- Waardering
- 10
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee in feite bieden we alleen nog zwart aan. Alle onderdelen van ATX worden nu standaard zwart geproduceerd, voor een enkel rack zal het waarschijnlijk veel te duur worden om deze in een aparte kleur te leveren.
Hahhaha, ja ik had me vergist, de Ram Bar. De hexbar krijg ik volgend jaar van hen.
Fitness Seller wenst alle Bodybuilding.nl members fijne feestdagen! Welke toffe fitness cadeaus hebben jullie dit jaar gekregen?
Happy holidays!![]()

Nee in feite bieden we alleen nog zwart aan. Alle onderdelen van ATX worden nu standaard zwart geproduceerd, voor een enkel rack zal het waarschijnlijk veel te duur worden om deze in een aparte kleur te leveren.
De Fortex racks zullen binnenkort wel in een aantal standaard kleuren beschikbaar zijn (blauw, rood, groen, wit en zwart).
Mooie toevoeging aan je home gym!Volgende week bestellen mijn vrouwtje en ik de Barbarian lat pulley met gewichtstapel ter aanvulling van onze home gym
Zit er een eindejaarskorting voor trouwe klanten in?![]()
Ja, ook het inklapbare rack. Alle kleuren zijn matte poedercoating.Ook het inklapbare rack van Fortex? Mat of glanzend? Is dit rack makkelijk te monteren?(bedoel niet de gaten boren of de bouten aanvijzen,dat kan een getrainde aap zelfs) bedoel dan om de 2 delen op de juiste afstand en hoogte te hangen,of komt er veel meetwerk aan te pas?
Heb al een tijdje interesse in dit rack vanwege de enorme plaatswinst.
Mooie toevoeging aan je home gym!
We hebben geen kortingsacties gepland.
Ja, ook het inklapbare rack. Alle kleuren zijn matte poedercoating.
Je kunt zelf bepalen op welke hoogte je de steunbalken bevestigd. Uiteraard dien je wel alles goed op te meten. Je kunt ook het hele rack opbouwen en tegen de muur houden om de gaten af te tekenen.

Zijn de kabels van de barbarian lat pulley lang genoeg om oefeningen te doen zoals bv: triceps pushdown en cable seated crunch? Op sommige toestellen moet je namelijk een soort verlengstuk gebruiken om de beweging vlot te kunnen doen zonder dat de gewichten bovenaan het toestel raken.
Zit een ketting bij van +- 50 cm zodat je je attachment lager hebt hangen. Gebruik die zelf nooit voor triceps pushdown en geen problemen met dat de gewichten helemaal boven aan zitten.
Super dat er de ketting al bij zit, dan hoef ik me geen zorgen te maken voor bepaalde oefeninge, bedankt bro!

Nee dat hebben we nooit overwogen omdat we met ATX de (high end) gyms aanspreken en die zoeken meestal geen inklapbare racks. Voor thuisgebruikers zou een ATX uitvoering waarschijnlijk veel te duur zijn, minstens twee tot drie keer zo duur als ons Fortex Folding Wall Rack bijvoorbeeld.Staat er een folding rack van ATX op de planning binnenkort? Dat zou echt een top combinatie zijn met alle mooie accessoires!
Dat zijn ook gewone niet-gekalibreerde gietijzeren gewichten (met een rubberen coating) dus die kunnen ook kleine afwijkingen hebben. Voordeel van deze uitvoering is de diameter en de kleurcode maar het is niet zo dat deze een veel nauwkeuriger gewicht hebben (dan kom je toch uit bij de powerlifting plates of bumper plates, die zijn wel een stuk nauwkeuriger).Zijn de gekleurde rubberen olympische halterschijven nauwkeuriger in gewicht dan de gietijzeren schijven (standaard of Barbarian)?
Het gaat mij ook om de kleurcode en de diameter. Dat vind ik wel 2 voordelen.Dat zijn ook gewone niet-gekalibreerde gietijzeren gewichten (met een rubberen coating) dus die kunnen ook kleine afwijkingen hebben. Voordeel van deze uitvoering is de diameter en de kleurcode maar het is niet zo dat deze een veel nauwkeuriger gewicht hebben (dan kom je toch uit bij de powerlifting plates of bumper plates, die zijn wel een stuk nauwkeuriger).
Alle bumpers zijn nauwkeuriger dan goedkope gietijzeren plates. Maar de duurdere bumper plates zijn nog een stuk secuurder inderdaad.Het gaat mij ook om de kleurcode en de diameter. Dat vind ik wel 2 voordelen.
Zijn alle bumpers nauwkeuriger of moet ik dan toch bij de ATX Premium of Urethaan gaan kijken? De Gym bumpers zouden nog een optie zijn. Maar over het algemeen vind ik die bumpers veel te dik. Vooral de 20kg en 25kg exemplaren.
Ik smijt er niet mee dus qua demping heeft het weinig voordelen voor mij.
De ATX powerlifting schijven zijn me veel te bling. Als het chroom mat zwart (of ook gewoon gekleurd) zou zijn, had ik ze veel mooier gevonden.