XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.843
https://www.fitness-seller.nl/atx-wall-pulley/ hoe veilig is die voor mijn muur? Ik heb namelijk snelbouwstenen.
Het toestel wordt aan de muur bevestigd maar het grootste deel van de krachten gaat gewoon beneden door de voet van het apparaat naar de vloer. Maar er zullen ook nog krachten op de muur rusten, dus zorg inderdaad voor een goede bevestiging.

Misschien even bij een lokale bouwmarkt zoals de Gamma of de Hornbach advies vragen voor de bevestiging van zo'n toestel bij zo'n type steen.
Weet ik. Hoopte op eerdere verwerking omdat DBB lid
Ik zag je mail langskomen en ik denk dat de set niet meer compleet leverbaar is. Met de gewichten setjes is er helaas hier en daar wat misgelopen in de voorraden omdat wij losse gewichten, setjes en voordeelpakketten verkochten. Met het grote aantal gelijktijdige bestellingen en omdat elke voorraadwerking wat tijd kost, hebben er daar overlappingen plaatsgevonden. Excuses :(

Maar onze klantenservice zal dit nog voor je nakijken en je iets laten weten!

Vandaag de zolder ingericht voor het gebruik van de Power Bands die ik deze week heb aangeschaft. In combinatie met 3 beugels aan de muur geeft dit de burger weer moed!
Ik ben geen body builder, maar wil gewoon fit blijven. Daarvoor is dit echt fantastisch. Je kan niet alle oefeningen even ver doorhalen, maar het spanningspunt in je spieren kan ik fantastisch vinden. Overigens gebruik ik van de hele set alleen de 3 lichtste banden :eek:, dus voor wat stevigere jongens en meiden is dit misschien ook wel een goed alternatief (dan heb ik het niet eens over het combineren van banden. Vanmiddag meteen rug geprobeerd en zonder problemen 9 verschillende oefeningen uit me mouw geschud :)
Het kost wat, maar hier kan ik denk ik alle spieren wel mee trainen. Alleen voor de benen kan ik nog weinig bedenken.

Echt top dat alles zo snel geleverd is, thanx!!

• #10.845
Vandaag de zolder ingericht voor het gebruik van de Power Bands die ik deze week heb aangeschaft. In combinatie met 3 beugels aan de muur geeft dit de burger weer moed!
Ik ben geen body builder, maar wil gewoon fit blijven. Daarvoor is dit echt fantastisch. Je kan niet alle oefeningen even ver doorhalen, maar het spanningspunt in je spieren kan ik fantastisch vinden. Overigens gebruik ik van de hele set alleen de 3 lichtste banden :eek:, dus voor wat stevigere jongens en meiden is dit misschien ook wel een goed alternatief (dan heb ik het niet eens over het combineren van banden. Vanmiddag meteen rug geprobeerd en zonder problemen 9 verschillende oefeningen uit me mouw geschud :)
Het kost wat, maar hier kan ik denk ik alle spieren wel mee trainen. Alleen voor de benen kan ik nog weinig bedenken.

Echt top dat alles zo snel geleverd is, thanx!!
Bedankt, dat is erg fijn om te horen! :flex:

Lijkt me dan dat het niet zoveel nut heeft om dan te bestellen nu. Grote kans op overlap dus. Snap niet zo goed dat dit nog mogelijk is anno 2020 aangezien je toch per product x aantal voorraad hebt en toewijst, ook online die dat automatisch kan bijhouden? Dus stel ik heb 500kg aan gewichten in totaal en maak daar 3 sets van gebaseerd op de set die ik heb besteld, dat samen 375kg is. Dus 375 kg reserveer je voor de sets en die andere 125 verkoop je los? Het webshopsysteem zou dan toch moeten weten dat de voorraad op is en voorkomt dan zo een teleurstelling voor de bestelling? Heb zelf dan ook geen webshop en zal wel te simpel denken.

Ik hoor wel hoe en wat.

• #10.847
Lijkt me dan dat het niet zoveel nut heeft om dan te bestellen nu. Grote kans op overlap dus. Snap niet zo goed dat dit nog mogelijk is anno 2020 aangezien je toch per product x aantal voorraad hebt en toewijst, ook online die dat automatisch kan bijhouden? Dus stel ik heb 500kg aan gewichten in totaal en maak daar 3 sets van gebaseerd op de set die ik heb besteld, dat samen 375kg is. Dus 375 kg reserveer je voor de sets en die andere 125 verkoop je los? Het webshopsysteem zou dan toch moeten weten dat de voorraad op is en voorkomt dan zo een teleurstelling voor de bestelling? Heb zelf dan ook geen webshop en zal wel te simpel denken.

Ik hoor wel hoe en wat.
Nee dat valt wel mee, wij werken dit continu bij en het grootste deel van het voorraadbeheer gaat automatisch, anders is dat niet bij te houden. Je voorstelling van ons voorraadsysteem is echter inderdaad niet helemaal correct, er worden geen delen van de voorraad beschikbaar gesteld voor de losse verkoop en andere delen voor sets. Elke halterschijf heeft gewoon zijn eigen voorraad, dus of deze nu in de set of los verkocht wordt. Maar als er zoveel tegelijkertijd wordt besteld vinden er overlappingen plaats en gaan producten in de min voordat de klanten daar bericht van krijgen.

Wij hebben verschillende verkoopkanalen, niet alleen de webshop, en voorraadverwerkingen (synchronisatie) duren altijd een klein ogenblik. Ook mensen die al in het afronden van de bestelling zitten en dat scherm bijvoorbeeld een tijdje open laten staan, grijpen er misschien net naast en zien daarvan dan geen melding meer.

Er gaat hier en daar altijd wel eens iets mis, maar nu met bijna een tienvoud aan bestellingen dan normaal is dat wat frequenter gebeurd.

Hoe dan ook, wij laten je iets weten!

Dat dit kan, in nederland!

Zie ook dat alle sets inmiddels op uitverkocht staan :roflol: .

Rip gains

De meeste dumbells en haltersets zijn sinds woensdag al niet meer te bestellen :eek: Enkele bumper plates en losse halterschijven zijn wel nog te bestellen

Ik zie t ja. Bizar hahaha. De gyms gaan zieke verlies lijden na deze onzin. Iedereen heeft een home gym :roflol:
Jullie kunnen extra op vakantie hoop ik

• #10.852
Ik zie t ja. Bizar hahaha. De gyms gaan zieke verlies lijden na deze onzin. Iedereen heeft een home gym :roflol:
Jullie kunnen extra op vakantie hoop ik
Hahaha :roflol: of heel Marktplaats staat over een paar weken vol met vrijwel nieuwe home gyms en onze verkoop loopt dan even een flinke dip op ;)

De meeste dumbells en haltersets zijn sinds woensdag al niet meer te bestellen :eek: Enkele bumper plates en losse halterschijven zijn wel nog te bestellen

Wilde net m'n bestelling plaatsen, zijn de 40cm dumbell halters uitverkocht...

Wat een chaos, haha! Binnenkort staat heel marktplaats inderdaad vol met equipement waar iedereen vanaf moet. Of met spullen van gyms die failliet zijn...

Weet ik. Hoopte op eerdere verwerking omdat DBB lid :burns:

Dit zijn mijn tracking gegevens, weliswaar van ander bedrijf via DPD maar gaat echt traaaaaaag.
Had zondag besteld , week over gedaan van dat ding via duitsland naar NL te krijgen. Maar ik woon in BE dus geen idee wat het daar doet tho ???:roflol:
(Zondag besteld voor alle NL gym closure drukte)
Een zalando doos krijgen zo binnen de 24h tot aan mijn deur via Duitsland xD.

2020-03-20 02:31
Veenendaal (NL), In transit.

2020-03-18 18:56
Worms (DE), In transit.

2020-03-17 20:32
Raunheim (DE), In transit.

• #10.855
Dit zijn mijn tracking gegevens, weliswaar van ander bedrijf via DPD maar gaat echt traaaaaaag.
De pakketdiensten hebben het momenteel inderdaad ook erg druk. Hoewel het hier binnen Nederland en naar België volgens mij nog aardig vlotjes gaat.

Had zondag besteld , week over gedaan van dat ding via duitsland naar NL te krijgen. Maar ik woon in BE dus geen idee wat het daar doet tho ???:roflol:
(Zondag besteld voor alle NL gym closure drukte)
Een zalando doos krijgen zo binnen de 24h tot aan mijn deur via Duitsland xD.

2020-03-20 02:31
Veenendaal (NL), In transit.

2020-03-18 18:56
Worms (DE), In transit.

2020-03-17 20:32
Raunheim (DE), In transit.

Wanne sloebers

• #10.857
WINACTIES

Hou onze Instagram pagina trouwens in de gaten. Wij geven daar namelijk de hele week te gekke producten weg waarmee je thuis kunt trainen.

Met op de laatste dag als klap op de vuurpijl een ATX Power Rack PRX-750 :eek: :cool:

Dit als bedankje voor het geduld en begrip dat iedereen opbrengt en voor de overweldigende support die wij van veel klanten krijgen!

Laatst bewerkt:
WINACTIES

Hou onze Instagram pagina trouwens in de gaten. Wij geven daar namelijk de hele week te gekke producten weg waarmee je thuis kunt trainen.

Met op de laatste dag als klap op de vuurpijl een ATX Power Rack PRX-750 :eek: :cool:

Dit als bedankje voor het geduld en begrip dat iedereen opbrengt en voor de overweldigende support die wij van van veel klanten krijgen!

Dit is nou top. Goede serivce, zo zie je dat niet vaak meer tegenwoordig!

WINACTIES

Dit als bedankje voor het geduld en begrip dat iedereen opbrengt en voor de overweldigende support die wij van veel klanten krijgen!
Erg leuke compensatie! :D

Terug
Naar boven