Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.781
Een dik compliment jullie kant op! Ik zie dat mijn gewichten vandaag zijn doorgegeven aan de transporteur waar dit eerst volgende week maandag zou zijn. Heel snel en adequaat gereageerd en als ik iets in de toekomst nodig heb weet ik jullie te vinden, echt top!
Bedankt, onze magazijnmedewerkers draaien extra uren voor jullie allemaal! :)

We hebben inderdaad wat hoger ingezet met de verwerkingstijden omdat het voor ons ook lastig inschatten is nu, deze drukte is ongekend. Ik ben blij dat de bestellingen wat sneller de deur uit gaan dan wij hadden verwacht.

Wanneer verwachten jullie een nieuwe levering van ATX Gietijzeren Halterschijven 50 mm - 20 kg / 50-ATX-G-2000?

• #10.783
Wanneer verwachten jullie een nieuwe levering van ATX Gietijzeren Halterschijven 50 mm - 20 kg / 50-ATX-G-2000?
Voorlopig komen deze niet binnen, alles is veel sneller uitverkocht dan ingecalculeerd dus er ontstaat voor sommige producten nu even een gat in de voorraad.

De levertijd zal zeker nog vijf of zes weken bedragen (eind april/begin mei).

Mijn rack is er, love jullie :heart:

Voorlopig komen deze niet binnen, alles is veel sneller uitverkocht dan ingecalculeerd dus er ontstaat voor sommige producten nu even een gat in de voorraad.

De levertijd zal zeker nog vijf of zes weken bedragen (eind april/begin mei).

Is het mogelijk om de backorder aan te passen en andere plates te leveren die wel in voorraad zijn?

• #10.786
@Fitness Seller

Komen de dumbbell sets á 20 - 30 kg nog op voorraad binnenkort?

Welke maat dumbbells raden jullie aan; 50 mm of de 30 mm?

Welke gewichten raden jullie aan voor op dumbbells, daar de omvang niet te groot moet zijn natuurlijk. Anders worden bepaalde oefeningen wel erg moeilijk i.v.m. de ROM.

• #10.788
Statusupdate voor leveringen in België:

Vanaf vanmiddag 12:00 uur is er in België sprake van aangescherpte maatregelen. Wat deze maatregelen inhouden kun je lezen via de volgende
link: https://www.belgium.be/nl/nieuws/2020/coronavirus_versterkte_maatregelen

Zowel TransMission als DPD blijven voorlopig operationeel maar het is mogelijk dat leveringen gezien de omstandigheden hinder of vertraging oplopen.

Wij vragen onze klanten om zorg te dragen voor het volgende:
  • Wees er zeker van dat de zending geleverd kan worden op het afleveradres en dat daar iemand aanwezig
  • Zorg dat je telefonisch bereikbaar bent op de dag van levering.
  • Indien de zending mag worden neergezet zonder handtekening, laat ons dit dan weten (het risico voor diefstal of schade ligt dan bij de klant)

• #10.789
Komen de dumbbell sets á 20 - 30 kg nog op voorraad binnenkort?

Welke maat dumbbells raden jullie aan; 50 mm of de 30 mm?

Welke gewichten raden jullie aan voor op dumbbells, daar de omvang niet te groot moet zijn natuurlijk. Anders worden bepaalde oefeningen wel erg moeilijk i.v.m. de ROM.
Nee die zijn volledig uitverkocht, de komende weken geen nieuwe voorraad meer. Voor dumbbells maximaal 5 kg halterschijven, 10 kg is veel te groot. Keuze tussen 30 mm of 50 mm is persoonlijk, zoek even op het forum want daar zijn heel veel topics over :thumbs:

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Onit
Net een mail gestuurd om te vragen als mijn order van gisteren nog met neerzet toestemming kan verzonden worden, indien deze nog niet verwerkt is uiteraard

Nee die zijn volledig uitverkocht, de komende weken geen nieuwe voorraad meer. Voor dumbbells maximaal 5 kg halterschijven, 10 kg is veel te groot. Keuze tussen 30 mm of 50 mm is persoonlijk, zoek even op het forum want daar zijn heel veel topics over :thumbs:

Dank u!

Wat is de omvang van de 5 kg gewichten, die normaal op de dumbells zitten? Anders bestel ik losse schijven met daarbij losse halters.

wat zijn de verschillen tussen de ATX multibenchmbx 660 en de barbarian multi bench 2.0?

• #10.794
Wat is de omvang van de 5 kg gewichten, die normaal op de dumbells zitten? Anders bestel ik losse schijven met daarbij losse halters.
De afmetingen van alle verschillende soorten halterschijven vind je op de productpagina in de specificaties. Kijk dan op de productpagina van de losse halterschijven.

wat zijn de verschillen tussen de ATX multibenchmbx 660 en de barbarian multi bench 2.0?
Dat is hetzelfde bankje, alleen nu met ATX naam en logo.

@Fitness Seller

Ik heb een ATX bar besteld 2 dagen geleden, maar ik ben vergeten om er schijven bij te bestellen.
Als ik vandaag nog de schijven bestel, is het dan mogelijk dat ze allebei tegelijk worden geleverd?

• #10.799
Ik heb een ATX bar besteld 2 dagen geleden, maar ik ben vergeten om er schijven bij te bestellen.
Als ik vandaag nog de schijven bestel, is het dan mogelijk dat ze allebei tegelijk worden geleverd?
Als je nog halterschijven kunt vinden die in voorraad zijn dan kun je daar een nieuwe bestelling voor plaatsen. Geef dan in de opmerkingen aan dat de bestelling samen met je andere bestelling (vermeld het bestelnummer!) verzonden dient te worden.

Je dient gewoon verzendkosten te betalen voor de halterschijven want een halterstang en halterschijven worden als twee losse zendingen berekend.

Bij de ATX POWER BAR MK, moet je daarvoor Halterschijven van 30mm kopen of olympische halterschijven van 50mm?

Als je nog halterschijven kunt vinden die in voorraad zijn dan kun je daar een nieuwe bestelling voor plaatsen. Geef dan in de opmerkingen aan dat de bestelling samen met je andere bestelling (vermeld het bestelnummer!) verzonden dient te worden.

Je dient gewoon verzendkosten te betalen voor de halterschijven want een halterstang en halterschijven worden als twee losse zendingen berekend.

Terug
Naar boven