AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bezoekers in dit topic

Bij het Power Rack zal de extensie overigens wel de volledige hoogte zijn.
Zoals bij een ATX rack dan.
De extensie gaat bij mij sowieso niet passen als ik een volledig rack neem.

Dus voor mijn wordt het ofwel een half rack met later de extensie ofwel een volledig rack. Door het "kleine" prijsverschil is het wel moeilijk kiezen.

Zou je mijn vraag i.v.m. de pinnen om de schijven aan op te bergen nog kunnen beantwoorden? (zitten ze bij de extensie voor het halfrack?) Thanks.
 
Zoals bij een ATX rack dan.
De extensie gaat bij mij sowieso niet passen als ik een volledig rack neem.

Dus voor mijn wordt het ofwel een half rack met later de extensie ofwel een volledig rack. Door het "kleine" prijsverschil is het wel moeilijk kiezen.

Zou je mijn vraag i.v.m. de pinnen om de schijven aan op te bergen nog kunnen beantwoorden? (zitten ze bij de extensie voor het halfrack?) Thanks.
Ik weet nog niet of we de pinnen al erbij doen of los verkrijgbaar maken zodat mensen zelf kunnen beslissen hoeveel pinnen ze eraan hangen. Het maakt toch geen verschil of de pinnen los verkrijgbaar zijn of al inbegrepen zijn?
 
Ik weet nog niet of we de pinnen al erbij doen of los verkrijgbaar maken zodat mensen zelf kunnen beslissen hoeveel pinnen ze eraan hangen. Het maakt toch geen verschil of de pinnen los verkrijgbaar zijn of al inbegrepen zijn?
In de prijs misschien wel he. ;)
Maar op zich maakt dit niet veel uit nee. Je hebt wel gelijk dat het misschien beter is om de klant te laten beslissen hoeveel van die pinnen nodig zijn.
 
In de prijs misschien wel he. ;)
Maar op zich maakt dit niet veel uit nee. Je hebt wel gelijk dat het misschien beter is om de klant te laten beslissen hoeveel van die pinnen nodig zijn.
Nee, geen verschil. Als de pinnen erbij inbegrepen zijn zal de prijs van de extensie natuurlijk ook hoger zijn dan wanneer de pinnen los verkrijgbaar zijn ;)
 
Nee, geen verschil. Als de pinnen erbij inbegrepen zijn zal de prijs van de extensie natuurlijk ook hoger zijn dan wanneer de pinnen los verkrijgbaar zijn ;)
Ja, dat is duidelijk. Maar als pakket kan je het misschien goedkoper aanbieden dan wanneer alles los gekocht moet worden. Niet dus.
Hoewel de idee van een full rack me nog altijd erg aanstaat, begin ik toch ook wel in te zien dat een half rack met die extensie wel eens ideaal zou kunnen zijn voor mij.
Geen gedoe met schijven die overal rondslingeren, extra stabiliteit, vrijer staan bij het squatten, iets compacter ...
De enige nadelen zijn dat ik dan geen monkey bar heb en dat het ietsje duurder zal zijn.
 
Fitness Seller

Ik heb interesse in de landmine post die jullie momenteel in de uitverkoop hebben. Nu zie ik dat er binnenkort ook een ATX Landmine gaat komen, wat zal de prijs voor deze unit worden en heeft die meer bescherming voor de sleeves van de barbell? En wanneer gaat deze beschikbaar worden? Bedankt!
 
Fitness Seller

Ik heb interesse in de landmine post die jullie momenteel in de uitverkoop hebben. Nu zie ik dat er binnenkort ook een ATX Landmine gaat komen, wat zal de prijs voor deze unit worden en heeft die meer bescherming voor de sleeves van de barbell? En wanneer gaat deze beschikbaar worden? Bedankt!
48 euro, met bescherming, vanaf volgende week.

Beter wacht je dus op de ATX uitvoering ;)
 
Laatst bewerkt:
NIEUW

atx-bah-pt-detail02.jpg


ATX Post Landmine


Super scherp geprijsd! En dat met een gelagerd scharnier, verchroomde basis en een kunststof ring voor het beschermen van de halterstang :cool:

Er zijn ook diverse nieuwe grepen en accessoires verkrijgbaar voor de ATX Landmines:


atx-tbr-sig-h28.jpg

ATX Single Row Handle


atx-tbr-pal-h28.jpg

ATX Parallel Row Handle


atx-tbr-wid-h28.jpg

ATX Wide Row Handle


atx-cal.jpg

ATX Club Attachment


Meer nieuwe artikelen vind je hier!
 
Afgelopen weekend de barbarian power cage met 125kg gewichten stapel geinstaleerd en atx bar en bumbers uitgepakt en al getest, vandaag bericht gehad van de na levering en dan alles compleet. Heb even geduld moeten hebben maar dan heb je wel echt wat, ziet er allemaal echt super goed uit en echt degelijk materiaal. Nu weer even sparen voor de rest op mijn wish list. Ps die nieuwe atributen van atx zien er echt strak uit. Aleen een vraag je de geleide stangen van de pully hoe kan je die het beste onderhouden?
 
Afgelopen weekend de barbarian power cage met 125kg gewichten stapel geinstaleerd en atx bar en bumbers uitgepakt en al getest, vandaag bericht gehad van de na levering en dan alles compleet. Heb even geduld moeten hebben maar dan heb je wel echt wat, ziet er allemaal echt super goed uit en echt degelijk materiaal. Nu weer even sparen voor de rest op mijn wish list. Ps die nieuwe atributen van atx zien er echt strak uit. Aleen een vraag je de geleide stangen van de pully hoe kan je die het beste onderhouden?
Mooi om te horen dat je tevreden bent met de cage! :flex: Mocht je nog de tijd vinden voor een review op onze website dan wordt dat uiteraard op prijs gesteld :D

De pulley geleidestangen zijn redelijk onderhoudsvrij. Je kunt deze af en toe behandelen met een siliconenspray of teflonspray of iets dergelijks (geen olie, vet of andere spul dat vuil aantrekt).
 
Mooi om te horen dat je tevreden bent met de cage! :flex: Mocht je nog de tijd vinden voor een review op onze website dan wordt dat uiteraard op prijs gesteld :D

De pulley geleidestangen zijn redelijk onderhoudsvrij. Je kunt deze af en toe behandelen met een siliconenspray of teflonspray of iets dergelijks (geen olie, vet of andere spul dat vuil aantrekt).

Ok hartelijk dank voor de info
 
Ik heb nu een barbarian cage+pulley. Maar met de tijd moet ik mss naar een halfrack gaan. Past die pulley dan op een barbarian halfrack?
 
Kan je voor een HD-2 rack ook een pulley apart bestellen en makkelijk monteren?
 
Ik heb nu een barbarian cage+pulley. Maar met de tijd moet ik mss naar een halfrack gaan. Past die pulley dan op een barbarian halfrack?
Dat ligt eraan uit welk jaar de pulley komt en wanneer je het Half Rack koopt. Je zult dan moeten nakijken of jouw pulley compatibel is met het Half Rack. Op dit moment zijn de pulleys compatibel met alle drie de Barbarian racks (Power Cage / Half Rack / Smith Machine) vanaf bouwjaar 2015. Oudere pulleys of racks van voor 2015 zijn niet meer compatibel met de huidige modellen.

Je hebt dan echter wel nog een apart koppelstuk nodig om de pulley met het Half Rack te verbinden, die zou je dan dus nog los moeten bestellen. Die worden normaal gesproken echter niet los verkocht, aangezien er dan een pulley overblijft zonder koppelstuk (dus onbruikbaar). Dan zou je contact met onze klantenservice moeten opnemen over de mogelijkheden en kosten om een apart koppelstuk te bestellen.

Kan je voor een HD-2 rack ook een pulley apart bestellen en makkelijk monteren?
Dat kan, even per e-mail contact opnemen met de klantenservice voor prijzen en mogelijkheden.
 
Back
Naar boven