- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De nieuwe Fortex zending komt eind deze maand (deze week nog) binnen, zie de status op de productpagina.Is het al bekend of de Fortex wall racks deze keer binnen zullen komen?
Bedoel je ons MegaTec Wall Rack of heeft Powertec inmiddels ook een uitvoering?Hoi fitness seller,
Ik heb nu een homegym met een goede basis. Powertec wall rek, atx barbell met bumpers en een platform. Maar nu heb ik nog wat klein spul nodig.
Als in straps en magnesuim. Wat zouden jullie daarib aanraden. Ik zie dat jullie verschillende stof hebben van straps. En qua magnesium zowel vloeibaar als blokken.

ja ik bedoel de megatac haha.Bedoel je ons MegaTec Wall Rack of heeft Powertec inmiddels ook een uitvoering?
Qua straps en magnesium valt er niet specifiek iets aan te raden, dat is erg persoonlijk. Normale katoenen straps zijn prima maar er zijn ook lifters die de voorkeur geven aan nylon of leder. Nylon is een stuk duurzamer dan katoen maar die dien je wel echt in te dragen en op te ruwen, in het begin is het nylon namelijk erg glad. Leder is meestal wat comfortabeler te dragen (zodra de straps zijn ingedragen) en vormt zich uiteindelijk ook een beetje naar je handen en naar de bar, deze zijn ook erg gripvast. Een nadeel dat je van lederen straps zou kunnen ervaren is echter dat deze meestal wat dikker zijn en dat je ze misschien was moeilijker kunt bevestigen dan katoenen of nylon straps.
Wat betreft magnesium geeft vloeibaar magnesium minder troep, als je dat belangrijk vindt. Poeder is echter een stuk goedkoper en old school![]()

Zulke exacte cijfers zijn helaas niet bekend voor sluitingen. Bovendien kunnen plastic sluitingen hun sluitkracht deels verliezen na verloop van tijd.tot hoe zwaar per kant zou je de olympiche dumbbells veilig kunnen gebruiken als je er lockjaw collars op gebruikt?
De Fortex Flat Bench is eindelijk weer leverbaar en is nu volledig gemaakt naar IPF specs!
![]()
Alle andere Fortex toestellen zijn ook weer binnengekomen, inclusief enkele nieuwe toestellen (Adjustable Bench, Rack Extensions, Weight Pins, Bumper Plate Tree).
Deze zullen hopelijk in de loop van de volgende week allemaal beschikbaar zijn!
Het is wel echt een fijn bankjeJammer dat ik ondertussen al een ander bankje heb gekocht, aangezien ik niet zolang wilde wachten (vanaf oktober), wellicht in de toekomst het bankje verkopen en deze in de plaats. Zijn er al foto's van de andere producten?

Same hereDie Fortex bank is echt super en zeker voor een mooie prijs. Kan hem aanbevelen!
Mijn verstelbare bankje niet meer gebruikt sinds ik hem heb ( maar deed al weinig incline).
Is de folding wall rack ook binnen gekomen?De Fortex Flat Bench is eindelijk weer leverbaar en is nu volledig gemaakt naar IPF specs!
Alle andere Fortex toestellen zijn ook weer binnengekomen, inclusief enkele nieuwe toestellen (Adjustable Bench, Rack Extensions, Weight Pins, Bumper Plate Tree).
Deze zullen hopelijk in de loop van de volgende week allemaal beschikbaar zijn!
Ja, zoals gezegd zijn alle andere Fortex toestellen ook binnengekomen

Ja die kun je gewoon los bestellen maar staat niet op onze website, mail dus even naar onze klantenservice.Hoi FS,
Ik heb vorig jaar de barbarian Smith cable rack bij jullie gekocht, nu mis ik eigenlijk als enige nog een lat pulley in mn homegym, nu zag ik op een Duitse site dat je ook los de lat pulley kan kopen die je aan je rack kan koppelen,
Nu mij vraag, verkopen of gaan jullie deze optie ook verkopen en is hij eventueel ook plate loaded te koop ipv steekgewicht?
Link hier beneden, van wat ik precies bedoel,
Bij voorbaat dank.
Barbarian Line - Latzuganbau für Smith-Cable-Rack - Steckgewichte
Ja die kun je gewoon los bestellen maar staat niet op onze website, mail dus even naar onze klantenservice.
Overigens zul je bij oudere racks wel zelf de gaten moeten boren! Die waren namelijk nog niet aanwezig in de eerste uitvoering.
Nee daar bestaan helaas geen andere accessoires voor.Hebbeb jullie een optie voor langere spotters of andere uitbreidingen voor het mega tec wall rack?