AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bezoekers in dit topic

Thanks! Squat vrijwel alleen met SSB, dus center knurl niet nodig, diepte van de knurling ook vergelijkbaar?
Ik dacht uit een ander topic te begrijpen dat er een oudere versie was zonder ribbels op de sleeves?
Of is dat enkel bij de rambar?
De knurling is hetzelfde bij alle ATX Power Bars, behalve de subtiele verschillen in de dikte van de diverse coatings. De ATX bars hebben altijd ribbels op de sleeve gehad. Dat er soms kleine verschillen zijn in de ribbels kan voorkomen.
 
Hebben jullie ook 50mm schijven met een gewicht van 0.125 en 0.250 kg? Ik zie alleen 0.5 kg als laagste gewicht
 
Kijk die had ik nog niet gevonden op de site, dankje. Ook geen plannen voor 0,125?
Al jaaaaren plannen voor, ook jaren geleden ooit even in het assortiment gehad, toen weer niet. Weinig vraag naar dus we hebben die plannen ook nooit echt doorgezet. Ik zal er nog eens achteraan gaan maar dat zou dus sowieso pas over enkele maanden zijn (als het überhaupt doorgaat).
 
Al jaaaaren plannen voor, ook jaren geleden ooit even in het assortiment gehad, toen weer niet. Weinig vraag naar dus we hebben die plannen ook nooit echt doorgezet. Ik zal er nog eens achteraan gaan maar dat zou dus sowieso pas over enkele maanden zijn (als het überhaupt doorgaat).
Ik heb 0,25kg schijfjes en gebruik ze nooit.
Ik vraag me eigenlijk af waarom je 0,125kg nodig zou hebben.
 
De gekleurde fortex power racks en het fortex bankje komen die nog terug in het assortiment? Zoja, enig idee, wanneer?
 
De gekleurde fortex power racks en het fortex bankje komen die nog terug in het assortiment? Zoja, enig idee, wanneer?
Daar is voorlopig helaas nog geen nieuwe levertermijn van bekend. Wacht de zomer even af voor meer nieuws ;) :cool:
 
Dit vind ik wat jammer. Had in november 2018 al eens een email gestuurd en dan was het antwoord nog dat de Fortex racks in maart terug beschikbaar zouden zijn. Daarna was het Mei/Juni en nu is het al wachter tot de zomer voor nieuws (en waarschijnlijk nog een maand of 2 alvorens ze te kunnen bestellen).

Eerlijk gezegd ga ik dan toch eens elders naar een prijs/kwaliteit half rack moeten beginnen zoeken.
 
Dit vind ik wat jammer. Had in november 2018 al eens een email gestuurd en dan was het antwoord nog dat de Fortex racks in maart terug beschikbaar zouden zijn. Daarna was het Mei/Juni en nu is het al wachter tot de zomer voor nieuws (en waarschijnlijk nog een maand of 2 alvorens ze te kunnen bestellen).

Eerlijk gezegd ga ik dan toch eens elders naar een prijs/kwaliteit half rack moeten beginnen zoeken.
Dan hoef je niet ver te zoeken, kijk bijvoorbeeld eens naar onze MegaTec, Barbarian Line of ATX racks ;)
 
Van de MegaTec vind ik de spotter arms van 30cm wat te kort. De 50 cm spotter arms van de Fortex en Barbarian vind ik dan toch beter voor mijn mentale gemoedsrust.

Het Barbarian Half Rack vind ik zeker een goede optie, maar is momenteel ook niet leverbaar. :eyes:

Had ik misbegrepen of waren er ook nieuwe/aangepaste ATX (half) racks op komst? (duurder, maar ze zijn zo mooi)
 
Van de MegaTec vind ik de spotter arms van 30cm wat te kort. De 50 cm spotter arms van de Fortex en Barbarian vind ik dan toch beter voor mijn mentale gemoedsrust.

Het Barbarian Half Rack vind ik zeker een goede optie, maar is momenteel ook niet leverbaar. :eyes:

Had ik misbegrepen of waren er ook nieuwe/aangepaste ATX (half) racks op komst? (duurder, maar ze zijn zo mooi)
De ATX racks en rigs krijgen inderdaad weer een update maar die zijn voor thuisgebruik helaas wel wat prijzig ja...

Het Barbarian Half Rack wordt over circa twee weken weer verwacht :thumbs:
 
Wanneer krijgen jullie de MegaTec Lever Arm Multi Press weer op voorraad?
 
Wanneer krijgen jullie de MegaTec Lever Arm Multi Press weer op voorraad?
Hallo Jeroen, welkom op het Bodybuilding.nl forum!

De nieuwe levering van MegaTec wordt eind volgende week (of begin van de week daarna) verwacht.
 
F4C7C2EE-9164-4E2F-9DAC-8BBCCF0775C4.jpeg
 
Wat is het best op mijn barbarian wall pulley in te vetten? Ik heb voor de eerste keer de 3 in 1 lubricate en cleaning oil gebruikt van de cleaning set. Mss beter teflon spray ofzo? Of is er wat beter?
 
Wat is het best op mijn barbarian wall pulley in te vetten? Ik heb voor de eerste keer de 3 in 1 lubricate en cleaning oil gebruikt van de cleaning set. Mss beter teflon spray ofzo? Of is er wat beter?
Ik meen hier ooit gelezen te hebben dat ze teflon spay aanraden ja.
 
Teflon of siliconen spray is inderdaad een prima optie. Olie en smeervet kan ook maar die trekken over het algemeen sneller vuil aan.
 
Back
Naar boven