mooi om te horen :D Thanks!
 
Misschien geen slimme vraag, maar dit nieuwe cable station op jullie website heeft een gewichtsstapel van 36 kg (krachtoverbrenging 2:1). Wat betekent die krachtoverbrenging nu precies voor het maximale gewicht dat je daadwerkelijk heft - is dat meer of minder dan 36 KG?
 
Misschien geen slimme vraag, maar dit nieuwe cable station op jullie website heeft een gewichtsstapel van 36 kg (krachtoverbrenging 2:1). Wat betekent die krachtoverbrenging nu precies voor het maximale gewicht dat je daadwerkelijk heft - is dat meer of minder dan 36 KG?
Bij dit soort toestellen (met een katrol die je volledig in hoogte kunt verstellen) is het gewicht dat je tilt minder dan het daadwerkelijke gewicht. Dat komt door de manier waarop de katrollen/kabels moeten lopen om deze in hoogte te kunnen verstellen.

Dit geldt ook voor toestellen in de sportschool met dit systeem, dus daarin zit geen verschil ;)
 
Laatst bewerkt:
Bij dit soort toestellen (met een katrol die je volledig in hoogte kunt verstellen) is het gewicht dat je tilt minder dan het daadwerkelijke gewicht. Dat komt door de manier waarop de katrollen lopen. Dit geldt ook voor toestellen in de sportschool met dit systeem, dus daarin zit geen verschil.

Ok thnx :D Wel jammer, vanwege de beperkte diepte is dit toestel ideaal voor mijn kleine homegym. Ben alleen op zoek naar een variant die toch wel tot een kilootje of 90 gaat (ook verstelbaar). Zit zoiets er in de toekomst nog aan te komen of is de combinatie compact - verstelbaar - hoge gewichtsstapel gewoon niet realistisch?
 
Ok thnx :D Wel jammer, vanwege de beperkte diepte is dit toestel ideaal voor mijn kleine homegym. Ben alleen op zoek naar een variant die toch wel tot een kilootje of 90 gaat (ook verstelbaar). Zit zoiets er in de toekomst nog aan te komen of is de combinatie compact - verstelbaar - hoge gewichtsstapel gewoon niet realistisch?
Nee zo'n combinatie zul je niet snel vinden denk ik.

De Barbarian Wall Pulley komt een beetje in de buurt. Deze is compact en belastbaar tot 130 kg (1:1) maar die is niet verstelbaar, dus je hebt enkel een kabel boven en een kabel beneden.
 
Nee zo'n combinatie zul je niet snel vinden denk ik.

De Barbarian Wall Pulley komt een beetje in de buurt. Deze is compact en belastbaar tot 130 kg (1:1) maar die is niet verstelbaar, dus je hebt enkel een kabel boven en een kabel beneden.

Bedankt, weet na een poosje oriënteren inmiddels genoeg. Zit een grote bestelling aan te komen :)
 
Enig idee wanneer de ATX Ram Bar weer op voorraad is?

Wil de Ram Bar plus wat extra schijfjes gaan aanschaffen.
 
Eind november loopt mijn gym-abo af. Hoe lang op voorhand zou ik mijn bestelling dan best plaatsen. Er zit namelijk ook een ATX Ram bar bij. ;)
 
Eind november loopt mijn gym-abo af. Hoe lang op voorhand zou ik mijn bestelling dan best plaatsen. Er zit namelijk ook een ATX Ram bar bij. ;)
Moeilijk te voorspellen, waarschijnlijk zal er meer dan voldoende voorraad zijn maar als er veel pre-orders komen (ook in de andere landen) dan kan het erg snel gaan of kan de bar zelfs alweer uitverkocht zijn voor de nieuwe levering hier is aangekomen.

Een pre-order kan dus nooit kwaad, enkele weken van tevoren.
 
OK, ik zal dan ruim op voorhand bestellen met de vraag tegen het einde van november te leveren.
 
Heb vandaag de bestelling geplaatst voor mijn toekomstige homegym:

Barbarian Power Cage + Lat Pulley met 125 kg gewichtstapel
Barbarian Spotter Arms
ATX Ram Bar
Barbarian Multi Bench 2
Heavy Duty Flat Bench
Barbarian T-Bar Row Option
Olympische curlstang
Olympische halterstang 152 cm
MegaTec Squat-Calf Machine
5 kg rubberen olympische grip halterschijf
10 kg rubberen olympische grip halterschijf
20 kg rubberen olympische grip halterschijf
Barbarian Dumbbells Complete Set Set: 5 kg - 30 kg (11 paar)
Dumbbellrek 3 niveaus - 150 cm
Eenhandsgreep - Gesloten
Roeigreep smal
Lattrekstang 120cm - Bumperuiteinden
Tricepsgreep smal - V
Curl-Greep 50cm - Bumperuiteinden
Triceps Touw
ATX Pro Collars
Karabijnhaak 80 mm
Rubbertegel Platform

Ik kijk er al zooo naar uit!! Trainen wanneer ik wil, met de muziek die ik wil en met degelijk materiaal.
Geen tijd meer verliezen bij het over en weer rijden naar de Gym.
Hopelijk komt alles snel binnen.
 
Heb vandaag de bestelling geplaatst voor mijn toekomstige homegym:

Barbarian Power Cage + Lat Pulley met 125 kg gewichtstapel
Barbarian Spotter Arms
ATX Ram Bar
Barbarian Multi Bench 2
Heavy Duty Flat Bench
Barbarian T-Bar Row Option
Olympische curlstang
Olympische halterstang 152 cm
MegaTec Squat-Calf Machine
5 kg rubberen olympische grip halterschijf
10 kg rubberen olympische grip halterschijf
20 kg rubberen olympische grip halterschijf
Barbarian Dumbbells Complete Set Set: 5 kg - 30 kg (11 paar)
Dumbbellrek 3 niveaus - 150 cm
Eenhandsgreep - Gesloten
Roeigreep smal
Lattrekstang 120cm - Bumperuiteinden
Tricepsgreep smal - V
Curl-Greep 50cm - Bumperuiteinden
Triceps Touw
ATX Pro Collars
Karabijnhaak 80 mm
Rubbertegel Platform

Ik kijk er al zooo naar uit!! Trainen wanneer ik wil, met de muziek die ik wil en met degelijk materiaal.
Geen tijd meer verliezen bij het over en weer rijden naar de Gym.
Hopelijk komt alles snel binnen.
Nou dat wordt wel een flinke home gym :D Hoe groot is je ruimte?

Alvast veel plezier met je nieuwe equipment, stuur zeker wat foto's door!
 
Heb vandaag de bestelling geplaatst voor mijn toekomstige homegym:

Barbarian Power Cage + Lat Pulley met 125 kg gewichtstapel
Barbarian Spotter Arms
ATX Ram Bar
Barbarian Multi Bench 2
Heavy Duty Flat Bench
Barbarian T-Bar Row Option
Olympische curlstang
Olympische halterstang 152 cm
MegaTec Squat-Calf Machine
5 kg rubberen olympische grip halterschijf
10 kg rubberen olympische grip halterschijf
20 kg rubberen olympische grip halterschijf
Barbarian Dumbbells Complete Set Set: 5 kg - 30 kg (11 paar)
Dumbbellrek 3 niveaus - 150 cm
Eenhandsgreep - Gesloten
Roeigreep smal
Lattrekstang 120cm - Bumperuiteinden
Tricepsgreep smal - V
Curl-Greep 50cm - Bumperuiteinden
Triceps Touw
ATX Pro Collars
Karabijnhaak 80 mm
Rubbertegel Platform

Ik kijk er al zooo naar uit!! Trainen wanneer ik wil, met de muziek die ik wil en met degelijk materiaal.
Geen tijd meer verliezen bij het over en weer rijden naar de Gym.
Hopelijk komt alles snel binnen.
:bow::bow::bow::bow::bow:
 
Heb vandaag de bestelling geplaatst voor mijn toekomstige homegym:

Barbarian Power Cage + Lat Pulley met 125 kg gewichtstapel
Barbarian Spotter Arms
ATX Ram Bar
Barbarian Multi Bench 2
Heavy Duty Flat Bench
Barbarian T-Bar Row Option
Olympische curlstang
Olympische halterstang 152 cm
MegaTec Squat-Calf Machine
5 kg rubberen olympische grip halterschijf
10 kg rubberen olympische grip halterschijf
20 kg rubberen olympische grip halterschijf
Barbarian Dumbbells Complete Set Set: 5 kg - 30 kg (11 paar)
Dumbbellrek 3 niveaus - 150 cm
Eenhandsgreep - Gesloten
Roeigreep smal
Lattrekstang 120cm - Bumperuiteinden
Tricepsgreep smal - V
Curl-Greep 50cm - Bumperuiteinden
Triceps Touw
ATX Pro Collars
Karabijnhaak 80 mm
Rubbertegel Platform

Ik kijk er al zooo naar uit!! Trainen wanneer ik wil, met de muziek die ik wil en met degelijk materiaal.
Geen tijd meer verliezen bij het over en weer rijden naar de Gym.
Hopelijk komt alles snel binnen.
Wow dude! Mooi aankopen gedaan!
Veel plezier ermee.
 
Back
Naar boven