Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bezoekers in dit topic

Wanneer komt de Fortex Powerlift Riem - Quick-Release weer terug op voorraad?
 
https://www.fitness-seller.nl/megatec-power-rack/

Begrijp ik uit 'Halterstang, gewichten en accessoires niet inbegrepen' dat het rack geleverd wordt zonder J-Hooks en Dip bar?
Wat zit er in dit pakket allemaal bij inbegrepen?
In de productbeschrijving en/of specificaties staat altijd aangegeven wat er inbegrepen is. Het MegaTec Power Rack wordt bijvoorbeeld geleverd inclusief één paar J-Hooks, één paar Noodsteunen en de Dip Bars.

Alle andere accessoires die eventueel op de foto's zichtbaar zijn, maar die dus niet in de productbeschrijving vermeld staan, zijn niet inbegrepen. Bijvoorbeeld een trainingsbank, weerstandsbanden, kabelgrepen etc.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De Barbarian Leg Master en het ATX Belt Squat Machine , staan die opgesteld in Sittard ?
En enig idee wanneer de Barbarian Leg Extension / Leg Curl weer op voorraad is ?

Alvast bedankt
 
Zijn er grote verschillen tussen de Barbarian Glute Ham Developer en de pro variant?
 
De Barbarian Leg Master en het ATX Belt Squat Machine , staan die opgesteld in Sittard ?
En enig idee wanneer de Barbarian Leg Extension / Leg Curl weer op voorraad is ?

Alvast bedankt
De Leg Master niet, de Belt Squat wel.

Voor de voorraad a.u.b. even mailen naar onze klantenservice, dan zul je maandag meteen antwoord krijgen (ik heb nu helaas geen gegevens bij de hand).

Zijn er grote verschillen tussen de Barbarian Glute Ham Developer en de pro variant?
De PRO uitvoering is groter en hoger, bijna 50% zwaarder, meer verstelmogelijkheden, tweedelig kussen...

Voor thuis zal de normale (goedkopere) variant prima volstaan, die wordt ook gewoon in gyms gebruikt :)
 
Komt de Heavy Duty Flat Bench nog weer op voorraad?
 
Ik heb helaas maar bepertke ruimte in mijn home gym, waardoor een normale legpress niet past :(
Ik zie echter dat Powertec een Leg Press accessoire heeft voor hun multi bench:
https://www.powertec.com/workbench-leg-press-accessory

Zijn er plannen om dit accessoire ook uit te brengen voor de Barbarian Multi Bench 2.0?
En zo niet:
1. Why not?
2. Past deze van Powetec op de Barbarian Bench?

Bedankt alvast!
 
Mantje die powertec leg press heb ik ook gehad. Waardeloos apparaat!
Misschien net leuk voor de kuiten, maar doe het iets zwaarder en de hele zooi raakt uit balans.
Ik heb deze vervangen voor een ssb.

Fitness Seller verkopen jullie ook smallere j-cups voor de barbarian rack? (Sandwich)
 
Komt de Heavy Duty Flat Bench nog weer op voorraad?
Deze flat bench zal vervangen worden voor een nieuw model, binnen enkele maanden.

Ik heb helaas maar bepertke ruimte in mijn home gym, waardoor een normale legpress niet past :(
Ik zie echter dat Powertec een Leg Press accessoire heeft voor hun multi bench:
https://www.powertec.com/workbench-leg-press-accessory

Zijn er plannen om dit accessoire ook uit te brengen voor de Barbarian Multi Bench 2.0?
En zo niet:
1. Why not?
2. Past deze van Powetec op de Barbarian Bench?

Bedankt alvast!
Daar zijn geen plannen voor, omdat dit in onze ogen een slecht functionerend accessoire is. Wij willen enkel accessoires aanbieden die kwalitatief en functioneel zijn. Dat is ook de reden dat wij bijvoorbeeld geen Lat Pulldown accessoire aanbieden voor de multi bench. Misschien kunnen we hier in de toekomst nog eens naar kijken maar voorlopig is daar helaas geen tijd voor vanwege andere projecten.

Volgens mij past het Powertec accessoire ook in het Barbarian bankje, mits er de afgelopen vijf jaar niets meer veranderd is aan de afmetingen. Maar dat weet ik niet zeker, dus ik kan helaas geen volledige compatibiliteit en veiligheid garanderen. Je zou dit zelf moeten uitproberen.

verkopen jullie ook smallere j-cups voor de barbarian rack? (Sandwich)
Nee, enkel de normale Barbarian J-Cups.

Fitness Seller : komen deze er ook ooit voor de Barbarian line?
Helaas niet, de Barbarian Line zal nu en in de toekomst enkel nog de normale Barbarian J-Cups hebben.
 
Hoi,

Ik heb momenteel een Fortex power rack met barbel en gewichten. Graag zou ik een lat pull down erbij willen.
Is er een groot verschil tussen de lat pull down van megatec en barbarian? Ik gebruik geen extreme gewichten, maar ik wil wel zoveel mogelijk oefeningen uit kunnen voeren. Waarop wint de barbarian dan?
Ik vind het namelijk geen probleem om 80 euro meer uit te geven voor iets dat lang mee gaat, maar het is zonde als ik hier niets van merk.

Wat adviseer jij mij daarnaast om als accessoires aan te schaffen voor mijn eerste lat pully? Welke grips / evt onderhoud spul?

Gr.
 
Hoi,

Ik heb momenteel een Fortex power rack met barbel en gewichten. Graag zou ik een lat pull down erbij willen.
Is er een groot verschil tussen de lat pull down van megatec en barbarian? Ik gebruik geen extreme gewichten, maar ik wil wel zoveel mogelijk oefeningen uit kunnen voeren. Waarop wint de barbarian dan?
Ik vind het namelijk geen probleem om 80 euro meer uit te geven voor iets dat lang mee gaat, maar het is zonde als ik hier niets van merk.

Wat adviseer jij mij daarnaast om als accessoires aan te schaffen voor mijn eerste lat pully? Welke grips / evt onderhoud spul?

Gr.
Ik adviseer klanten vrijwel altijd om de Barbarian uitvoering te kiezen, aangezien het prijsverschil zo gering is. Deze is namelijk 50% zwaarder (en dus stabieler) en heeft een hogere strekmaat (dus beter geschikt voor langere personen). Tenzij je budget of de hoogte van je plafond het niet toelaten, dan is de MegaTec wellicht de betere optie voor jou.

Qua oefeningen heeft elk toestel exact dezelfde functionaliteiten. Onderhoud is nauwelijks nodig, hooguit af en toe smeren (bijvoorbeeld met teflonspray of siliconenspray) en wellicht ooit eens katrollen vervangen als die zouden verslijten.

Wat betreft kabelaccessoires kun je het zo gek maken als je wil. Een lattrekstang en roeigreep zijn de basis maar je kunt dit uitbreiden met nog veel meer accessoires, zoals een eenhandsgreep, triceps touw, biceps/triceps stang, enkel straps etc. Hier vind je een overzicht van al onze kabelaccessoires: https://www.fitness-seller.nl/krachtapparatuur/kabelaccessoires/
 
Back
Naar boven