Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

wanneerv verwachten djuulie die op voorraad?

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.764

wanneerv verwachten djuulie die op voorraad?
Deze week komen er nog 10 sets binnen maar daarna pas weer in april. Ik verwacht dat die 10 setjes helaas binnen een uur weer uitverkocht zullen zijn.

Nee op dit moment niet. Er staat een geheel nieuwe storage reeks op de planning maar dat zal pas eind 2020/begin 2021 zijn.
Ah ok, zo geduldig ben ik niet:)
Hoeveel hex dumbells passen er ongeveer op drie lagen van het pro rek? Zwaarste zijn 40kg, stappen van 2.5...
De kleintjes tot 10 kilo kan ik anders nogwel aan de muur kwijt

• #10.766
Ah ok, zo geduldig ben ik niet:)
Hoeveel hex dumbells passen er ongeveer op drie lagen van het pro rek? Zwaarste zijn 40kg, stappen van 2.5...
De kleintjes tot 10 kilo kan ik anders nogwel aan de muur kwijt
Sorry ik heb de afmetingen van de hex dumbbells nu niet bij de hand. Stuur even een e-mail naar onze klantenservice, dan kunnen we dat voor je nakijken.

Of heb je de hex dumbbells al in bezit? Dan hoef je deze natuurlijk maar neer te leggen en op te meten hoeveel ruimte ze in beslag nemen :)

Edit: hieronder de afmetingen van de hex dumbbells. Kolom C is de breedte van elke dumbbell. Reken ook nog met een halve centimeter of een centimeter ruimte tussen elke dumbbell.

1584454647118.png

Laatst bewerkt:
ATX Power Rack PRX-510

Kun je zeggen wanneer deze weer in voorraad is? Zit echt te twijfelen of ik die van Gorilla moet kopen omdat ik zelf altijd van de goedkoop is duurkoop ben. Maar kan ook niet wachten ;(

• #10.768
ATX Power Rack PRX-510

Kun je zeggen wanneer deze weer in voorraad is? Zit echt te twijfelen of ik die van Gorilla moet kopen omdat ik zelf altijd van de goedkoop is duurkoop ben. Maar kan ook niet wachten ;(
Dat gaat nog zeker tot eind april of begin mei duren.

Wij hebben wel nog andere racks in voorraad, zoals:
https://www.fitness-seller.nl/atx-power-rack-prx-710/ (nog maar 2 stuks)
https://www.fitness-seller.nl/atx-power-rack-prx-750/ (nog 18 stuks)
https://www.fitness-seller.nl/atx-power-rack-prx-770/ (nog 4 stuks)

Ik heb trouwens 2 aparte bestellingen geplaatst. 1 gisteren (100241841, o.a. barbell en schijven) en 1 vandaag (100242144, o.a. power rack). Is het mogelijk om deze samen te verzenden? Mocht mijn eerste bestelling (100241841) eerder verstuurd kunnen worden, dan is dat uiteraard ook prima. Dan kan ik zsm in ieder geval weer een beetje trainen met de barbell en wacht ik wel even op het power rack! :)

• #10.773
Ik heb trouwens 2 aparte bestellingen geplaatst. 1 gisteren (100241841, o.a. barbell en schijven) en 1 vandaag (100242144, o.a. power rack). Is het mogelijk om deze samen te verzenden? Mocht mijn eerste bestelling (100241841) eerder verstuurd kunnen worden, dan is dat uiteraard ook prima. Dan kan ik zsm in ieder geval weer een beetje trainen met de barbell en wacht ik wel even op het power rack! :)
Dat kan, mail dan even naar onze klantenservice en vraag om de bestellingen samen te voegen. Dan betaal je ook maar één keer verzendkosten en zal de rest worden terugbetaald.

Als je de bestellingen echter afzonderlijk wil laten lopen dan kan dat ook, misschien ontvang je de barbell en gewichten dan één of twee dagen eerder (veel zal het niet schelen).

Wat een hoofdpijnklant :roflol:

Dat kan, mail dan even naar onze klantenservice en vraag om de bestellingen samen te voegen. Dan betaal je ook maar één keer verzendkosten en zal de rest worden terugbetaald.

Als je de bestellingen echter afzonderlijk wil laten lopen dan kan dat ook, misschien ontvang je de barbell en gewichten dan één of twee dagen eerder (veel zal het niet schelen).
Top, dan stuur ik een mailtje. Die 1/2 dagen overleef ik ook nog wel!

zowal alles uitverkocht op jullie site, gouden tijden, het is jullie gegund :p

• #10.778
zowal alles uitverkocht op jullie site, gouden tijden, het is jullie gegund :p
Wij hadden eigenlijk sowieso al vrij lage voorraden, de ATX benches en racks zijn bijvoorbeeld al enkele maanden super populair en moeilijk aan te slepen. Maar nu beginnen zelfs de minder populaire producten inderdaad ook al langzaam op te raken.

Een dik compliment jullie kant op! Ik zie dat mijn gewichten vandaag zijn doorgegeven aan de transporteur waar dit eerst volgende week maandag zou zijn. Heel snel en adequaat gereageerd en als ik iets in de toekomst nodig heb weet ik jullie te vinden, echt top!

Terug
Naar boven