XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

vanochtend een powercage besteld, deze komt nog wel gewoon toch? :)
Kan me voorstellen dat op het moment een giga run is op alle sportspullen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.742
vanochtend een powercage besteld, deze komt nog wel gewoon toch? :)
Kan me voorstellen dat op het moment een giga run is op alle sportspullen?
https://www.fitness-seller.nl/atx-power-rack-prx-620/
Dat klopt, het is momenteel echt extreem druk :eek:

Alle bestellingen zullen nog gewoon verwerkt worden, maar hou er rekening mee dat dit wat langer kan duren dan je van ons gewend bent. Voor grote goederen hanteren wij echter sowieso altijd drie tot vijf werkdagen verwerkingstijd. Nu zal dit echter meer richting de vijf werkdagen gaan.

Ik zie wel dat we van dit PRX-620 rack één exemplaar teveel verkocht hebben, waarschijnlijk door een gelijktijdige bestelling waardoor de voorraad overboekt werd. Hopelijk ben jij dat niet, maar dat zullen we vandaag nog uitzoeken en de betreffende persoon een e-mail sturen.

Ik zie dat we van dit rack wel één exemplaar teveel verkocht hebben, waarschijnlijk een gelijktijdige bestelling ergens waardoor de voorraad overboekt werd. Hopelijk ben jij dat niet, maar dat zullen we vandaag nog uitzoeken en de betreffende persoon een e-mail sturen.
Beter van niet, stel de ander maar teleur :roflol:

Kunnen jullie overigens niet een 710 of 720 reserveren voor het geval dat ik degene ben die fucked is? Zie die nog op voorraad staan op de site :roflol:

Jammer dat er maar 1 bench op voorraad is, wel twee dumbbells van beide ruim 50 kg besteld nu nog even op zoek naar een bankje elders

al jullie bankjes zijn utiverkocht?

• #10.751
Kunnen jullie overigens niet een 710 of 720 reserveren voor het geval dat ik degene ben die fucked is? Zie die nog op voorraad staan op de site :roflol:
Ik ben bang dat de PRX-710 en PRX-720 na vanavond ook allemaal uitverkocht zullen zijn :(

Jammer dat er maar 1 bench op voorraad is, wel twee dumbbells van beide ruim 50 kg besteld nu nog even op zoek naar een bankje elders
al jullie bankjes zijn utiverkocht?
Ja, bankjes, racks, dumbbells, elastieken... alles vliegt ongekend snel de deur uit :eek: Het is nu wachten op nieuwe leveringen maar dat kan nog een paar weken duren.

Ik ben bang dat de PRX-710 en PRX-720 na vanavond ook allemaal uitverkocht zullen zijn :(
Geen mail gehad over de 620, dus neem aan dat mijn order gewoon door gaat? Aangezuen jullie aangaven de persoon die teleurgesteld ging worden het gisteren nog te laten weten:)

• #10.753
Geen mail gehad over de 620, dus neem aan dat mijn order gewoon door gaat? Aangezuen jullie aangaven de persoon die teleurgesteld ging worden het gisteren nog te laten weten:)
Ik heb geen idee wie jij bent, maar we gaan dat sowieso vanochtend nakijken. Gisteren niet meer aan toegekomen in alle chaos.

We hebben voor deze persoon wel een PRX-720 aan de kant gelegd, mocht dat nodig blijken te zijn. En er zijn ook nog PRX-750 in voorraad.

Laatst bewerkt:
@Fitness Seller
Jullie hebben mooie modulaire opbergsystemen, zag een pro en semi pro variant. Neig naar de pro variant, maar vroeg me af of jullie van een van beide ook nog een hogere variant hebben?
Ik wil het inzetten voor mijn dumbells, maar heb een set tot 40kg, dus een of twee extra plankjes zijn welkom (zou ik zelfs mogelijk wat andere dingen erop kwijt kunnen)

• #10.755
@Fitness Seller
Jullie hebben mooie modulaire opbergsystemen, zag een pro en semi pro variant. Neig naar de pro variant, maar vroeg me af of jullie van een van beide ook nog een hogere variant hebben?
Ik wil het inzetten voor mijn dumbells, maar heb een set tot 40kg, dus een of twee extra plankjes zijn welkom (zou ik zelfs mogelijk wat andere dingen erop kwijt kunnen)
Nee op dit moment niet. Er staat een geheel nieuwe storage reeks op de planning maar dat zal pas eind 2020/begin 2021 zijn.

Net toch maar wat schijven gekocht, budget vrijgemaakt met als excuus dat ik de komende tijd toch geen geld kan uitgeven :D

Hopelijk gaat belgie niet in lockdown voor ze aankomen :angstig:

• #10.760
Als er een verandering in de situatie komt zullen wij onze klanten uiteraard direct inlichten - ook hier op het forum :)

Terug
Naar boven