AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.701
Kunnen jullie iets zeggen over wanneer de 'ATX Mini Fractional Plates - Volledige Set' weer op voorraad is?
Die komen vandaag of morgen weer binnen

Ik heb een (waarschijnlijk domme) vraag over de afmetingen in jullie vergelijkingstabel van de power racks, namelijk welk getal beschrijft hoeveel ruimte ik heb om naar achteren te lopen na het unracken van de bar? Ik loop graag iets verder uit dan gemiddeld met de bar en wil het juiste rack kopen. Is dit de diepte, of is dit het tweede getal in de 'binnenmaat kooi' afmetingen?
De afmetingen (breedte x diepte x hoogte) zijn de totale afmetingen van het rack. De binnenmaat is inderdaad de ruimte tussen de staanders, dus een binnenmaat van bijvoorbeeld 108 x 70 cm betekent inderdaad dat je 70 cm diepte hebt tussen de staanders.

Deze binnenmaat diepte wordt bij elk power rack ook vermeld in de productbeschrijving, bijvoorbeeld:
Veel bewegingsruimte met 70 cm diepte tussen de staanders

@Fitness Seller

Gisteren m’n pakketje binnen gekregen met daarin de ATX Dip Belt, liquid grip, ATX Lock Collars en een single tricep rope.

Alles meteen in de avond uitgetest. Super tevreden, wat een kwaliteit zeg!

Ik zal binnenkort nog een single tricep rope erbij bestellen. Wat bedragen hier de verzendkosten voor?

Groeten,

Tino

• #10.703
Fijn om te horen dat je tevreden bent met de producten!

Voor de verzending van het Single Tricep Rope betaal je € 5,90 verzendkosten.

• Like
Waarderingen: Onit
Hoi Fitness-seller,

Al mijn bestelde producten zijn nu wel op voorraad, maar zijn nog niet verzonden. Weet jij misschien waarom? bestelnummer 100239792

• #10.706
Hoi Fitness-seller,

Al mijn bestelde producten zijn nu wel op voorraad, maar zijn nog niet verzonden. Weet jij misschien waarom? bestelnummer 100239792
De door jou bestelde bank is inderdaad weer in voorraad, net als talloze andere producten die vrijdag zijn binnengekomen.

Alle openstaande bestellingen worden sinds vanochtend door ons verwerkt, je krijgt vanzelf per e-mail bericht zodra jouw bestelling verzonden is ;)

vraagje over het ATX Folding Wall Rack FBR-750
steunt de last van de twee rechtopstaande pijlers nu op de wieltjes?
In de beschrijving staat ook dat de mountain rails je toelaten om oneffenheden in de muur/vloer te compenseren. Hoe werkt dat precies?

• #10.708
vraagje over het ATX Folding Wall Rack FBR-750
steunt de last van de twee rechtopstaande pijlers nu op de wieltjes?
In de beschrijving staat ook dat de mountain rails je toelaten om oneffenheden in de muur/vloer te compenseren. Hoe werkt dat precies?
De last rust inderdaad op de polyamide rollers, die kunnen dat echter probleemloos dragen.

Niet de mounting rails maar de normale muurbeugels van het rack (dus ongeacht of je de mounting rails gebruikt) maken het mogelijk om oneffenheden te compenseren. Dit is verder niet zo spannend, het houdt gewoon in dat er wat speling in het scharnierpunt zit zodat je ruimte hebt om de dwarsbalken een beetje omhoog te tillen als dat nodig is.

Marbo verdwijnt volledig uit ons assortiment omdat wij voornamelijk nog onze eigen producten zullen aanbieden. Bovendien waren dit wel heel erg goedkope budgetproducten, wij vonden dat niet meer bij het ATX imago passen.

Er zullen in 2020 (waarschijnlijk rond de zomer) inderdaad ATX Cable Crossovers geïntroduceerd worden, zowel een variant in de duurste 800 serie alsook een variant in een goedkopere serie. Die laatste zal echter niet zo goedkoop zijn als de Marbo budgetproducten.
Ook een nieuwe leg press?:D

Nee daar staat niets van op de planning. Onze focus blijft voorlopig bij de ontwikkeling van nieuwe toestellen. We zijn wel bezig met een groot barbell project (nieuwe barbells), hopelijk kunnen we daar in 2020 meer over vertellen :cool:
Ben ik nog steeds reuze benieuwd naar. :)

vermoed een chrome vanadium legering alla het bahco gereedschaps staal

• #10.716
Ik kan vanaf Juni beginnen met mijn homegym bouwen, moet ik dan nog even wachten op de nieuwe barbells of komen die nog niet zo snel in voorraad?

• #10.718
Ik kan vanaf Juni beginnen met mijn homegym bouwen, moet ik dan nog even wachten op de nieuwe barbells of komen die nog niet zo snel in voorraad?
Geen idee, daar kan ik nu helaas nog niets over zeggen. Het is echt een groot project want we gaan deze barbells zelf in Duitsland produceren. Er zijn momenteel nog speciale machines onderweg naar hier etc. Ik kan nu nog niet voorspellen wanneer wij daadwerkelijk zullen starten met de productie voor verkoop.

De nieuwe bars (Made in Germany) zullen ook wat duurder worden, dus ik weet niet of dat nog interessant is voor je home gym (ook wat dat betreft kan ik nu helaas nog geen exacte prijzen noemen). De huidige ATX barbells (Made in China) blijven uiteraard ook gewoon beschikbaar.

Dank je voor de info

Wanneer de nieuwe half-racks verschijnen, zijn er dan ook versies met Westside spacing bij? (in de 700 reeks?)

Terug
Naar boven