- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi zo!

Deze week komen er nog 10 sets binnen maar daarna pas weer in april. Ik verwacht dat die 10 setjes helaas binnen een uur weer uitverkocht zullen zijn.![]()
Bodylastics Set Extreem - Fitness Seller
Set fitnesselastieken om alle spiergroepen van het lichaam effectief te trainen. Handzaam en ideaal voor thuis of onderweg. Deze set bevat twee extra zware elastieken (level 5 en 6).www.fitness-seller.nl
wanneerv verwachten djuulie die op voorraad?
Ah ok, zo geduldig ben ik nietNee op dit moment niet. Er staat een geheel nieuwe storage reeks op de planning maar dat zal pas eind 2020/begin 2021 zijn.

Sorry ik heb de afmetingen van de hex dumbbells nu niet bij de hand. Stuur even een e-mail naar onze klantenservice, dan kunnen we dat voor je nakijken.Ah ok, zo geduldig ben ik niet
Hoeveel hex dumbells passen er ongeveer op drie lagen van het pro rek? Zwaarste zijn 40kg, stappen van 2.5...
De kleintjes tot 10 kilo kan ik anders nogwel aan de muur kwijt

Dat gaat nog zeker tot eind april of begin mei duren.ATX Power Rack PRX-510
Kun je zeggen wanneer deze weer in voorraad is? Zit echt te twijfelen of ik die van Gorilla moet kopen omdat ik zelf altijd van de goedkoop is duurkoop ben. Maar kan ook niet wachten ;(
Dat gaat nog zeker tot eind april of begin mei duren.
Wij hebben wel nog andere racks in voorraad, zoals:
https://www.fitness-seller.nl/atx-power-rack-prx-710/ (nog maar 2 stuks)
https://www.fitness-seller.nl/atx-power-rack-prx-750/ (nog 18 stuks)
https://www.fitness-seller.nl/atx-power-rack-prx-770/ (nog 4 stuks)
Bedankt voor de bestelling!Als het goed is nu nog maar 1 van de 710 serie! Net besteld!

Je zou beginnen denken dat @Fitness Seller achter dat corona gedoe zit...

Dat kan, mail dan even naar onze klantenservice en vraag om de bestellingen samen te voegen. Dan betaal je ook maar één keer verzendkosten en zal de rest worden terugbetaald.Ik heb trouwens 2 aparte bestellingen geplaatst. 1 gisteren (100241841, o.a. barbell en schijven) en 1 vandaag (100242144, o.a. power rack). Is het mogelijk om deze samen te verzenden? Mocht mijn eerste bestelling (100241841) eerder verstuurd kunnen worden, dan is dat uiteraard ook prima. Dan kan ik zsm in ieder geval weer een beetje trainen met de barbell en wacht ik wel even op het power rack!![]()
Ik heb trouwens 2 aparte bestellingen geplaatst. 1 gisteren (100241841, o.a. barbell en schijven) en 1 vandaag (100242144, o.a. power rack). Is het mogelijk om deze samen te verzenden? Mocht mijn eerste bestelling (100241841) eerder verstuurd kunnen worden, dan is dat uiteraard ook prima. Dan kan ik zsm in ieder geval weer een beetje trainen met de barbell en wacht ik wel even op het power rack!![]()

Haha nee hoor, twee bestellingen samenvoegen is een kleine moeite

Top, dan stuur ik een mailtje. Die 1/2 dagen overleef ik ook nog wel!Dat kan, mail dan even naar onze klantenservice en vraag om de bestellingen samen te voegen. Dan betaal je ook maar één keer verzendkosten en zal de rest worden terugbetaald.
Als je de bestellingen echter afzonderlijk wil laten lopen dan kan dat ook, misschien ontvang je de barbell en gewichten dan één of twee dagen eerder (veel zal het niet schelen).
Wij hadden eigenlijk sowieso al vrij lage voorraden, de ATX benches en racks zijn bijvoorbeeld al enkele maanden super populair en moeilijk aan te slepen. Maar nu beginnen zelfs de minder populaire producten inderdaad ook al langzaam op te raken.zowal alles uitverkocht op jullie site, gouden tijden, het is jullie gegund![]()
Deze week komen er nog 10 sets binnen maar daarna pas weer in april. Ik verwacht dat die 10 setjes helaas binnen een uur weer uitverkocht zullen zijn.