- Waardering
- 2.701
Wij hebben helaas geen video's gemaakt van dit product, dan zou je al moeten zoeken of een klant ergens een video online heeft gezet. Het foam heeft een vrij hoge hardheid, dit zal niet veel stuiteren.Zijn er toevallig ergens filmpjes van de ATX soft drop blocks in gebruik? (hoe goed ze de klap al dan niet opvangen)
Zou ze willen gebruiken voor gewichtheffen, maar heb weinig zin om bij het droppen van een baar van overhead (ben 1m90) dat de baar bijna terug in mijn gezicht stuitert.
De Storage Extension voor de PRX-750 kost los € 169,00 (dat is zonder Weight Pins, die kun je apart erbij bestellen). Als je deze wil bestellen kun je dat via e-mail doorgeven.Kun je voor het prx 750 rack de storage extension los kopen. Zo ja welke prijs?
Zelfde vraag voor de weightstack van de 750 pulley.
Dank alvast.
De gewichtstapel is niet los te koop, alleen de volledige pulley LTO-750 met gewichtstapel.
De ATX Training Bars of een normale ATX Power Bar of ATX Ram Bar of iets dergelijks.Zojuist een Hex Bar besteld bij jullie. Zodra de ATX Swiss bar leverbaar is zal ik ook deze bestellen
Overigens: ik train nu met een cheap ass olympische barbell. Ik wil deze eigenlijk ook eens upgraden: welke olympische stang is goed voor allround gebruik; deadliften, squaten, bench press en shoulder press. Qua gewicht kom ik nergens boven de 150, ik zoek een bar met een goede prijs/kwaliteitsverhouding, dus geen Eleiko bar o.i.d.
Sorry, I have no idea what you mean. Please see the image below in order to see how the pulley is attached to a PRX-830 rack:Hi, If I had an additional 107 crossmember on the bottom in an ATX 830 rack, could I then mount the lat pulley inbetween those two crossmembers if I drill a hole in the mounting plate in the top one for the cable? Just asking, since I wanted to combine the 830 with the 177 crossmembers and two uprights in the front to create a rig/rack combo. Thanks in advance