AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.501
Beste Fitness Seller,

Zijn de standaard ophangpinnen voor de Fortex extensie 30 mm? en waarom is er bij het Fortex rack gekozen voor 30 cm i.p.v. 20 cm?

Als er standaard 8 ophangpinnen bij zitten zouden de pinnen met 20 cm lengte toch ruim voldoende moeten zijn?.
Nee Fortex is enkel 50 mm. Ophangpunten van 20 cm zijn vrij kort. Bij onze ATX serie kopen mensen ook vrijwel enkel 30 cm, dus daar hebben we voor gekozen.

Beste,

Vinden jullie 15 euro verzendkosten op een riem van 70 euro niet een beetje gortig? ;) Het gaat nog via dpd ook.. :)

Groeten een bijna koper.
Zeker weten, de reden dat dit voor sommige producten onjuist berekend wordt is hier al vaker besproken maar dit zal in de nieuwe webshop opgelost zijn. Als je de bestelling hebt geplaatst kun je contact opnemen met onze klantenservice voor restitutie van een deel van de verzendkosten.

Ok mooi. 50 mm is prima voor mij. Had op mijn Barbarian rack 30 mm maar 50 mm is nog mooier natuurlijk.

Zijn de ophangpunten dezelfde als bij ATX?

• #9.503
Ok mooi. 50 mm is prima voor mij. Had op mijn Barbarian rack 30 mm maar 50 mm is nog mooier natuurlijk.

Zijn de ophangpunten dezelfde als bij ATX?
Nee Fortex krijgt eigen ophangpinnen, niet met zulke fancy rubberen bumpers en verborgen bouten zoals ATX heeft. De Fortex uitvoering zal natuurlijk ook wat goedkoper zijn :)

Laatst bewerkt:
Toevallig nog geen nieuws over de levering van de ATX Rotation Single Handle? :)

• #9.507
Ik zie dat de status idd ondertussen aangepast werd.

Status stond al een maandje op 'verwacht binnen twee weken' vandaar dat ik eens polste ;)
Dan is de verwachting telkens opgeschoven ;) dat gebeurt wanneer een levering vertraging oploopt, zoals deze maand sprake van was bij een aantal zendingen

Beste fitness-seller,
hebben de olypische dumbbells een echte 28mm grip dikte? ik heb er thuis 2 liggen (denk van helisports 2e hands dus niet zeker) die dunner zijn

• #9.509
Beste fitness-seller,
hebben de olypische dumbbells een echte 28mm grip dikte? ik heb er thuis 2 liggen (denk van helisports 2e hands dus niet zeker) die dunner zijn
Ik ging uit van wel maar ik heb het voor de zekerheid even voor je gemeten en de greepdikte is 25 mm. Ik zal dit melden aan de fabriek en zolang even aanpassen in de productbeschrijving.

De ECO dumbbells hebben wel een greepdikte van 28 mm maar die kan ik je niet aanraden, die zijn wel een stuk goedkoper maar die hebben ook echt een veel lagere kwaliteit (geen lagers, matige knurling, minder sterk als je ze zou neergooien met veel gewichten erop).

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: gose
Ik ging uit van wel maar ik heb het voor de zekerheid even voor je gemeten en de greepdikte is 25 mm. Ik zal dit melden aan de fabriek en zolang even aanpassen in de productbeschrijving.

De ECO dumbbells hebben wel een greepdikte van 28 mm maar die kan ik je niet aanraden, die zijn echt een stuk lagere kwaliteit (geen goede lagers, matige knurling, minder sterk als je ze zou neergooien met veel gewichten erop).
Mja, dat is dus iets dat me wel wat stoort aan die dumbbells. Voor de rest zijn ze echt prima, maar de handle had wel 28mm mogen zijn. 25mm is echt klein.

• #9.512
Mja, dat is dus iets dat me wel wat stoort aan die dumbbells. Voor de rest zijn ze echt prima, maar de handle had wel 28mm mogen zijn. 25mm is echt klein.
Dat is zeker prettiger. Maar die dumbbells zijn eerst ook 28 mm geweest anders hadden we die specs niet ingevuld. Ik ga het checken bij de fabriek :)

Nee Fortex krijgt eigen ophangpinnen, niet met zulke fancy rubberen bumpers en verborgen bouten zoals ATX heeft. De Fortex uitvoering zal natuurlijk ook wat goedkoper zijn :)

Ok thx. Ja ergens moet er toch wel een verschil blijven tussen Fortex en ATX .

Weten jullie wel al of de 8 pinnen gelijk bij de extension inbegrepen zijn of zijn deze ook los verkrijgbaar?

Nee Fortex is enkel 50 mm. Ophangpunten van 20 cm zijn vrij kort. Bij onze ATX serie kopen mensen ook vrijwel enkel 30 cm, dus daar hebben we voor gekozen.

Zeker weten, de reden dat dit voor sommige producten onjuist berekend wordt is hier al vaker besproken maar dit zal in de nieuwe webshop opgelost zijn. Als je de bestelling hebt geplaatst kun je contact opnemen met onze klantenservice voor restitutie van een deel van de verzendkosten.

Top! Groeten een koper :)

Zag net op de instagram van Donnie Thompson ('uitvinder' van de 'fat pad') dat hij niet echt opgezet is met de nieuwe ATX fat pad.
Misschien de naam een beetje veranderen om juridische blabla te voorkomen?

• #9.518
Zag net op de instagram van Donnie Thompson ('uitvinder' van de 'fat pad') dat hij niet echt opgezet is met de nieuwe ATX fat pad.
Misschien de naam een beetje veranderen om juridische blabla te voorkomen?
Ik zag het inderdaad al aankomen aangezien Donnie kopieën van zijn producten altijd uitlicht :o Er is echter nog steeds geen originele Donnie Thompson Fat Pad verkrijgbaar in Europa dus hebben wij een eigen variant gemaakt na aardig wat verzoeken van klanten. De naam ATX Thick Pad was misschien wat netter of handiger geweest.

Ik zal een en ander nog eens bespreken, bedankt voor de tip in ieder geval!

Laatst bewerkt:
Nog een dumbbellvraag:
Hoeveel gietijzeren schijven van 5kg passen er (veilig) op een 30mm schroefdraad dumbbell?

Terug
Naar boven