AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb vorige week een incline bench, lange halterstang en gewichtschijven (2 van 20 kg gripper en 2 van 15 kg gripper) besteld. Had ook al gemaild wanneer het zou komen (vrijdag 9 jan. was mijn betaling ontvangen), dus ik wacht ook af :-). Geen probleem natuurlijk, kan gebeuren als het wat drukker is.

Wel een fijne winkel verder om te bestellen, de aflevering zal ook wel goedkomen. Ook supersnelle reactie op mijn emails. Ik denk dat ik hier wel vaker ga bestellen, ben nog geen winkel met een vergelijkbaar assortiment tegengekomen.

Ik heb 1 vraag: gaat deze bestelling in meerdere pakketjes via pakketpost verzonden worden? Of na telefonische afspraak?

Het gaat dus om een Barbarian Incline Bench, 30 mm lange gladde halterstang (167 cm), 2x20 kg 30mm gripper gewichtschijven en 2x15 kg 30mm gripper gewichtschijven.
Leuk om te lezen, bedankt :)

Deze bestelling zal gewoon per pakketdienst verzonden worden.

Ok, bedankt voor de snelle reactie :).

na al het gezeur over de levertijden wou ik tog wel even zeggen dat het een mooie site is en dat er snel word gereageerd!

wat is trouwens het verschil tussen een power rack en een power cage?

gr. roy

wat is trouwens het verschil tussen een power rack en een power cage?

gr. roy

Denk dat een power cage een power rack is, maar niet andersom. Maar volgens mij hanteert elke fabrikant zijn eigen terminologie... marketing, geen discussie over mogelijk :D.

ooh want op de site van fitness seller staat een barbarian power cage en een barbarian power rack!

ooh want op de site van fitness seller staat een barbarian power cage en een barbarian power rack!

Volgens mij niet hoor. Ik zie zo snel Barbarian Power Cage, maar Powertec Power Rack. Verschillende fabrikanten gebruiken soms verschillende terminologie. What's in a name, zolang wat je koopt maar overeenkomt met wat je ziet ;). I.h.a. zou ik zeggen dat een rack een systeem is dat je in staat stelt een baar te 'racken' aan tenminste één paar steunen. Een cage is daar een speciaal geval van (en valt dus ook onder de 'racks') waarbij minstens 4 steunen aanwezig zijn, twee vóór en twee achter, die samen een soort kooi vormen, vandaar cage. Maar goed, kijk naar het plaatje, en koop wat je ziet :P.

Het is inderdaad gewoon een verschil in benaming, we hadden de Barbarian Power Cage net zo goed Barbarian Power Rack kunnen noemen.

Cage paste beter bij de Barbarian Line :)

Nee dat klopt niet, het Power Rack is van Powertec - niet van Barbarian

Mijn status is gistermiddag naar verzonden verandert :). Ik heb het helaas vandaag nog niet binnegekregen. Mijn vraag is of er ook op zaterdag wordt bezorgt:p

Haha ok dat is jammer

edit: Ik heb vandaag me spullen binnengekregen :) ziet er goed uit morge ophangen.

Ik ga hier zker in de toekomst meer bestellen

Laatst bewerkt:
Als je die gietijzen schijven gebruikt, hoeveel van 5kg passen er dan op 1 korte halterstang? En die prijs die er staat (32 euro) is voor 1 halterstang? Alvast bedankt!

Edit: het gaat over 50mm spul.

Laatst bewerkt:
heb gisteren m,n bestelling gekregen.maar dat was m,n geanuleerde bestelling.alles is compleet hoor mis alleen korte stang.en m,n riem die ik besteld heb is te groot mijn schuld te groot besteld.hoop niet dat jullie nog een x de bestelling sturen.die stang komt in orde wil m,n home gym toch nog uitbreiden bestel hem dan nog wel een binnenkort.ps alles ziet er super gelikt uit,heb het barbarian half rack met ftat bench klasse!!!!

Als je die gietijzen schijven gebruikt, hoeveel van 5kg passen er dan op 1 korte halterstang? En die prijs die er staat (32 euro) is voor 1 halterstang? Alvast bedankt!

Edit: het gaat over 50mm spul.
Vijf stuks. De prijs is inderdaad per stuk.

heb gisteren m,n bestelling gekregen.maar dat was m,n geanuleerde bestelling.alles is compleet hoor mis alleen korte stang.en m,n riem die ik besteld heb is te groot mijn schuld te groot besteld.hoop niet dat jullie nog een x de bestelling sturen.die stang komt in orde wil m,n home gym toch nog uitbreiden bestel hem dan nog wel een binnenkort.ps alles ziet er super gelikt uit,heb het barbarian half rack met ftat bench klasse!!!!
Ik heb je hierover enkele dagen geleden al een e-mail gestuurd, nadat de bestelling was verzonden was de fout namelijk aan het licht gekomen. Betreffende de stang kun je reageren op mijn e-mail, indien je de riem wenst te ruilen kun je dat ook in die e-mail vermelden en dan zal alles verder via de klantenservice worden afgehandeld.

Leuk om te horen dat je tevreden bent met het Half-Rack, veel plezier met trainen :)

Ik kreeg net een email dat mijn bestelling is verzonden :-). Ik wacht dus af en hoop dat het morgen bezorgd zal worden.
Ik zal hier nog wel even posten als het binnen is.

In ieder geval bedankt voor de goede service tot nu toe.

Nou eindelijk m`n Barbarian powercage binnen na (voor mij) lang wachten, effe snel in elkaar zetten...... staat een van de vier staanders helemaal scheef :eek:.
Wat blijkt... de hoekige bevestigingsplaat zit scheef op de staander is gelast.
Baal als een stekker... zit nu met een halfopgebouwde powercage.
Wel meteen gebeld, gemaild met foto`s enz, maar zal wel weer een tijd gaan duren omdat eerst de scheve staander opgehaald moet worden, waarna ik pas een andere krijg :sad:

Sorry moest het ff kwijt

Terug
Naar boven