MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Nee er bestaan geen accessoires voor dit rack. Overigens wordt dit rack sowieso niet meer gemaakt, zoals aangegeven in de productbeschrijving zal er een nieuwe ATX uitvoering komen (dat zal in mei zijn, maar die heeft ook geen pull-up extensie, dan kun je beter meteen een Half Rack kopen).
Die heb ik. enorm tevreden over.

Pull up bar kopen en aan de muur hangen, makkelijkste oplossing imo

Koop een power tower? Die kosten vaak evenveel als zo'n pull up bar.

Dat is een mogelijkheid. Kijk nu voor een halfrack.

Mocht ik een power tower tegenkomen, voor een leuke prijs (nieuw overal uitverkocht). Dan overweeg ik dit ook!

Zal vast onlangs al eens gevraagd zijn maar: komen er binnenkort flat benches terug in stock?

• Haha
Waarderingen: Onit
  • Topic Starter Topic Starter
  • #10.833
vandaag een palletje gewichten met de oly dumbbells binnengekregen helemaal top

met de sluiters die erbij zitten is het een beetje aankloten,
kan ik voor de sluiters ook bijv. atx aluminium collars gebruiken? Of zijn deze niet zo sterk als de degene die erbij zitten

@Fitness Seller

Hoe bevalt de beschermrol voor halterstangen?

Bij mijn sportschool hebben wij rollen van een ander soort foam, welke echt onwijs goed werken. In het verleden wel eens soortgelijke rollen gebruikt, zoals die van jullie.

Echter schoten deze vaak los, of werd de druk niet goed verdeeld...

• #10.836
vandaag een palletje gewichten met de oly dumbbells binnengekregen helemaal top

met de sluiters die erbij zitten is het een beetje aankloten,
kan ik voor de sluiters ook bijv. atx aluminium collars gebruiken? Of zijn deze niet zo sterk als de degene die erbij zitten
De sluitingen die worden meegeleverd zijn een stuk sterker ja. Je kunt uiteraard andere sluitingen gebruiken maar als je de dumbbells vaak schuin of verticaal houdt altijd goed opletten (zeker als je de dumbbell boven je hoofd of lichaam houdt).

@Fitness Seller

Hoe bevalt de beschermrol voor halterstangen?

Bij mijn sportschool hebben wij rollen van een ander soort foam, welke echt onwijs goed werken. In het verleden wel eens soortgelijke rollen gebruikt, zoals die van jullie.

Echter schoten deze vaak los, of werd de druk niet goed verdeeld...
Geen klachten over gehad dus bevalt goed. Deze is ook al enkele jaren inbegrepen bij ons hip thrust toestel.

Je moet inderdaad wel opletten dat de opening aan de bovenkant zit zodat de halterstang niet erdoorheen drukt.

Dinsdag om 16.00 iets besteld, nog steeds geen verzending. Had gehoopt dit weekend te kunnen trainen:(

• #10.839
Dinsdag om 16.00 iets besteld, nog steeds geen verzending. Had gehoopt dit weekend te kunnen trainen:(
Stuur even een e-mail met je bestelnummer, sommige bestellingen duren wat langer of het is mogelijk dat er iets uitverkocht is geraakt.

Wij lopen dit allemaal na maar door de enorme drukte duurt alles langer.

Terug
Naar boven