MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bezoekers in dit topic

Ik vind je antwoord geen steek houden maar dat zal dan wel aan mij liggen zeker. Ik zou de grote FS niet voor de borst willen stoten met vervelende vragen.Mea MAXIMA CULPA.
 
Ik vind je antwoord geen steek houden maar dat zal dan wel aan mij liggen zeker. Ik zou de grote FS niet voor de borst willen stoten met vervelende vragen.Mea MAXIMA CULPA.
Als jij na mijn toelichting nog steeds denkt dat wij binnen een maand na jouw suggestie dit product hebben ontwikkeld, getest (verschillende hardheden, verschillende soorten bekleding) en volgens hebben laten produceren en geleverd hebben gekregen (terwijl de zeevaart alleen al zo'n vijf weken duurt) - dan kan ik er verder niets meer op zeggen :)
 
Als jij na mijn toelichting nog steeds denkt dat wij binnen een maand na jouw suggestie dit product hebben ontwikkeld, getest (verschillende hardheden, verschillende soorten bekleding) en volgens hebben laten produceren en geleverd hebben gekregen (terwijl de zeevaart alleen al zo'n vijf weken duurt) - dan kan ik er verder niets meer op zeggen :)
Duidelijk.
 
Wtf Yasmine :roflol: Heb jij echt niets beters te doen?
Toch wel.

Blijkbaar zijn hier heel veel schaapjes die geen kritische vraag kunnen verteren.
 
Toch wel.

Blijkbaar zijn hier heel veel schaapjes die geen kritische vraag kunnen verteren.
Misschien stel je wel vragen die er eigenlijk niet echt toe doen.
Wat maakt het nu uit dat ze iets wel verkopen waarvan ze eerst gezegd hebben dat het er niet zou komen? Andersom zou vervelender zijn.
En dat ze dat speciaal zouden zijn gaan produceren omdat er 1 iemand ooit op een forumpje heeft gezegd dat het misschien een goed idee zou zijn ... Commercieel niet de beste strategie.
 
Misschien stel je wel vragen die er eigenlijk niet echt toe doen.
Wat maakt het nu uit dat ze iets wel verkopen waarvan ze eerst gezegd hebben dat het er niet zou komen? Andersom zou vervelender zijn.
En dat ze dat speciaal zouden zijn gaan produceren omdat er 1 iemand ooit op een forumpje heeft gezegd dat het misschien een goed idee zou zijn ... Commercieel niet de beste strategie.
Dat heb ik ook nooit geïnsinueerd.
 
Dat heb ik ook nooit geïnsinueerd.
Je insinueerde dat jouw idee werd weggewuifd door mij en denkt nu dat wij het ATX Fat Pad vervolgens toch binnen drie weken hebben gemaakt op basis van jouw suggestie. Als dat zo was zou ik je die eer absoluut wel toekennen hoor. Er is echter al jaren een originele Amerikaanse Fat Pad is en ik heb al aangegeven dat wij op basis daarvan enkele maanden geleden begonnen zijn een eigen variant te maken, maar dat geloof je niet. Daarnaast is jouw suggestie alleen al onmogelijk qua levertijd (laat staan de tijd die nodig is voor het ontwikkelen, prototypen, produceren, fotograferen etc. van het product).

Je stelt ook helemaal geen vervelende of kritische vraag maar je bent wel de enige die twijfelt aan mijn antwoord. Dat is jammer maar het is niet nodig om hierover verder in discussie te gaan en allerlei conspiracies in het leven te roepen :o

Bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Hallo FS,

Zijn de Jhooks op het Barbarian Half rack (+lat pulley) en smith cable rack geschikt voor de ATX specialty bars (MG/SSB)?

Voor het BB smith cable rack zijn standaard geen langere spotters te krijgen?
 
Hallo FS,

Zijn de Jhooks op het Barbarian Half rack (+lat pulley) en smith cable rack geschikt voor de ATX specialty bars (MG/SSB)?

Voor het BB smith cable rack zijn standaard geen langere spotters te krijgen?
Ja die zijn geschikt voor speciality bars.

Nee er is maar één type spotter voor dit rack.
 
Ik sport op zolder en heb daar plaklaminaat (een paar mm pvc) op de betonnen vloer liggen, voor een klein deel liggen daar wat van deze puzzelmatten op:
Puzzelmat 50 x 50 x 1,2 cm
Daar ben ik niet zo te spreken over, ik heb nog relijk wat last van contactgeluiden en ook de structuur vind ik niet echt prettig.
Ik heb ook een paar van deze tegels:
Rubbertegel 50 x 50 x 3 cm
Om op te dealiften o.a. en daar ben ik veel meer over te spreken, maar ik vind ze wat zacht om op te staan.

Nu wil ik een flink deel van mijn zolder (12,5 vierkante meter) voorzien van een nette vloer en mijn oog is gevallen op deze matten:
Rubbermat 10 mm
Zijn deze absorberend genoeg om zo goed als al het contactgeluid tegen te gaan, maar stevig genoeg om niet dat "zachte" gevoel van de 3 cm tegels te hebben? Met contactgeluid bedoel ik trouwens niet het geluid van een zware barbell die je neerzet tijdens dealiften o.i.d., maar o.a. het samenstellen van 30mmm schroefdumbbells. Als ik dat nu doe op de puzzematten hoor je dat gewoon een verdieping lager nog, doe ik het op de 3cm tegels, dan hoor je niets. En is deze vloer sterk genoeg om met een zware halterbank heen en weer te rijden?
 
Onlangs de ATX dip-belt gekocht, erg tevreden mee. Stevig, zit niet oncomfortabel en kan flinke gewichten aan (tot nu toe).
 
Ik sport op zolder en heb daar plaklaminaat (een paar mm pvc) op de betonnen vloer liggen, voor een klein deel liggen daar wat van deze puzzelmatten op:
Puzzelmat 50 x 50 x 1,2 cm
Daar ben ik niet zo te spreken over, ik heb nog relijk wat last van contactgeluiden en ook de structuur vind ik niet echt prettig.
Ik heb ook een paar van deze tegels:
Rubbertegel 50 x 50 x 3 cm
Om op te dealiften o.a. en daar ben ik veel meer over te spreken, maar ik vind ze wat zacht om op te staan.

Nu wil ik een flink deel van mijn zolder (12,5 vierkante meter) voorzien van een nette vloer en mijn oog is gevallen op deze matten:
Rubbermat 10 mm
Zijn deze absorberend genoeg om zo goed als al het contactgeluid tegen te gaan, maar stevig genoeg om niet dat "zachte" gevoel van de 3 cm tegels te hebben? Met contactgeluid bedoel ik trouwens niet het geluid van een zware barbell die je neerzet tijdens dealiften o.i.d., maar o.a. het samenstellen van 30mmm schroefdumbbells. Als ik dat nu doe op de puzzematten hoor je dat gewoon een verdieping lager nog, doe ik het op de 3cm tegels, dan hoor je niets. En is deze vloer sterk genoeg om met een zware halterbank heen en weer te rijden?

Ik heb de 3 cm tegels en vind ze niet te zacht. Merk zelfs niks tijdens het squaten.
 
Misschien dat het komt doordat ik gewend ben om vrijwel direct op beton te staan dat ik het te zacht vind. Ik heb inmiddels gezien dat ze ook 50x50cm tegels hebben van die 1cm dikke matten. Ik moet binnenkort nog wat kleine spulletjes bestellen, dan bestel ik gewoon twee van die tegels mee, dan kan ik uitproberen wat mij het beste bevalt
 
Misschien dat het komt doordat ik gewend ben om vrijwel direct op beton te staan dat ik het te zacht vind. Ik heb inmiddels gezien dat ze ook 50x50cm tegels hebben van die 1cm dikke matten. Ik moet binnenkort nog wat kleine spulletjes bestellen, dan bestel ik gewoon twee van die tegels mee, dan kan ik uitproberen wat mij het beste bevalt
Ik trainde eerst rechtstreeks op een betonnen vloer en nu op die matten. Ik heb er totaal geen last van.
Ik ben wel ooit in een gym geweest die ook een soortgelijk type matten had liggen en die waren wel veel te zacht. Misschien heb jij enkele van dat type en zijn die erg verschillend aan die van FS?
 
Het zijn tegels van FS die ik heb, maar ik ben even een het puzzelen geslagen op zolder en ik denk dat ik gewoon voor 1cm dikke matten zal gaan. Ik denk er nu over na om zo goed als de gehele zolder er mee vol te leggen en dan wil ik dat de deur er overheen kan open draaien. Iets van 17 a 18 vierkante meter heb ik dan nodig dus 2 van dit soort rollen is ook een optie.
Professionele rubbermatten op rol koop je bij Fitness Seller - Fitness Seller
 
Ik sport op zolder en heb daar plaklaminaat (een paar mm pvc) op de betonnen vloer liggen, voor een klein deel liggen daar wat van deze puzzelmatten op:
Puzzelmat 50 x 50 x 1,2 cm
Daar ben ik niet zo te spreken over, ik heb nog relijk wat last van contactgeluiden en ook de structuur vind ik niet echt prettig.
Ik heb ook een paar van deze tegels:
Rubbertegel 50 x 50 x 3 cm
Om op te dealiften o.a. en daar ben ik veel meer over te spreken, maar ik vind ze wat zacht om op te staan.

Nu wil ik een flink deel van mijn zolder (12,5 vierkante meter) voorzien van een nette vloer en mijn oog is gevallen op deze matten:
Rubbermat 10 mm
Zijn deze absorberend genoeg om zo goed als al het contactgeluid tegen te gaan, maar stevig genoeg om niet dat "zachte" gevoel van de 3 cm tegels te hebben? Met contactgeluid bedoel ik trouwens niet het geluid van een zware barbell die je neerzet tijdens dealiften o.i.d., maar o.a. het samenstellen van 30mm schroefdumbbells. Als ik dat nu doe op de puzzematten hoor je dat gewoon een verdieping lager nog, doe ik het op de 3cm tegels, dan hoor je niets. En is deze vloer sterk genoeg om met een zware halterbank heen en weer te rijden?
De 1 cm dikke rubbermat zal natuurlijk veel minder dempen dan de 3 cm dikke tegels. In hoeverre dat het geluid van jouw zware barbell zal dempen durf ik zo niet te zeggen...

Onze 100 x 100 cm rubbertegels zijn overigens volledig massief, dus die zullen wat harder aanvoelen dan de 50 x 50 x 3 cm rubbertgels (die hebben noppen aan de onderkant dus die kunnen wat indrukken). Je zou ook eens kunnen proberen om je huidige puzzelmatten bovenop je huidige rubbertegels kunnen leggen, dan heb je een harder oppervlak om op te staan dat niet indrukt.

Onlangs de ATX dip-belt gekocht, erg tevreden mee. Stevig, zit niet oncomfortabel en kan flinke gewichten aan (tot nu toe).
Leuk om te horen, bedankt voor de feedback. Veel plezier ermee!
 
Deadliften e.d. zal ik blijven doen op 3cm tegels, die leg ik dan gewoon op de rubbermatten. Tzt wil ik ook een deadlift platform hebben.

Ik heb er nog een over nagedacht en ik kies dan voor een 1cm vloer die zo goed als de hele zolder beslaat, dat gaat met 3cm tegels niet lukken.

Is er nog verschil in kwaliteit wat betreft de losse matten of de grote rollen?
 
Deadliften e.d. zal ik blijven doen op 3cm tegels, die leg ik dan gewoon op de rubbermatten. Tzt wil ik ook een deadlift platform hebben.

Ik heb er nog een over nagedacht en ik kies dan voor een 1cm vloer die zo goed als de hele zolder beslaat, dat gaat met 3cm tegels niet lukken.

Is er nog verschil in kwaliteit wat betreft de losse matten of de grote rollen?
Voor een volledige vloer zijn die 8 mm of 10 mm dikke matten inderdaad prima, als je dan je dikkere tegels nog blijft gebruiken voor extra demping bij deadlifts.

De verschillende rollen en matten zijn nagenoeg gelijk, je kunt de dichtheid en dergelijke terugvinden in de specificaties. Een rol is wat makkelijker en mooier te leggen (minder naden).
 
Back
Naar boven