AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Wanneer denk je zoiets weer op voorraad te hebben?
Gietijzeren Dumbbell Set 2 x 20kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.806
Gaat over een bestelling van een atx lat pulley met een probleem met de spacers.
Gaat al via mail.
Als het al via de mail loopt dan even wachten op de reactie van onze klantenservice. Zoals je wellicht hebt meegekregen is het op dit moment chaotisch druk bij ons, excuses voor het ongemak!

Als het al via de mail loopt dan even wachten op de reactie van onze klantenservice. Zoals je wellicht hebt meegekregen is het op dit moment chaotisch druk bij ons, excuses voor het ongemak!

Overigens chapeau voor de communicatie, hier op het forum en via de mail, ondanks de piekdrukte!

kan de multi bench 2.0? ook gedemonteerd worden en heb je daar een handleiding voor?
het betreft het model in de bijlage

Bijlagen

• D53AE23E-471E-4E32-9676-5EE20BB94EDC.jpeg
    D53AE23E-471E-4E32-9676-5EE20BB94EDC.jpeg
    67,6 KB · Weergaven: 72
  • #10.809
kan de multi bench 2.0? ook gedemonteerd worden en heb je daar een handleiding voor?
het betreft het model in de bijlage
Ja hoor, je kunt de bouten natuurlijk gewoon losdraaien ;)

De handleiding kun je via e-mail bij onze klantenservice opvragen.

Ik zie net dat ik een stang heb gekocht die maximaal 140kg aan kan met squaten en 180kg met deadliften. De verzending is al onderweg, kan ik deze nog aan de deur weigeren?

Edit: er stond dat die 250kg aan kon maar dit was dus voor te benchen

• #10.811
Ik zie net dat ik een stang heb gekocht die maximaal 140kg aan kan met squaten en 180kg met deadliften. De verzending is al onderweg, kan ik deze nog aan de deur weigeren?

Edit: er stond dat die 250kg aan kon maar dit was dus voor te benchen
Je kunt de transportzending in dat geval gewoon weigeren, wel een duur grapje helaas maar dat hoort erbij :o Het valt op dat er de afgelopen dagen erg veel klanten zijn die veel te gehaast waren met bestellen en achteraf nog fouten constateren (verkeerde producten besteld, verkeerde aantallen, iets vergeten etc).

Nadat de halterstang hier retour is gekomen krijg je van ons dan een creditnota voor de terugbetaling. Gezien de drukte zal dat waarschijnlijk wel pas in de loop van de volgende week afgehandeld worden, retouren zijn nu even geen prioriteit.

Ik weet overigens niet om welke halterstang het precies gaat maar er zijn hier en daar nog wel wat veiligheidsmarges ingecalculeerd in de belastbaarheid.

Je kunt de transportzending in dat geval gewoon weigeren, wel een duur grapje helaas maar dat hoort erbij :o Nadat de halterstang hier retour is gekomen krijg je van ons dan een creditnota voor de terugbetaling. Gezien de drukte zal dat waarschijnlijk wel pas in de loop van de volgende week afgehandeld worden, retouren zijn nu even geen prioriteit.

Ik weet overigens niet om welke halterstang het precies gaat maar er zijn hier en daar nog wel wat veiligheidsmarges ingecalculeerd in de belastbaarheid.
Nouja de stang is maar 70 euro dus het is geen ramp. Ik kan deze nog om te benchen gebruiken.

Het gaat om de volgende stang:
Olympische ECO Halterstang Zwart 205 cm

• #10.813
Nouja de stang is maar 70 euro dus het is geen ramp. Ik kan deze nog om te benchen gebruiken.

Het gaat om de volgende stang:
Olympische ECO Halterstang Zwart 205 cm
De ECO halterstangen zijn niet echt super kwaliteit, als je zwaar wil squatten of deadliften en je zit ver boven de aangegeven waardes dan kun je inderdaad beter een duurdere bar kiezen. De ATX Training Bars zijn dan wellicht interessant, maar die zijn wel zo'n 100 euro duurder.

De ECO halterstangen zijn niet echt super kwaliteit, als je zwaar wil squatten of deadliften en je zit ver boven de aangegeven waardes dan kun je inderdaad beter een duurdere bar kiezen. De ATX Training Bars zijn dan wellicht interessant, maar die zijn wel zo'n 100 euro duurder.
Ik heb gelukkig nog een atx sumo deadliftstang van jullie ergens geleend. Ik gebruik deze wel om te benchen, rows, etc.

• #10.815
Ik heb gelukkig nog een atx sumo deadliftstang van jullie ergens geleend. Ik gebruik deze wel om te benchen, rows, etc.
Check even of je dan wel goed uitkomt met de knurling, de ATX Sumo Bar heeft namelijk een omgekeerd knurling patroon.

Maar je kunt de levering van de ECO halterstang gerust weigeren hoor, dan komt deze retour en zullen wij deze terugbetalen. In de tussentijd kun je dan alvast een andere barbell bestellen via de webshop.

Enig idee op welke termijn de PRX 750 of 770 + pulley, zowel met en zonder gewichtstapel, weer op voorraad komen? Zijn deze evt ook te bezichtigen in de showroom zodra deze weer open is? Twijfel welk formaat en welk type pulley het meest handig is

• #10.817
Enig idee op welke termijn de PRX 750 of 770 + pulley, zowel met en zonder gewichtstapel, weer op voorraad komen? Zijn deze evt ook te bezichtigen in de showroom zodra deze weer open is? Twijfel welk formaat en welk type pulley het meest handig is
De pulleys zijn voorlopig uitverkocht, die komen pas over enkele weken weer binnen. Maar tegen die tijd kunnen de racks misschien uitverkocht zijn, dus ik zou je aanraden om nu een rack te bestellen en dan kun je de losse pulley altijd nog nabestellen.

Deze racks staan niet opgesteld in onze showroom en dat zal voorlopig ook niet gebeuren. Wij gaan de showroom en ons kantoor namelijk verbouwen en dit zal waarschijnlijk pas na de zomer klaar zijn.

• #10.819
@Fitness Seller

Is het mogelijk het Fortex Squat Rack uit te breiden met extensies, om bijvoorbeeld pull-ups te kunnen doen?
Nee er bestaan geen accessoires voor dit rack. Overigens wordt dit rack sowieso niet meer gemaakt, zoals aangegeven in de productbeschrijving zal er een nieuwe ATX uitvoering komen (dat zal in mei zijn, maar die heeft ook geen pull-up extensie, dan kun je beter meteen een Half Rack kopen).

• Like
Waarderingen: Onit
Terug
Naar boven