Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.723
Ah, OK. Ik dacht dat ergens gelezen te hebben ... (IG van ATX meen ik).
Komen er in het geheel geen half-racks in de 650 of 750 lijn?
Er komen nog twee nieuwe Half Racks, namelijk de HRX-620 (goedkoper model) en de HRX-750 (vergelijkbaar met het Power Rack PRX-750).

Volgens mij heb ik een tijd geleden van beide modellen een preview afbeelding gepost hier in dit topic :)

Edit: in deze post staat een afbeelding van de HRX-750.

• #10.725
Dan worden de 650 racks aangepast met 25MM spacing? Want nu hebben ze dit niet?
Nee dit worden aparte modellen (waarschijnlijk PRX-655 en PRX-755). Die zijn verder identiek aan de PRX-650 en PRX-750, behalve dan met 25 mm spacing.

Dit zal ook nog wel even duren, niet voor eind april of begin mei, aangezien er vertragingen zijn in China vanwege de virusdreiging de afgelopen weken.

Laatst bewerkt:
@Fitness Seller ik heb onlangs een ongebruikte 2hands barbell gekocht waar enkel opstaat “professional barbel”, oranje letters op zwart plaatje en rubbers, zwarte stang met metaalkleurige sleeves

De persoon zei dat dit een “oud” model is dat hij bij jullie gekocht heeft, vorige model van de powerlifting barbell ofzo, klopt dit?
Ziet er overigens wel een kwalitatieve barbell uit in zeer goede staat maar wou dit toch even checken

Ik had wat issues met nieuwe cables te bestellen voor mijn PowerTec PowerRack Latoptie. Na wat gemail heen en weer, besteld en binnen 3 dagen geleverd.

Mooie service en goede hulp van Marvin en Robin.

:thumbs:

• #10.728
@Fitness Seller ik heb onlangs een ongebruikte 2hands barbell gekocht waar enkel opstaat “professional barbel”, oranje letters op zwart plaatje en rubbers, zwarte stang met metaalkleurige sleeves

De persoon zei dat dit een “oud” model is dat hij bij jullie gekocht heeft, vorige model van de powerlifting barbell ofzo, klopt dit?
Ziet er overigens wel een kwalitatieve barbell uit in zeer goede staat maar wou dit toch even checken
Klopt, dat is nu de ATX Powerlifting Training Bar geworden. Ik weet niet uit mijn hoofd of alle specs exact hetzelfde zijn gebleven maar ik geloof van wel.

verandert er iets qua levering naar België met heel het Corona gedoe? Misschien een domme vraag, maar toch even voor de zekerheid stellen voor ik bestel.. :)

• #10.732
verandert er iets qua levering naar België met heel het Corona gedoe? Misschien een domme vraag, maar toch even voor de zekerheid stellen voor ik bestel.. :)
Op dit moment bezorgen onze transportdiensten nog gewoon in België en wij verwerken en verzenden alle bestellingen nog zoals normaal (misschien wat kleine vertragingen omdat we in diensten werken). Maar ik kan natuurlijk niet garanderen dat deze situatie niet plots zou veranderen.

Zijn alle haltersets uitverkocht? Gietijzer etc

Op dit moment bezorgen onze transportdiensten nog gewoon in België en wij verwerken en verzenden alle bestellingen nog zoals normaal (misschien wat kleine vertragingen omdat we in diensten werken). Maar ik kan natuurlijk niet garanderen dat deze situatie niet plots zou veranderen.
Top! heb mijn bestelling geplaatst! hopelijk verandert er niets tegen begin volgende week :)

• #10.735
Zijn alle haltersets uitverkocht? Gietijzer etc
Ja, de 5 kg halterschijven zijn uitverkocht en die zitten in de meeste setjes. Dit zal ook nog enkele weken duren.

Top! heb mijn bestelling geplaatst! hopelijk verandert er niets tegen begin volgende week :)
Bedankt voor de bestelling!

Wat betreft de situatie is de enige verandering dat onze showroom gesloten zal zijn (op zijn minst tot 6 april, net als de scholen en horeca in Nederland). Verder werken wij voorlopig nog gewoon door. Achter de schermen hebben wij uiteraard wel maatregelen getroffen, zoals werken in diensten en gescheiden pauzes. Daar zouden klanten echter niet veel van moeten merken, wellicht alleen wat vertragingen in de verwerking van bestellingen vanwege de extreme drukte momenteel.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de bestelling!

Wat betreft de situatie is de enige verandering dat onze showroom gesloten zal zijn (op zijn minst tot 6 april, net als de scholen en horeca in Nederland). Verder werken wij voorlopig nog gewoon door. Achter de schermen hebben wij uiteraard wel maatregelen getroffen, zoals werken in diensten en gescheiden pauzes. Daar zouden klanten echter niet veel van moeten merken, wellicht alleen wat vertragingen in de verwerking van bestellingen vanwege de extreme drukte momenteel.

TOP! Bedankt voor het antwoord. Verder mooi om te horen dat er achter de schermen ook aandacht gaat naar de gezondheid en het welzijn van het personeel. Daar neem ik met alle plezier wat vertraging bij. :)

Wat is de verwachting tot de racks en benches weer op voorraad zijn?

• #10.738
Wat is de verwachting tot de racks en benches weer op voorraad zijn?
Stuur even een e-mail naar onze klantenservice met de exacte producten die je bedoelt. Er zijn namelijk verschillende levertijden voor alle verschillende uitvoeringen.

In mei komt in ieder geval weer een hoop binnen! En in de tussentijd hier en daar ook nog wat modellen die al eerder binnenkomen.

wanneer komt de atx multi bench fid-102 weer binnen?

Terug
Naar boven