Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Enig idee wanneer de half racks en multibenches (maakt niet uit welke) weer op voorraad komen?

Zouden jullie bestelling 100242901 en 100242902 willen samenvoegen of moet ik daarvoor even mailen? :)

Laatst bewerkt:
Wat hebben jullie nu nog op voorraad van power racks?

Iemand ervaring met een plate of stack loaded lat pulley voor aan een cage?

Wat is het voordeel van de een boven de ander? Naast het gemak van de stack loaded (snel wisselen)?

Loopt de stack loaded pulley beter, door het centrale gewicht?

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.864
Enig idee wanneer de half racks en multibenches (maakt niet uit welke) weer op voorraad komen?

Zouden jullie bestelling 100242901 en 100242902 willen samenvoegen of moet ik daarvoor even mailen? :)
Wij verwachten eind april/begin mei pas weer nieuwe leveringen van de meeste racks en benches.

Meld je op de productpagina van het bankje aan om een melding te krijgen als er nieuwe voorraad is - wij kunnen momenteel helaas geen producten reserveren vanwege de enorme drukte.

Wat hebben jullie nu nog op voorraad van power racks?
Nog een aantal PRX-750 en nog één PRX-770. En nog enkele racks uit de 800 serie. Op de productpagina kun je zien wat de voorraadstatus is.

Iemand ervaring met een plate of stack loaded lat pulley voor aan een cage?

Wat is het voordeel van de een boven de ander? Naast het gemak van de stack loaded (snel wisselen)?

Loopt de stack loaded pulley beter, door het centrale gewicht?
Er is geen merkbaar verschil tussen hoe soepel een plate loaded pulley of een pulley met gewichtstapel lopen. Het voordeel van stackweight is inderdaad dat je sneller en gemakkelijker van gewicht kunt wisselen. Je hoeft dan geen aparte halterschijven gebruiken die je dan telkens moet verplaatsen of opbergen.

En met onze add-on weights kun je de gewichtstapel ook fijn afstellen, als je de stappen van 5 kg te groot vindt:

Waarom gaan de verzendkosten van 5 euro naar 15 euro wanneer ik een extra belt toevoeg aan mijn bestellijst?

• #10.866
Waarom gaan de verzendkosten van 5 euro naar 15 euro wanneer ik een extra belt toevoeg aan mijn bestellijst?
Verouderde webshop die nog op basis van bestelwaarde de verzendkosten berekent. Bij lichte/kleine bestellingen komt dat niet altijd goed uit. Vermeld het even in de opmerkingen van je bestelling, dan kijken wij dat na en wordt er zo nodig een deel van de verzendkosten gecrediteerd.

Komt dit rack ook eind april begin mei aan?
Ik ben namelijk geintresseerd.

Verouderde webshop die nog op basis van bestelwaarde de verzendkosten berekent. Bij lichte/kleine bestellingen komt dat niet altijd goed uit. Vermeld het even in de opmerkingen van je bestelling, dan kijken wij dat na en wordt er zo nodig een deel van de verzendkosten gecrediteerd.
Aanvullende vraag, wanneer komen de ATX Dip bars 600 weer binnen? Als dat snel is, wacht ik nog ff en bestel ik die mee :)

• #10.870

Komt dit rack ook eind april begin mei aan?
Ik ben namelijk geintresseerd.
De nieuwe ATX uitvoering wordt in mei/juni verwacht. Dit zullen echter twee losse steunen worden, niet aan elkaar verbonden zoals de Fortex.

1584956845491.png

Aanvullende vraag, wanneer komen de ATX Dip bars 600 weer binnen? Als dat snel is, wacht ik nog ff en bestel ik die mee :)
Nee dat gaat nog wel even duren, ik denk pas in mei.

Word deze power rack wel in begin mei eind april verwacht?
Dit is namelijk de enige powerrack die in mijn garage past.

• #10.872

Word deze power rack wel in begin mei eind april verwacht?
Dit is namelijk de enige powerrack die in mijn garage past.
Ja, zoals vermeld op de productpagina (Beschikbaarheid: niet op voorraad, verwacht begin mei).

Je kan wellicht beter een pagina maken op de website met artikelen die nog wel op voorraad zijn :D
Eens. Ik ben zelf Magento developer dus weet dat het voeten en aarde kost. Maar een klein labeltje wanneer de stock lager is dan 0 zou redelijk snel gedaan moeten zijn. Voorkomt een hoop irritatie wanneer ik nu zelf ook wat aan het shoppen ben.

• #10.875
Eens. Ik ben zelf Magento developer dus weet dat het voeten en aarde kost. Maar een klein labeltje wanneer de stock lager is dan 0 zou redelijk snel gedaan moeten zijn. Voorkomt een hoop irritatie wanneer ik nu zelf ook wat aan het shoppen ben.
Op zoek naar een baan in Sittard toevallig? ;)

Als ondernemer zou ik de orders lekker laten binnenkomen en verzenden wanneer het terug in stock is. :roflol: gorilla 2.0

Terug
Naar boven